עזבו מילקי: מחאת הרכב תופסת תאוצה, צפו בפערי המחירים - להתפוצץ מעצבים!

מחירה של מכונית בישראל יקר לעיתים ביותר מ-100% בהשוואה לעולם - צפו בטבלת השוואה מרגיזה . האם המחאה בפייסבוק תצליח?
 | 

"מחאת המילקי" מתרחבת למחוזות חדשים - למוצר השני הכי יקר שהישראלי רוכש בחייו - המכונית. מחירה של פורד פוקוס בישראל לדוגמה עומד על כ-125 אלף שקל, בארצות הברית תשלמו עלייה כ-62,964 שקל ובגרמניה כ-82,693 שקל, כלומר בישראל היא יקרה בכ-99% בהשוואה לארצות הברית.

דוגמאות נוספות: מחירה של מאזדה 3, אחת מהמכוניות הנמכרות בישראל עומד בארצות הברית על כ-64,430 שקל, בגרמניה על כ-83,334 שקל ובישראל על כ-128 אלף שקל, כלומר 100% יותר מארצות הברית. מחירה של פולקסווגן גולף חדשה בארצות הברית עומד על כ-65 אלף שקל, בגרמניה על כ-82,500 שקל ובישראל על כ-133,900 שקל, כלומר 106% יותר מאשר בארה"ב. מחירה של פיאט 500 בארצות הברית עומד על 61,603 שקל, בגרמניה על כ-56,930 שקל ובישראל על כ-79,990 אלף שקל, כלומר 40.5% יותר בהשוואה לגרמניה.

מחירי מכוניות בישראל מול ארה"ב וגרמניה (בשקלים)
מחירי מכוניות בישראל מול ארה"ב וגרמניה (בשקלים)

ביום שישי האחרון נפתחה קבוצת פייסבוק חדשה תחת השם "גם לי שר התחבורה חייב כסף" , ולמעלה מ-8,000 איש כבר עשו לה לייק. תיאור העמוד: "למה אנחנו משלמים עשרות אלפי שקלים יותר על אותה מכונית בארץ מאשר בחו"ל? למה?? ככה. שר התחבורה, אנחנו מבקשים תשובות. ואת הכסף בחזרה. אפשר בקרדיט".

בין התגובות שנכתבו בעמוד: "הגיע זמן להוריד מיסוי ולא לשדוד את האזרחים" ו"שר התחבורה מתעלל באזרחי המדינה, בתחבורה הציבורית הדפוקה, במיסים על רכב, במיסים על הדלק, והבטחות הסרק שלו. אין אמון שילך הביתה". תגובה נוספות שנכתבו - "34 מיליארד שקל נכנס לקופת המדינה מקניית הרכבים החדשים והישנים שלכם!!! נראה לכם שהם יוותרו על הכסף שלכם????" ו"למה לא תצאו לרחובות בעקבות כך שלא מפתחים תחבורה ציבורית כחלק מקרטל הביטוח, יבוא הרכב והדלקים? אתם לא ממוקדים בגורם למחירי הרכבים הגבוהים".
עמוד הפייסבוק: "גם לי שר התחבורה חייב כסף"
עמוד הפייסבוק: "גם לי שר התחבורה חייב כסף"


תגובות לכתבה(117):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    הפרשי מחיר
    משה 14/11/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא יודע תקציב המדינה מבוסס על נושא הרכב בין 25 ל30 אחוז אז מה הפלא ששוחטים אותנו
    סגור
  • 86.
    רפורמה באגרות הרכב
    צחי 29/10/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להלן הצעתו של חברי, רפי קורן ממושב אביגדור, בנוגע לחשיבה מחודשת ולרפורמה בתשלומי אגרות רכב. 1. כיום משלם כל בעל רכב אגרת רישוי, ביטוח חובה ולרוב גם ביטוח צד ג'. 2. ביטוח חובה ואגרות רישוי נאכפים ע"י גורמי הממשלה, אך אין חובת ביטוח צד ג'. במידה ורכב חסר ביטוח צד ג' פוגע ברכב אחר והנהג חסר משאבים (אם זו הסיבה שבגינה לא ביצע ביטוח מסוג זה) – אין מי שיפצה את הנהג הניזוק. 3. כל האגרות נגבות בדרישה לתשלום של שנה מראש, לעתים ללא הצדקה בשימוש, לדוגמא: פנסיונר או רכב שני במשפחה שנוסע 5000 ק"מ בשנה משלם שווה ערך לכ-1 ₪ לק"מ באגרות, בעוד רכב הנוסע 30000 ק"מ בשנה משלם שווה ערך של כ-15 אג' לק"מ. 4. עלויות הגביה של האגרות תורמות אף הן לייקורן. 5. אנו מצויים בתקופה בה הגיעו עלויות המחיה בארץ לרמות בלתי הגיוניות, וניתן להקל על הציבור מבלי לפגוע משמעותית בהכנסות המדינה. להלן הצעתי: 6. לתרגם את 3 אגרות הרכב ולגבות אותן בתשלומים לפי ליטר דלק. 7. במידה וכך ייעשה, כל רכב שתידלק – כאילו שילם ביטוחים ואגרת רישוי. 8. שומרי שבת לא יידרשו בכך לשלם על שימוש כביכול ברכבם הפרטי בשבת,
    סגור
  • 85.
