זיו פניני מסמן את הנקודה ההיסטורית שמעידה שתיקון גדול הולך ומתקרב

מנהל חדר המסחר במגדל שוקי הון: "כולם מדברים על הבועה בנדל"ן ובקונצרני - אבל יש הבועה הענקית היא במקום אחר" - צפו בוידיאו
 | 

זיו פניני, מנהל חדר המסחר במגדל שוקי, מתייחס בראיון ל-BizportalTV להשלכות הריבית האפסית מסביב לעולם. "כולם מדברים על הבועה בנדל"ן ובקונצרני - אבל אף אחד לא מדבר על הבועה הכי גדולה עכשיו..."

תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    זיו פניני תעית בגדול....
    משה בנישתי 09/08/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדקס ירד 9% הדאו ג'ונס ירד 7% בינתיים ,אפו העליות שהבטחתה בטווח הקצר בינוני בתאריך 01/08/14.....לצערי טעית בגדול........
    סגור
  • 29.
    הסטיות למינהם...למה הסטיות נמוכות...
    לכל כותבי 06/08/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://www.bizportal.co.il/article/385798
    סגור
  • 28.
    אז ככה
    איש מפתח 05/08/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ראשית אני מסכים עם הניתוח של פניני. שנית יקח עוד זמן אבל הניסוי הפיננסי הכושל הזה יוביל לאמא של כל הבועות והפיצוץ יוביל אותנו לעידן חדש בכלכלה העולמית. שלישית בקשו מפניני לתת לכם את תאוריית החיזרים שלו....רק הם יוכלו להוציא את העולם מהבוץ הזה.....
    סגור
  • לאיש מפתח
    מנעול 05/08/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בקש אתה עבורנו. אני פוחד מחייזרים...
    סגור
  • 27.
    תשובות אחרונות...
    ז.פ 05/08/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    16 -קונצרני - אני אכן מחזק אותך שאם המחירים באג"ח הממשלתית נכונים - התשואות באג"ח קונצרני והמכפילים של המניות אכן סבירים ביותר.....מה גם שבעולם יש הרבה קונצרניים שהסבירות שיחזירו את החוב מלא וללא תספורת גבוהה מהמדינות עצמם... 19 - אחת שמבינה - צודקת במאה אחוז אבל גם לא התאפקת ונתת יעוץ.... סטיות תקן 18,22 - אכן הסטיות נמוכות במיוחד (היה טור שנתן את סיבות לכך לדעתי - ונכון חלקם מלאכותיות) אבל הקשר הוא שהסטיות עדיין גבוהות לתנודיות בפועל של נכס הבסיס וכאן טמונה הבעיה -השוק לא זז...ואגב הקשר לריבית הוא שהשוק לא מאמין בנפילות בריבית הנוכחית אבל גם טוען השמחירים מלאים ולכן אין לו לאן לרוץ... אגב כול פעם שהיו בעיות בשווקי הספוט האשימו את הנגזרים (לא עולה... לא יורד... לא זז וכו) 25 - 26 אני מסכים אתך (אני חושב...) יום טוב, ושוב תודה למגיבים.
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    ואחרון באמת
    ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנו מודים ליושב במרומים שמחזיר את חיילינו לביתם. אנו כואבים את כאב משפחות הנופלים ומאחלים ומתפללים(יש לנו גם בית כנסת במישרדים. תמיד יש מניין..)לשלום הפצועים. "נערינו " ... "הזקנים" חוזרים אט אט לחיק משפחותיהם וכמובן לקן החם והאוהב שלנו.
    סגור
  • 25.
    המשך. סוף.
    ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    קראנו היום את דיברי פרופסור סיגאל ודבריו על הכלכלות והשווקים. אנו מכבדים אותו מאוד על השגיו ככלכלן, אך, חולקים על האופטימיות המופרזת. אנו שומעים דרכו את החשיבה של בית היוצר שלו: אונ' וורטון היוקרתית. בעוד שבציבור הרוב אופטימים והמיעוט פסימים..משום מה באקדמיה ממש הפוך. אונ' וורטון במיעוט ...ואנו בצד הפסימי של המיתרס...אנו קשורים ל:סטנפורד. אוקספורד. הרווארד. פרינסטון. קיימבריז' ומספר אונ' מעולות בארץ שנימצאות בצדהשני של הסקלה מוורטון. ימים יגידו!
    סגור
  • 24.
    המשך
    ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    3.השווקים הגיעו לצומת דרכים הנראית בעליל כקטלנית. כבר מספר שבועות אנו רואים את ההתנהגות "המוזרה" של הדאו ושל הדאקס.כתבנו כאן לאחרונה על פעילותינו.אנו ממשיכים במלוא הקיטור.
    סגור
  • 23.
    וילהלם תגובה 5.
