כעס שלא קיבל שירות בבנק - אז פרסם בפייסבוק את הטלפונים של המנכ"לים
"מר קינן שלום, שמי חיים ואני לקוח של בנק הפועלים מזה 14 שנה. קפצתי הבוקר לסניף של הבנק ברחוב לוינסקי לסידור קטן. היו שם שתי עמדות של נותני שירות וחמישים איש לפני בתור. אני מספר 414 וכעת מטפלים במספר 365. ברצוני לשאול כמה כסף אני צריך לשלם עמלות לבנק כדי לקבל שירות נורמלי?"
את ה-SMS הזועם הזה שנשלח לציון קינן פרסם אתמול העיתונאי חיים לוינסון בעמוד הפייסבוק שלו (Chaim D. Levinson) לאחר שביקר בסניף של בנק הפועלים ברחוב לוינסקי 69 בתל-אביב. חיים לוינסון הוא הכתב לענייני הגדה המערבית והתנחלויות בעיתון "הארץ".
פנה לציון קינן ולא קיבל תשובה
חיים לוינסון לא קיבל תשובה, אז הוא התקשר לציון קינן, אך האחרון היה באמצע ישיבה. בעקבות הפרסום בפייסבוק התקשרה דוברת הבנק עופרה פרויס אל העיתונאי ולאחר מכן ציון קינן התקשר אליו ואמר לו שהוא מוכן לעמוד לשירותו בכל עת ושהוא מכיר את הבעיה בסניף לוינסקי.
לאחר שהצליח לקבל שירות אישי ממנכ"ל הבנק הוא פרסם פוסט נוסף ובו פירט בפייסבוק את מספרי הטלפון של מנהלי הבנקים בישראל והסביר ללקוחות שאר הבנקים שהם יכולים לקבל שירות אישי.
"שאלו אותי איך יוצרים קשר עם מנהל הבנקים"
חיים לוינסון: "פנו אלי כמה אנשים שאינם לקוחות של בנק הפועלים, ושאלו אותי איך יוצרים קשר עם מנהלי הבנקים שלהם. אז כדי שכל אחד יקבל שירות אישי, לשימושכם הטלפונים של מנהלי הבנקים בישראל. למה שרק לנוחי דנקנר תהיה גישה ישירה למנהלי הבנקים? לכל לקוח ולקוח מגיע! בסוף אל תשכחו, הבנק הרוויח עליכם הרבה יותר משהרוויח על הטייקונים".
בנק הפועלים: 264 סניפים רווח של 753 מיליון שקל ברבעון הראשון
הסיפור של חיים לוינסון שני מאפיינים של המערכת הבנקאית בישראל: הראשון - צמצום מספר הסניפים ועידו לקוחות לפעול באופן עצמאי - במיוחד דרך האינטרנט; השני - יחס טעון שיפור ללקוחות בסניפים באזורי מצוקה. לבנק הפועלים יש 264 סניפים נכון לסוף שנת 2013.
בנק הפועלים, הנמצא בשליטת שרי אריסון, סיים את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של 753 מיליון שקל.
- 17.רק אהבה 14/06/2014 23:50הגב לתגובה זוגם לי היה מקרה לאחרונה שהבנק בלל חייב אותי ב"טעות " לאחר הפרסום ב- FB מיהרו לתקן את כל ה" טעות " רק אהבה
- 16.כל הכבוד לכתב. זו עיתונאות אמיתית ולא רק צהוב. (ל"ת)אריק 13/06/2014 10:27הגב לתגובה זו
- 15.מרדכי 13/06/2014 00:02הגב לתגובה זוהסניף ואין תורים! בנק שהוא בוטיק. עם שירות יותר טוב מחול. כן יש סניף לוינסקי ויש המושבה ירושלים.
- 14.שמיל 12/06/2014 22:44הגב לתגובה זוברור שיש להם מספיק כסף להפעיל מסננת, אז אחלה צ'יזבאט הצלחת. ואנחנו נמשיך להיות צמאים בתור............. היכן המספרים? הורדת אותם?
- 13.איזה מלך העיתונאי הזה! רק ככה צריך לעבוד איתם (ל"ת)גיא 12/06/2014 19:48הגב לתגובה זו
- 12.סימן שציון קינן באמת עובד. אולי באמת מגיע לו 8 מיליון? (ל"ת)ציון 12/06/2014 18:35הגב לתגובה זו
- 11.כל הכבוד לכתב.!!! (ל"ת)סוף סוף מישהו חכם 12/06/2014 17:24הגב לתגובה זו
- 10.ציון קינן אחד האנשים הכי חלקלקלים שקיימים עליי אדמות (ל"ת)tr 12/06/2014 17:21הגב לתגובה זו
- 9.רק אם נגלה איכפתיות כמו לוינסון נוכל לשנות דברים לטובה (ל"ת)sassin 12/06/2014 17:17הגב לתגובה זו
- 8.א.א 12/06/2014 16:44הגב לתגובה זומזלזלים בלקוחות ועושקים בעמלות
- 7.גדול!!! (ל"ת)lol 12/06/2014 16:42הגב לתגובה זו
- 6.בכלל בנק הפועלים גועליים. (ל"ת)הפיכה כאן ועכשיו 12/06/2014 16:40הגב לתגובה זו
- 5.הפיכה כאן ועכשיו 12/06/2014 16:40הגב לתגובה זומנהלי הבנקים דואגים לכיסם על חבון הלקוחות הדפוקים שממשיך להידפק על-ידי הבנקים.
- 4.אבי המטיף 12/06/2014 16:36הגב לתגובה זועזות מצח,מכבסת מילים,שרות בזוי שיטת מצליח, התעלמות מפניות , המפקח על הבנקים, השוט בידיך ..... הפעל אותו לאלתר, ויפה שעה אחת קודם,
- 3.פעולה נכונה של הכתב/לקוח. (ל"ת)יעקב 12/06/2014 16:31הגב לתגובה זו
- 2.נוחי 12/06/2014 16:26הגב לתגובה זויש לבדוק אם לו קיבלו שוחד
- 1.YL 12/06/2014 16:21הגב לתגובה זושהיה לכם ברור הכתבה גורמת לרעידת אדמה ופחד גדול בהנהלה תמיד תזכרו מהפכות מתחילות בקטן ולעולם אן לדעת היכן יעצרו
- אדון חמוד ,אין מהפיכות דלוקס כמו שאתה מחפס . (ל"ת)בא 12/06/2014 17:40הגב לתגובה זו