    נבחר במי שעשה מהפכה בסלולר ,כחלון יעשה גם
    אבי 28/10/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהפך ברכב
    סגור
  • 84.
    מיסי הרכב בארץ לעומת חו"ל
    איציק 26/10/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בדיחה איך שמתנהגים לצרכן הישראלי. רוב סוכנויות הרכב בכלל לא אשמות לדעתי אלא להיפך (דוגמת אלבר ועוד שרק מראות איך להוריד מחירים על אף האילוצים), השוק נעול בגלל מיסים של 70 אחוז ומעלה על קניית רכבים כאשר באמריקה הוא עומד על 2.5 אחוז!!! כמה עוד??!! מה אני צריך לעשות כדי לקנות רכב פרטי בלי לרדת מנכסי?!?!
    סגור
  • 83.
    את ביבי ועוזריו מענישים באי קניה מוצרים יקרים
    ההוגן 25/10/2014 20:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על אף היותי ימני שנים אני צועק לא להצביא לליכוד או לליברמן יגיע זמן הבחירות ויחזור הסרט על עצמו מסע הפחדה חמס דעש אירן ואז ירוצו עוד פעם להצביע לביבי העם בחר העם ישלם
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    ולמי שרוצה לקנות קטנוע או אופנוע עלות האחזקה שווה לרכב (ל"ת)
    אין אלטרנטיוות בישרא 25/10/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    בשביל שמס הכנסה לעשירים לא יעבור 50 אחוז מטילים 80 אחוז
    ברק 23/10/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מס על מכוניות לפני מע"מ. שיקחו עוד 2 אחוז מס הכנסה על שכר של יותר מ 2 מיליון ויורידו את מס הרכישה ל 60 אחוז
    סגור
  • כתבה להגדיל מחירות מזדה ופוקוס=תשובה (ל"ת)
    א. 24/10/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    העם בחר לכן העם משלם
    אור לגויים 23/10/2014 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם בחר בימין כלומר: במבצעים צבאיים בכל שני וחמישי, במימון מפעל התנחלויות הזוי, באינתיפדה בירושלים שמחייבת להחזיק אוגדות שלמות למיגורה, סיכסוך בלתי פוסק עם שכנינו ועם העולם, כל זה עולה כסף והרבה כסף. אז מי ישלם על זה? החרדים?? המתנחלים?? כמובן שלא!! אנחנו מעמד בניניים, ימסו אותנו למוות בכל הזדמנות ועל כל מוצר שאנחנו קונים. ומי ממן את הסיגרים, הגלידות, הביזבוזים בבית ראש הממשלה כבר שאלנו????...................................................
    סגור
  • 79.
    האשמים האמתיים
    יניב 22/10/2014 23:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הציבור בישראל כבר כולם יודעים , הפראייר הגדול ביותר בעולם. אבל האשמים הם הבנקים שמאפשרים למטומטים לקנות בהלוואות קלות ומטומטמות. יום אחד נכנסתי לסוכנות רכב מפוארת, התלבש עלי סוכן המכירות ושאל אותי כמה יש לי לשים על הרכב כרגע, בגלל שרציתי שיעזוב אותי לנפשי אמרתי 30,000 ש"ח, חשבתי שהוא יפנה אלי את גבו וילך, הפלא ופלא חיוך נסוך על פניו והוא הזמין אותי לשבת במשרדו על כוס קפה ןלהציע לי מעל 80% מימון מטעם בנק מוכבד בריבית אטרקטיבית. הייתי מופתע אבל הפכנו לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
    סגור
  • 78.
    המאזדה בארץ עם מנוע 1.5 ליטר ובארה"ב 2 ליטר זה סטנדרט.
    גיא 22/10/2014 23:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לכן ההפרש הוא אפילו יותר משמעותי.
    סגור
  • 77.
    מילא אם היתה תחבורה מערבית מתקדמת. (ל"ת)
    איציק ר 22/10/2014 23:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 76.
    מיסוי הרכבים ומיסוי בכלל
    lior.tamir 22/10/2014 22:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המיסוי על רכבים נולד בתקופה בה הרכבים היו מוצר לעמידים ולאחר מכן להגן על רכבים מקומיים (רום כרמל וכו׳). המיסוי בכללי גבוה בעיקר בגלל הוצאות הביטחון הגבוהות. להזכירכם - המדינה בחובות והמדינה זה אנחנו ! אפשר להוריד את המיסוי אבל לא לרמות של ארה״ב ואירופה.
    סגור
  • 75.