    ד"ר ניר(איציק 100) 05/08/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1.אנו אוהבים אותך ומגבים אותך בכל דרכיך.יישר כוח ובהצלחה בכל. 2.רמת המתח השוררת בין פוטין רוסיה לאובמה ארה"ב עולה מדרגה והקרבות המילוליים עלולים להתדרדר ולהחזירנו לימי המלחמה הקרה...והלוואי ויעצר שם.
    סגור
  • 22.
    פניני איך אתה מסביר סטיית תקן8 במעוף?
    תמיר 05/08/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 5
    האם זה הגיוני לך?
    סגור
  • 21.
    בורסה אין שום תזוזה. (ל"ת)
    שוק הנגזרים הרס את ה 05/08/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 20.
    גיוס 100 מיליון שח הזרקה לחברות המקומיות
    יופיטר שוקי הון 05/08/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155
    סגור
  • 19.
    גולשים יקרים, מתי תבינו שאף אנליסט אבל אף אחד
    אחת שמבינה א 05/08/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לא יכול לדעת מתי יהיה המשבר הבא, גם כשהשוק נמצא בשיא זה לא אומר שאוטוטו המשבר מתקרב, השוק עשוי גם להמשיך להגיע לשיאים חדשים ולכן תהמרו, מוכנים להמר? ולמשקיעים הקטנים אני ממש לא ממליצה לכם להצטרף כרגע לשוק המניות.
    סגור
  • מה שלומך ואיך הבריאות
    שלום לחמודה 05/08/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבל , מספר שאלות: 1.מה פרוש: אוטוטוטוטוטו? 2. גולשים בא מהמילה גולש הונגרי או גלש של יופיטר? 3.למה רק לקטנים כמוני עם מליארד שקל בעו"ש את ממליצה לא להכנס. אז מה עם הגדולים באמת..כדאי להכנס , ואני מבין, להפסיד.?4.אני מוכן להכנס אם את מבטיחה לי תשואה קטנה של 12% בחודש על המליארד.כל מה שמעל..יהיה שלך..כל מה שפחות..את משלימה.פייר?
    סגור
  • 18.
    מה קורה פניני עם הסטיותבשוק?
    סוחר סטייה מיואש 05/08/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מתי הסטיות יעלו? אי אפשר לסחור ככה לא התייחסת לפרמטר הלא הגיוני הזה. האם גם זה קשור לריבית?
    סגור
  • מה קורה כאן?
    פחד 05/08/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גם סוטה. גם סוחר בסטייתו וגם מיואש ועוד רוצה שהסטיות יעלו...בר מינן......שילוב קטלני. מה אתה מתעסק עם שטויות...עשה כמוני. אני מכניס 1000 שקל ומאמין שבטוח אפסיד 50%..בסוף , לשימחתי ,אני מפסיד רק 37% ואני מבסוט ושיר בלב כל הים.
    סגור
  • חחח (ל"ת)
    מישהו 05/08/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    Econet האוצר
    Econet האוצר 05/08/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 7
    האם אתה מחפש הלוואה מקורית (בשיעור ריבית סביר) מעובד בתוך 6 ימי עבודה? יש לך כבר דחה ללא הרף על ידי הבנקים שלך ומוסדות פיננסיים אחרים?חדשות טובות היא כאן! אנו מציעים הלוואה ב 3% ריבית לשנה. אנחנו מאושרים, אמינים ומהימנים. אנו מציעים הלוואה לזמן ארוכה משנת אחת (1) לעשרים מקסימום חמש (25) שנים. אם אתם מעוניינים ליצור איתנו קשר בדוא"ל: econet 212@live.com בברכה, Econet האוצר
    סגור
  • 16.
    אין שום בועה באיגרות החוב הקונצרניות
    יעקב 05/08/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 7
    עוד חשיבה בתוך הקופסה אותם מנהלי השקעות שכבר אמרו לפני שנתיים שיש בועה בשוק האגח טועים ומטעים,זה שיש תשואות נמוכות לא אומר שיש בועה,הריבית בארץ לא תעלה הרבה זמן והמרווחים של האגח הקונצרניות הם כמו הרמה ההיסטורית. אבל אלה אותם אנשים בורים שחשבו שב2014 התשואה ל10 ש/ניםצ בארה"ב תהיה .3.5
    סגור
  • אני עולה חדשה ולא מבין מזה לחשוב בתוך קופסא
    ינטוב 05/08/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה פרוש זה
    סגור
  • 15.
    קצת תשובות למגיבים...
