לאחר הדו"חות: ויקטורי זוכה להמלצת קנייה מלאומי שוקי הון, מהו האפסייד?
בשורה התחתונה רשמה הרשת גידול של 11.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ברווח הנקי שהסתכם ב-5.3 מיליון שקלים. הרווח הגולמי עלה ב-16.7% בהשוואה לרבעון הראשון של 2014, ושיעור הרווח הגולמי עלה ל-23.2%. הרווח התפעולי עלה ל-6.5 מיליון שקל, עלייה של 4.7% בהשוואה לרבעון הראשון ב-2014.
החברה הציגה נכסים נזילים של כ-37 מיליון שקל, בהשוואה ל- 31.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2014. על פי הדו"חות, הנזילות הגבוהה מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח ולהרחיב את פעילותה. מלבד זאת, ויקטורי הכריזה במהלך הרבעון על חלוקת דיבידנד בסך 7 מיליון שקל, לעומת דיבידנד בסך 5 מיליון שקל, שחולק ברבעון הראשון של 2014.
גיל דטנר, מלאומי שוקי הון מוסר, כי נתוני החברה מעט חלשים, בהתייחסו לעובדה כי נתון המכירות פר-מטר ירדו ב-2.3% , למרות העובדה שתקופת חג הפסח נכללה בדו"ח, דבר שהיה אמור דווקא להעלות את המכירות. "בשורה התחתונה, 2015 תהיה שנה מאתגרת עבור ויקטורי, והחברה כבר הוכיחה בעבר כי ביכולתה להתמודד עם תנאי שוק קשים". לדעתו, "פוטנציאל הצמיחה של החברה עדיין גבוה, ומחיר המניה אינו משקף את שוויה. הסניפים החדשים שפתחה החברה ב-2014 ישפרו את ביצועיה". דטנר מעניק למניה המלצה של "תשואת יתר" ומציב לה מחיר יעד של 29 שקלים למניה, פרמיה של 14%.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "פתחנו את שנת 2015 ברבעון חזק נוסף של צמיחה בכל ההיבטים של פעילות הרשת, כולל עלייה בהכנסות, בפדיון בסניפים זהים, ברווח התפעולי וברווח הנקי. התוצאות הכספיות והתזרים החזק מאפשרים לנו להרחיב את מהלך הייבוא המקביל תוך שאנו פועלים להעמקת המהלך עם הוספת מותגי צריכה גלובליים מוכרים. זאת, על מנת להוריד את יוקר המחייה, ואת מחירו הכולל של סל הקניות – מהלך המחזק את מיצובנו התחרותי."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.שיטת המכירות לא כל כך הוגנתמשה 26/05/2015 14:28הגב לתגובה זו0 0ויקטורי מפרסמת כל יום מוצר אחר במבצע.אבל כדי לקבל אותו אתה צריך לקנות פעם ב100 שקל פעם ב50 שקל .סכום המבצע גם לא מתפרסם הוא מעורפל.סגור