    עוד יומיים ונשכח הכל. תמשיך ביבי. אותך לשרה
    דובון 22/10/2014 20:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציבור עם ישראל צריך לזכור את אוסף השקרים של ההנהגה ופשוט לא להצביע עבורם. האבטלה גואה אבל השיא עדיין לפנינו
    סגור
  • עוד יומיים ונשכח הכל. המשיכי שרה,אותך לביבי (ל"ת)
    הפוך גוטה,הפוך 23/10/2014 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    זו השוואה מטומטמת
    מיכאל ב 22/10/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 6
    זה לא קשור למילקי, במכוניות אי אפשר לזרוק הכל על הכשרות. זה בעיקר מיסוי. בגרמניה מכוניות זולות מאשר בסקנדינביה למשל. בארצות הברית מכוניות יותר זולות אבל בשביל ניתוח אפנדיציט תשלמו מחיר של 3 מכוניות אם אין לכם ביטוח של חברה גדולה. ואם אתה סובל מבעיה רפואית כל שהיא מחיר ביטוח רפואי הוא ענק. כך שהשוואה צריכה להיות ענינית ומלאה.
    סגור
  • 73.
    תפסיקו.
    יולי/ ספטמבר. 22/10/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    13 4
    תעזבו כבר את שרי האוצר והתחבורה. האשם המרכזי ( היחידי ) הוא ביבי נתניהו וכל זמן שאתם תצביעו בשבילו כולנו נאכל חרא.
    סגור
  • כמובן שלפני ביבי המחיר פה היה כמו בארצות הברית.. (ל"ת)
    מיכאל ב 22/10/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הוא מפחד... הוא רואה מה הציבור כותב עליו ומפחד...
    אחד 23/10/2014 06:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נהנתניהו רואה מה כותבים עליו ומפחד. המגיבים בתשלום כבר לא מצליחים לעצור את השטפון. הוא מפחד. האש כבר לא מופנית ללפיד או לקודמיו. כולם רואים וכותבים על הגרגרנות שלו ושל אשתו. רואים ונגעלים. מפחד כי הוא הולך להיבעט מהתפקיד ואז יתברר כי הרהיטים ״שהושאלו״ מהמשרד לבית הפרטי למעשה נגנבו. מפחד כי הסיפורים יצופו והוא עלול לשבת בתא עם אולמרט.
    סגור
  • 72.
    השלטון בארץ מבסס את כוחו על יאוש
    יובל 22/10/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תהיו עניים ומדוכאים, תשנאו ערבים יותר, ותצביעו ליכוד שוב. מזוכיזם פרימיטיבי במעגל סגור.
    סגור
  • 71.
    המכוניות זה רק ההתחלה
    בידי 22/10/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ההמשך זה עלות החלקים לרכב וכמובן הדלק, שהוא משליך על כל העלויות במשק. מה היה קורה אם המחירים היו יורדים בנושאים אלו, היה נשאר יותר כח קניה בידי הצרכן, שבסופו של דבר היה מביא לרכישה של הרבה מוצרים אחרים ולתעסוקה נוספת למשק. בכל מקרה הכסף היה חוזר לממשלה דרך המיסוי השוטף מס הכנסה ומע"מ.
    סגור
  • 70.
    בטחון בטחון
    איציק 22/10/2014 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תפסיקו להשוות למדינות אחרות .למי יש עוד איומים בטחוניים כמו המדינה שלנו ומי בדיוק יממן אותם.
    סגור
  • 69.
    כשהשורש רקוב שום דבר לא יעזור
    בעיה 22/10/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ישראל יקרה כמעט בכל פרמטר אפשרי. השינוי צריך להיות שורשי. בחרנו עכשיו שר אוצר שגם בוא לא מסוגל להשפיע בתוך מעגל הכח הנוראי בכנסת שחושב בטחון נטו ומזניח לחלוטין את כל הפן החברתי. השינוי יתחיל כשנדרוש שינוי ממשלתי בכנסת. מן סקטור שיהיה אחראי רק על הצד החברתי במדינה. כי במחירים כאלה כמות המהגרים מפה תהיה עצומה בעוד זמן לא רב. זה פשוט פשע לקחת כל כך הרבה מיסים ולא לתת תמורתם דבר! כלום! רכבות תחתית לא נבנות פה כבר עשרות שנים!!! למה?? למה תמיד האזרח במקום האחרון בישראל?? התחושה היא שממשלות נבחרות רק בכדי להגיד נבחרנו ועכשיו בואו נשרוד פוליטית ארבע שנים וננסה שייבחרו בנו שוב. הרי זה מה שקורה. וזה די מאוס משעמם לא יצירתי...והורס לכולם. הרי מה נזכור מתקופת נתניהו בסופו של יום? צוק איתן? חבל היו לא מלא הזדמנויות לצאת גדול והוא מתעקש להישאר קפיטליסט ולגרור את העם לחרדות מיותרות. אני לא רואה סוף טוב ליוקר המחייה בישראל. אני לא רואה סוף בכלל יותר נכון כי הנזק הוא עצום.
    סגור
  • 68.
    רכבים רכבים בואו הביתה!
    אופנובנק 22/10/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כל שר ותת שר ומנכ"ל משרד ממשלתי, וראש אגף וראש ענף וציפי הפקידה זקוקים לרכב מנהלים מפואר שיסיע אותם לעבודה וגם את הילדים לסחנה, ברור שהציבור צריך לשלם!
    סגור
  • 67.