    ז.פ. 05/08/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    1 - 3 - דעות אחרות: דעות זה אחד ה"מוצרים" שיש לכול אחד והם בחינם....ללא קשר, יש גם פרופסורים עם דעה הפוכה..ללא קשר2 לא לפרופסורים (ולא לי) יש כושר ניבוי יוצא דופן וללא קשר3 - דווקא אנחנו לא לגמרי בדעה הפוכה...תקשיב טוב. לגבי מסלולי הגמל - רגולציה חדשה זו הנה הגיונית והכרחית אולם היא הופכת בשעות משבר את הקופות לסוג של קרנות... לגבי נדלן - נניח שדירה שעולה היום 1 מיליון שח ונותנת תשואה נטו של 3% תעלה בעוד 100% - מה אז? עדיין היא תיתן תשואה של 1.5%... כשהריבית אפס הנכסים שואפים לאין סוף... לגבי הכותרות 11, 14 - יש משהו במה שאתם כותבים אבל כותרת זו כותרת צריך לקרא/לשמוע מה בפנים... תודה לכל המגיבים. יום טוב.
    סגור
  • 14.
    הכותרת תלושה מהכתבה תשנו או כאן או כאן... (ל"ת)
    לביזפורטל 05/08/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 13.
    לא חשבתי על השינוי מסלול הללו- תוך כמה זמן הם מעבירים
    אלעד כ 05/08/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 11
    את הכסף האם הם חייבים?
    סגור
  • 12.
    אתם חולמים בעמידה אנליסטים
    חולמים 05/08/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    12 10
    לכו תחליפו מקצוע אתם לא בדיוק יודעים מה אתם רוצים
    סגור
  • 11.
    הוא אומר הפוך מהכותרת! בחיי
    אלעד כ 05/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הוא אומר שהוא מצפה לשיאים חדשים, אגב פניני למה הסטיות במעו"ף ככ נמוכות?
    סגור
  • 10.
    מהקורה לנדלן האם אנו לפני קריסה?? (ל"ת)
    משקיע נדלן 05/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 9.
    פניני למה לא התייחסת לנדלן? מה שם? (ל"ת)
    אמיר 05/08/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 8.
    לביזפורטל TV - תוסיפו מוזיקה קצבית ברקע (ל"ת)
    Avishai268 05/08/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 16
    סגור
  • לאבישי
    החיפושיות 05/08/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בסדר, אבל למה?
    סגור
  • סתם כי זה יהיה נחמד... (ל"ת)
    מצטרף 05/08/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 7.
    אז ממה שאני מבין זה לא הזמן לפתוח אצלכם תיק השקעות ? (ל"ת)
    בדיוק שחשבתי 05/08/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • לבדיוק
    מנכ"ל 05/08/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתה צודק. אבל כאן פותחים רק לחכמים ולא בהכרח עם תיק גדול.
    סגור
  • 6.
    אתם לא ברורים
    המלש 05/08/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מי רודף אחריכם ,אתם מדברים מהר מידי. לא קלטתי את כל מה שנאמר כי דיברתם שוטפת כאילו מישהו עמד עם שוט מעליכם. אנא בראיונות הבאים דברו לאט לאט הרי עניינכם הוא שהציבור יבין את הנאמר.
    סגור
  • 5.
    בוקר טוב.
    וילהלם 05/08/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בידיעת דוקטור ניר ופרופסור אבירם..אני רוצה לציין את פרופסור סיגל כאחד הטובים. אבל, תמיד אופטימי..וגם כאן הוא טוען: "יש מקום לעליות נוספות..." המשפט יש מקום מפחיד אותנו והיש מקום שווה לאחוזי טווח (שוליים )הביטחון שאנו לוקחים. לפי זה...כנראה אנו בשיא ..ומכאן הדרך לתחתיות קרובה..יום טוב.
    סגור
  • 4.
    הערכות קדימה
    ניר 05/08/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    באז 2009/2008 מנסים הרבה אנשים בשוק ההון ( במיוחד המקומי כדוגמאת פניני ופגוט) להיות רביני הבא-אמרנו לכם וכו... כבר מספר פעמים פגוט ופניני דברו על בועה וסכנה והשוק ,הריבית,מצב הכלכלה היו במצב הפוך.ברור שיש סכנה בשווקים ברמות האלו וצריך לחשוב על הסכנה אבל מפה ועד לתת במה ופירסום...
    סגור
  • 3.
    לכל מי שטוען שאין בועה כי כולם מדברים על זה
    שמואל ברגר 05/08/2014 07:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אלה שטויות. כשמוצר נסחר הרבה מעל לערכו, המחיר יצנח מתישהו, וזה לא משנה כמה מודעים לזה.
    סגור
  • מי אמר שנסחר מעל ערכו?הוא נסחר הרבה מתחת לערכו!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/08/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • יש לך להכיר לי
    יופיטר 05/08/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בחורה צעירה, יפה ועשירה?
    סגור
  • 2.
    מר זיו יש כתבה של פרופסור המכובד....אנא תקרא בבקשה. (ל"ת)
    חיים 05/08/2014 07:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    הוא אומר הפוך מפניני . (ל"ת)
    פרופסור גרמי 05/08/2014 07:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות