"לאבי כץ יהיה קשה מאוד להציע מחירים זולים בת"א - אין מקום לעוד מתחרה"
התחרות החריפה בסקטור הקמעונאות חשפה את מי שוחה ערום. חברת שופרסל שנהנתה במשך שנים רבות משליטה ללא עוררין בשוק, נאלצת להתמודד בשנים האחרונות עם רשתות הדיסקאונט.
דורין פלס: "שופרסל פרסמה דוח חלש לרבעון השלישי מתחת לצפי. הרווחיות הגולמית עמדה ברבעון על 21.5% בלבד מההכנסות, וזאת כפועל יוצא מיישום התכנית להוזלת מחירי המוצרים בסניפים, השוואת המחירונים של סניפי ה-HEAVY DISCOUNT השונים וצמצום פערי המחירים בין הפורמטים השונים. בשורה התחתונה: דוח חלש היסטורית. אין ספק ששופרסל נמצאת בנקודה בעייתית - ברגע שתשלים את יישום התכנית האסטרטגית ויוסר חלק מהלחץ על המרווחים, יגיע חוק המזון שגורר עלויות גבוהות גם הוא".
- 8.הלל.י 13/11/2014 07:59הגב לתגובה זומשום מה אני עוקבת אחרי אושר עד ורואה בדוחות רווח תיפעולי גבוה. אסטרטגיית שיווק מעולה ונראות מצויינת. סקרן לדעת מה דעתך דורין
- 7.האנליסטית טובה הענף גמור (ל"ת)גיל בשן 12/11/2014 14:58הגב לתגובה זו
- 6.חנוך 11/11/2014 20:41הגב לתגובה זודורין אינני יודע מהיכן את שואבת את דעתך שאבי כץ לא יצליח האם את מכירה את עבר העשייה שלו והניסיון אני אומר לך שהסופרים שהוא מתכנן יעבדו ויוכיחו לכולם שאפשר ואז נראה אותך
- 5.כץ, מהלך מבריק ונכון 11/11/2014 19:02הגב לתגובה זולהכנס בו. חנויות קורעות את הקונים במחירים לא הגיוניים בכלל. חברים שלי נוסעים לרמת גן לקניות
- 4.אחד שיודע 11/11/2014 16:45הגב לתגובה זוכל הכבודתותחית!!!!
- 3.שרון 11/11/2014 16:43הגב לתגובה זואבי כץ, העם איתך.
- 2.צחי 11/11/2014 16:31הגב לתגובה זואסור לו בשום אופן להיכנס לתחרות ראש בראש עם מוצרי מזון שהפכו לאייקונים ישראלים ושלא ניתן להביס אותם גם אם הוא יביא מוצרים מתחרים בחמישית מחיר. מדובר במוצרים כמו: שקדי מרק אוסם, במבה אוסם, קוטג' ועמק של תנובה, קפה טורקי של עלית, קורנפלקס תלמה, ממרח שוקולד השחר, קוקה קולה ועוד. פשוט שלא יכנס לתחומים האלה כי אז הוא ישבור את הראש. יש מספיק תחומים אחרים ונוספים ששם ניתן להביא מוצרים ברי תחרות גם מבחינת טיב וגם מבחינת מחיר.
- 1.איביאיי המליצו על אפריקה לא? השורטים עבדו יפה (ל"ת)עוף החול 11/11/2014 16:22הגב לתגובה זו