    את החשבון להגיש ביום הבחירות
    ניסנס 22/10/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חבל על כל מילה מיותרת.הרי בעוד מספר ימים הכל ישכח והמצב לא ישתנה ,אלא אם כן נבוא חשבון עם כל אותם שרים שלא עושים בעיניני המשרד עליו הם ממונים (בנט,שר הפנים המיועד,ועוד) יום הבחירות צריך להיות יום הדין,אלא ,מה הבטחון שהבאים והמבטיחים למיניהם יעמדו במילתם.
    סגור
  • 66.
    המיסוי המטורף שריד לתקופה הבולשביקית שבו מכונית היא
    אלי 22/10/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לוקסוס.
    סגור
  • 65.
    מוכרים מכוניות 0קמ יד ראשונה בהנחה גדולה, יש רווח עצום
    יש קרטל רכב בארץ 22/10/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחיר כל כך גבוה שגם היבואן מרוויח וגם סוכנות הליסינג מרוויחה אחרי הנחה של 12 עד 20 אחוז אז רבאק די למצוץ לנו את הדם.
    סגור
  • 64.
    רק המכוניות ,מה עם הדירות . כחלון כחלון כחלון . (ל"ת)
    בא 22/10/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 63.
    ההסבר לפער להדיוטות היא פשוטה: מיסים + לובי יצרניות רכב
    להדיוטות 22/10/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1: זו דרך מצויינת לגבות מיסים מימי שיש לו. אתה מוכן לשלם יותר מס הכנסה במקום ? 2: המדינות הנ"ל הן יצרניות רכבץ הלובי של היצרנים (מה שנקרא ,טייקונים ע"י הדיוטות) דואג למיסוי נכוך. ברור למה...
    סגור
  • 62.
    יש לי הצעה למחאה-ח"כים חשודים בגנבה...פואד ושו"ת.... (ל"ת)
    גדי 22/10/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 61.
    עכשיו נזכרתם? זה כבר שנים ככה! המיסוי 110%!!! (ל"ת)
    shafik 22/10/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • אז הגיע הזמן לשנות
    אתי 22/10/2014 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ששנים רוכבים עלינו-לא אומר שצריך לתת יד להמשך העיוות
    סגור
  • 60.
    זו הסיבה שהמדינה לא מקדמת רכבת תחתית
    יובל 22/10/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    את החץ, כיפת ברזל, הכפר והלוויין עמוס הצליחה המדינה באמצעות התעשייה לייצר בלי בעיה.לחפור מנהרה לצורך רכבת תחתית זה מעל לכוחותיהjQuery20302793555613607168_1413971955423?כנראה מישהו לא רוצה וכנראה שיש לו סיבה טובה לא לרצות. המיסוי על הרכב והדלק הוא מיליארדים בשנה שמממנים הרפתקאות צבאיות אחת לשנתיים-שלוש
    סגור
  • 59.
    לפרסם את המייל של כץ ולהפציץ אותו בתגובות (ל"ת)
    0023 22/10/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 58.
    הכתובת היא שר האוצר. שר התחבורה לא קובע מיסוי! (ל"ת)
    יריב 22/10/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 57.
    הציבור מטומטם !
    מוטי ד״ר 22/10/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הציבור מטומטם, הציבור ישלם, משיח לא בא, משיח גם לא מצלצל.
    סגור
  • 56.
    פשוט חזירות (ל"ת)
    ערן 22/10/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 55.
    בוקר טוב אליהו
    דור 22/10/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כבר 70 שנה יש לנו מיסים של 120 אחוז על רכב ארץ אוכלת יושביה גנביםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • 54.
    חייבים לשים לזה סוף!
    שירה 22/10/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה עושק שפשוט לא יתואר!!! על איזה עוד מוצר יש מיסוי של 100%??? התפיסה כי רכב הוא מותרות, צריכה להיעלם מן העולם. זאת תפיסה ארכאית, שמתאימה לימי המנדט הבריטי אם בכלל. עבור הורים לילדים, מדובר במוצר צריכה בסיסי עד מאוד, שנטל המס עליו צריך להיות אפסי. תמסו יאכטות, לא רכבים פרטיים!!!
    סגור
  • 53.
    לעומת מחאת העורכי דין שתגיע בפיצוץ גדול
    מילקי זה כלום 22/10/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המכללות תת רמה מייצרות עורכי דין בכמות מסחרית. הממשלה יודעת ולא עושה כלום. נוח לה שיש כמה מכללות שמרויחות מכספי הלומדים. והתוצאה פגיעה בעורכי דין מוכשרים שמתאימים למקצוע. עורכי דין מהמכללות אם הם מוצאים עבודה רק גורמים נזק ללקוחות הליכים מיותרים להכניס להם כסף. יצוג כושל. לרובם אין עבודה. אם הממשלה לא תתחיל לצמצם את מספר עורכי הדין. יברחו מפה המוכשרים למדינות אחרות עוד תימצא האוניברסיטה בלונדון או ארהב או קנדה שתסכים לקלוט את המוכשרים ולעשות תוכנית מקוצרת. מי ירים את הכפפה???? ק'דימה להתארגן לעזיבה המונית
    סגור
  • ומה יעשה ביו"ל עו"ד מתחיל שלמד בארץ? זה לא הייטק
    עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לכן צריך גם לדעת לבחור תחום לימודים. אם זה היה כלכלה...האפשרויות יהיו יותר פתוחות בחו"ל. וכמובן הייטק במיוחד..או אפילו שפות. אבל עו"ד מתחיל מה יעשה בחו"ל? כלום.
    סגור
  • 52.
    פשוט מרתיח
    מני 22/10/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעצם רוב רובה של ההכנסה הולכת למסים , החל במס ההכנסה ארנונה מעמ על כל דבר שאנו קונים מס רכישה מס שבח אגרות רישוי מס קניה וכו׳ . אין דבר במדינה שהממשלה לא נוגסת בו .
    סגור
  • 51.
    מי שרוצה לחיות סביר, מקומו בחו"ל. כאן נשארים הפראיירים. (ל"ת)
    עמית 22/10/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 50.
    אתם יודעים מה הכי מעצבן?
    מהיר ועצבני 22/10/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלחתי לכל המשפחה בוואטסאפ את הפרשי המחירים של הרכבים והתגובות שקבלתי: אין מה לעשות כן, יקר פה ככה זה.. לא להאמין שאנחנו מתוכנתים לקבל את המצב בהבנה מלאה כמו רובוטים. איך בדיוק יהיה שינוי עם תגובות כאלו?
    סגור
  • 49.
    עכשיו מובן למה לא מגדילים מיסים כתוצאה מצק איתן? (ל"ת)
    עופריק 22/10/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 48.
    טיפשים !מילא המס אבל כמה מרוויח היבואן? (ל"ת)
    ליאור 22/10/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    אם יורידו מיסוי על רכב יקחו אותו במקום אחר! אז עדיף
    ציפי 22/10/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שמי שישי לו 150 אלף לשים על אוטו חדש שישלם גם מס..לא נורא בכלל.
    סגור
  • את צודקת...כך שזו נראת המחאה הכי לא חברתית (ל"ת)
    עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    בוכים ושוברים שיאי קניות רכבים חדשים (ל"ת)
    מטומטמים!! 22/10/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • כי זה מצרך בסיסי למי שלא יכול לרכוש דירה במרכז (ל"ת)
    אלי 22/10/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 45.
    איזה סדר עדיפויות מעוות חאנשים הבכיינים בארץ!גועל נפש! (ל"ת)
    איציק 22/10/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 44.
    לי לא איכפת! יש לי רכב ליסינג ואני מחליף כל 3 שנים
    שלמה נוישויינשטיין 22/10/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונוסע חופשי על חשבון המדינה.
    סגור
  • בן
    א.ג. 23/10/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן זונה
    סגור
  • היצלחת להיצחק אותי
    חליל 22/10/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את סבבה לגמרי
    סגור
  • אתה איש מכירות בחברת ליסינג עושה כאן פרסומת!!הההההה (ל"ת)
    עם שנתפר מכל כיוונים 22/10/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    ולאן בדיוק תדחפו את כל הרכבים שתקנו?אפילו על המדרכה כבר
    א.מ 22/10/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין מקום.
    סגור
  • 42.
    "מחאות" מבית מפלגת העבודה בעיניים....
    גדי 22/10/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    13 4
    כל יום מחאות חדשות עגלות, מילקי, מכוניות נעליים , דיייי נמאסתם!
    סגור
  • יש יד פוליטית מכוונת מאחורי כל ה"מחאות" שאין בהן שום דב
    חיים 22/10/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דבר חדש שנעשה ביוזמת השלטון הנוכחי, הכל עניין ניגוח פוליטי כדי להתסיס..
    סגור
  • שכחתי עוד כמה "מחאות" הדוחק בכיתות, במטוסים ובקניונים.. (ל"ת)
    גדי 22/10/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    איך המדינה תממן את הוצאותיה?אוכלוסית המדינה שלנו קטנה ו
    שי 22/10/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ולכן נופל על כל אחד נטל גדול יותר יחסית למדינה עם אוכלוסיה גדולה יותר.בנוסף,נטל הביטחון שלנו גדול ממדינות עם אוכלוסיות גדולות יותר. מצד אחד אתם רוצים חינוך מהגיל הרך,תשלומים לכל מיני אוכלוסיות,שיפור כבישים ועוד ועוד ומצד שני אתם מייללים. אני מסכים שצריך לייעל את המערכות אך אי אפשר להשוות עם מדינות עם אוכלוסיות גדולות יותר ועם פחות בעיות ביטחון.
    סגור
  • זה אתה ביבי ,מחירי הדירות לא מוצדקים ,לפני 7 שנים המחיר
    בא 22/10/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ים היו למטה ,איך הסתדרנו אז עם הרווחה חינוך וביטחון .מספיק לבלבל בשכל .
    סגור
  • 40.
    ואם אתה רוצה להחליף צמיג יעלה לך 850 ש"ח- גנבים (ל"ת)
    זקן חכם 22/10/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 850 זה רק לרכב יוקרה. מי שקונה רכב יוקרה יש לו לשלם
    צמיג רזרבי 22/10/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על צמיג סכום כזה. אם אין לו שיסע על 2 גלגלים קדמי ואחורי ושיעביר אותם לאמצע המכונית
    סגור
  • 39.
    אין למחאה-יש מקום בדרישת לפיתוח מסיבי של תחבורה צבורית
    יועץ שר התחבורה 22/10/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפרפריה ובמרכז רכבות מהירות, מטרו. כל מה נעשה עד כה אינו מחפה על הזנחה של עשרות שנים. רוב אוכלוסיית ישראל מתגוררת במרחב אורבני. אין כלל צורך ברכב עם תחבורה ציבורית מרשתת היטב את השטח. ואיפה שנדרש גם 24/7.
    סגור
  • 38.
    בעצם רכב בשבילי ופצצה על עזה וכביש בשטחים
    שלום 22/10/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתם רוצים הכל ?!אז צריך לממן. צורכי הביטחון לא ישתנו בשנים לא בעוד שנה ולא נראה בעוד עשרים שנה..וצריך לממן. עשרות אחוזים הולכים לתקציב הביטחון וזה השוני ביננו לבין ארה"ב ואירופה.
    סגור
  • 37.
    להוסיף לכך שהמשכורות כאן נמוכים יותר - יוצא שהפער יותר (ל"ת)
    שלומי 22/10/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 36.
    אכן מרתיח!!! (ל"ת)
    דן 22/10/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 35.
    מישהו יודע כמה רכבים משועבדים למערכת הפיננסית בישראל?
    המבין הגדול 22/10/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אף אחד לא ייתן לדבר כזה לקרות באמת. שווי הבטוחות יירד דרמטית, כל משק בית שמחזיק במכוניות מכל סוג שהוא יינזק בטווח מיידי, ומי שיהנה מהמחאה אם וכאשר תצליח במידה מסוימת הם כל שוחרי הסביבה הירוקה שנוסעים כיום באופניים, ויעברו לרכבים ואז גם נגלה את פניהם האמיתיות, מדוע נסעו עד כה באופניים.
    סגור
  • 34.
    ארנונה מים וביוב מרגיז יותר גם אם יש או אין בית
    רונית 22/10/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הארנונה רק בשביל לפנות לך פח והמים והביוב בשביל תאגידי המים כבר מזמן ייבשו את כל הגינות. רכב אינך חייב לשכור או לקנות בית כן לכן תשלם יקר בכל מקרה
    סגור
  • 33.
    הממשלה תשתיק את המחאה עם הבטחות שווא לתשתיות תחבורה
    בן בן ביגולו כאן 22/10/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחאה שלא תבשיל ולא תניב פירות
    סגור
  • 32.
    מחירי המכוניות
    הרוזן 22/10/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איני יודע אם זה בגלל מיסוי הממשלה אך קחו בחשבון גם את רווחי היבואן שהם מאד גבוהים, הסוד גדול טמון שאת זה רוצים להסתיר כל הנוגהים בדבר זה ברשימון יבוא מהמכס ואז תיווכו במיסוי האמיתי
    סגור
  • נוגהים? איזה למך. . (ל"ת)
    מיינחם 22/10/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    אתם חיים במציאות?זה שנים כך.
    שינוי שיטת ממשל 22/10/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולא דיברנו על דלק,חלקי חילוףביטוח
    סגור
  • 30.
    סוף סוף התעוררתם
    מוטי 22/10/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חוגגים עליכם כל הזמן והחוגג הראשי הוא השלטון. השאר רק מחכים אותו, כמאמר הפתגם הדג מסריח מהראש. אתם חיים במדינה שמשעבדת אתכם כי אין לכם ברירה, ברגע שיפקחו עיניכם ותבינו כי יש לכם ברירה יפסיקו לחגוג עליכם.
    סגור
  • 29.
    טמבלים ,מה איכפת לשרים הם נוסעים על חשבונכם,הטמבלים אתם (ל"ת)
    גמלאי 22/10/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    ומה עם חלקי חילוף?
    אלי 22/10/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם כאן ניתן לראות פער של מאות אחוזים, יספרו לכם על כך שהיבואן מתחייב להחזיק מלאי ועוד סיפורים.. אבל זה לא מצדיק פערים כל כך גדולים, קויל למכונית שעולה 10 דולר בארץ נמכר 700 שקל - 2000 אחוזים, כמו שיצור המזון נשלט ע"י כמה משפחות ככה גם ענף הרכב
    סגור
  • נזמין באיביי. הבעיה היא הרמאים שבמוסך. חוסר מקצועיות (ל"ת)
    חלקי חילוף 22/10/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    בגלל שהמכוניות היקרות אנחנו קונים זבל ונהרגים בתאונות
    הממשלה הורגת אותנו 22/10/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    12 0
    במקום לעודד מכוניות בטיחותיות בזול במינימום מיסים. המיסים הגבוהים גורמים לכך שאנחנו נוסעים במכוניות ישנות במינימום בטיחות. ולבסוף נהרגים בדרכים
    סגור
  • הממשלה לא הורגת אתכם . בשביל זה שמו לכם מצלמות
    הפוך 22/10/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהירות. לקחת עוד כסף.
    סגור
  • 26.
    אכן תגלית, פראיירים למה קונים רכב חדש? (ל"ת)
    צד ג', רכב 10 שנים. 22/10/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    קונים בעצם שתי מכוניות ,אחת לכם ואחת לאוצר . (ל"ת)
    בא 22/10/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 24.
    ישראל זה לא מדינה זה נחס של 20 משפחות (ל"ת)
    תושב ביבילנד 22/10/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • נחס? לחזור לבית ספר יסודי מייד! (ל"ת)
    המביט מהצד 22/10/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 23.
    כחלון . (ל"ת)
    בא 22/10/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 22.
    ונגיד אני מוותר על קניית רכב. תחבורה ציבורית על הפנים (ל"ת)
    נהג אוטובוס 22/10/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    לא יעזור כולום טוחנים מים
    דן 22/10/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חונטה שולט במדינה אם יקרא משהוא חריף כל הזמן יש מבצע
    סגור
  • 20.
    היין היפני ירד 25% מאז 2012, אך רכב יפני רק התייקר פה (ל"ת)
    דוד 22/10/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 19.
    מה גיליתם.זה מאז ומעולם
    בוקר טוב 22/10/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מס קניה מפלצתי
    סגור
  • 18.
    ואיך יממנו את החרדים וההתנחלויות ? (ל"ת)
    שוימר 22/10/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • ואתה לא מתנחל, היכן שאתה נמצא? (ל"ת)
    אבנר 22/10/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 17.
    זו באמת מחאה חשובה, המפעלים ממילא בחו"ל (ל"ת)
    המיסים אדירים על המכ 22/10/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 16.
    שר התחבורה וכל השרים נוכלים
    שמעון 22/10/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    9 4
    העיקר שהם מקבלים רכב וגם דלק חינם מאיתנו ואנחנו משלמים מסים מאה אחוז בחוואה אנחנו פריקים אבל יגמר להם הסוס אנחנו היתעשתנו נבחר רק בסש כי רק המפלגה הזו יודעת לא לקחת מסים
    סגור
  • סש כי רק המפלגה הזו יודעת לא לקחת מיסים ?????????????
    אנונימי 22/10/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הדוסים שלך היום בכל מפלגות השלטון ב 20 שנה האחרונות ואם יש משהו שהם יודעים לעשות זה לסחוט את הקופה הציבורית כדי לממן חבורות שלמות של בטלנים עלובים
    סגור
  • דווקא ש"ס יצטרכו את המיסים כדי לממן את ההטבות למגזרם (ל"ת)
    הם יטילו עוד מיסים 22/10/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 15.
    במדינה שמחיר המיים עולה כמו דלק למה אפשר לצפות???
    ש 22/10/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הכל יקר כי האזרח טיפש וותרן ובסוף תישאר כאן שמנת מצומצמת וכל השאר יתמוטטו. גם אם היום יש לכם דירה,מה עם הילדים שלכם???לצאת לרחובות והפעם בשביל להפגין לא בשביל לראות הופעה.
    סגור
  • 14.
    לא יעבוד
    yanivbash 22/10/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חברות הליסינג לא רוצות שהמחיר ירד ויש להם לובי חזק. הם רוצות שתקנו רכבים חדשים ויקרים בתשלומים. הם רוצות שתקחו ליסינג דרך העבודה. האוצר לא יוותר על שקל אחד מרכב חדש כי שם יותר קל לנגוס זה כמו סיגריות. המכורים ימשיכו לקנות רכבים חדשים.
    סגור
  • 13.
    רוצים לשלם פחות מיסים-תאבקו להפחתת הוצאות הממשלה
    אלי שני 22/10/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני לא יודע מה עמדתו של הכתב, אבל מי שרוצה לשלם פחות מיסים צריך להיאבק עבור הפחתת הוצאות הממשלה. זה הכי קל לחלק כסף, בסוף מישהו צריך לשלם אותו......
    סגור
  • 12.
    נתניהו וכץ בטוחים שהציבור מטומטם,, והם צודקים
    יונתן 22/10/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    16 3
    מאז שנתניהו בשלטון הציבור סובל יותר וגם שותק יותר.יתכן שזה מיאוש
    סגור
  • 11.
    בשנתיים האחרונות היין היפני ירד ב 25% אך טויוטה התייקרה
    דוד 22/10/2014 10:16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    וכך גם כל הרכבים היפנים האחרים.
    סגור
  • בארץ המחירים רק עולים, כשלא יקנו כמו בקיץ המחירים ירדו (ל"ת)
    פשוט לא לקנות 22/10/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 10.
    מדוע כל המחאות הצרכניות נכשלות:
    ררמ 22/10/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פשוט מאוד, במשק קומוניסטי כמו בישראל מחאה צרכנית לא יכולה להשפיע על המונופולים והקרטלים, הצרכן שבוי בכל מקרה ואם הוא גורם לנזק כלשהו הרי שכל הנטל נופל עליו בחזרה בדלת האחורית. מצטער שאני אומר את זה אבל כדי לעורר שינוי צריך אירוע מכונן, התנקשות פוליטית, פיגוע דמים באיזה כנס של אוליגרכים או איזה מחאה אלימה עם הרבה דם. רבותי ההיסטוריה חוזרת.
    סגור
  • תסלח לי אבל זה ממש לא נכון!!!
    המביט מהצד 22/10/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תראה מה שאיש אחד בשם משה כחלון עשה למחירי התקשורת הסלולרית!
    סגור
  • כולם יודעים שהמחירים לא ישארו כך. הם צריכים להשיק
    כחלון הבלון 22/10/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צרכנים כדי להשאר כספקים אז הם ברווח נמוך לא יחזיקו מעמד
    סגור
  • 9.
    Right
    Right 22/10/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Right
    סגור
  • 8.
    חרם צרכנים על רכבים
    ערן 22/10/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    15 1
    לא לקנות יותר רכבים כך המחירים ירדו להסתדר עם מה שיש
    סגור
  • זה אלה שאין להם דירה . נשאר להם כסף כי הם לא משלמים
    היחידים שקונים רכבים 22/10/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משכנתא וגרים בשכירות. במקרה הגרוע הם יגורו במכונית.
    סגור
  • 7.
    הכל יקר!! תתחילו מהמים,קולנוע,מקדונלד ,דיור,דלק,חשמל
    ש 22/10/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כמעט כל מוצר בהשוואה לארה"ב/קנדה או אירופה בארץ יקר יותר
    סגור
  • 6.
    כל אחד שירצה משהו בזול יעשה מחאה
    קדימה מחאה 22/10/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    8 4
    קוטג, מילקי, קורנפלקס, דירה, מכונית, יכטה, מטוס, מגפיים שמפו נגד קשקשים, קרם וניל, שוקולד בלגי. נסיעות ללונדון נסיעות לברלין. נסיעות לקנדה. זה יקר מאוד ,
    סגור
  • 5.
    מה הם יעשו כמחאה - לא יקנו רכב?
    משקיע רציונלי 22/10/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 7
    יעברו לאופניים חשמליות? מחאת סרק. משרד התחבורה מעוניין להוריד את העומס בכבישים, והדרכים לעשות את זה הם באמצעות מיסוי ואגרות רישוי גבוהות. אז על מה המחאה בדיוק?
    סגור
  • 4.
    8000 איש עשו לייק. זה אמור לזעזע את מי?
    לייק ומילקי 22/10/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה כמו מחאת האוהלים אלפים יצאו לרחובות והלכו לבנק לקחת משכנתא לקנות דירה. מספיק עם מחאת הטיפשים שפוגעת בשפויים והאחראים . נ מ א ס ת ם
    סגור
  • את הביצה השמאלית של שר התחבורה (ל"ת)
    תרנגולת 22/10/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    בברלין יש תחבורה נוחה מאוד. במקום לדרוש הנחות על
    מחאה זה באופנה 22/10/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מכוניות יש לדרוש רכבת . יש לדרוש תחבורה שמגיעה לכל מקום בתדירות גבוהה. יש לדרוש מחירי נסיעה בעיר נמוכים במיוחד במקום זה שר התחבורה ביזבז כסף על תוכנית חדשה שבה הרס עוד יותר את התחבורה. בוטלו קווים. אוטובוסים לא מגיעים מהר. קחו למשל את קו 66 מפתח תקווה לתל אביב מגיע בבוקר כל רבע שעה עמוס . אין קו שמגיע לצפון תל אביב לאזור הבילויים למשל הנמל. וגם הנסיעה בעיר מסבסדת את הנסיעות מחוץ לעיר. באופן מדהים נהיה יותר גרוע אז אל תעשו שום מחאה כי בקרוב יורידו את מחירי המכוניות לשרים ולעשירים ויעלו את מחירי המכוניות הקטנות וגם יעלו את מחירי הנסיעות כי אין לממשלה כסף. תסתמו כבר
    סגור
  • 2.
    סוף סוף מחאה שתצליח - מכוניות!
    אבי 22/10/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שם הגניבה הגדולה ביותר כיום (מלבד סיגריות)
    סגור
  • 1.
    מחאה ראויה!
    שמואל ברגר 22/10/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לא המיסוי על הרכב הוא הבעייתי, אלא היעדר תחבורה ציבורית. בהינתן תחבורה ציבורית טובה, הייתי מעלה את מיסי החזקת הרכב הפרטי.
    סגור
  • בהיעדר תחבורה נאותה הגאון מעלה מיסים לתחבורה הפרטית
    מי גאון של אמא 22/10/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם צריך לחייב כל מכונית לנסוע על 2 גלגלים בלבד איזה מזל שאתה לא שר בממשלה . הספיק לנו לפיד
    סגור
  • כמו הציידים הם מבריחים את העדר לקניית רכבים ושם אורבים (ל"ת)
    עם המיסוי המטורף 22/10/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא יהיה תחבורה ציבורת
    dan313 22/10/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נו באמת הם רוצים שתשרוף דלק קונים ב2 שקלים מוכרים ב7
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות