רבעון טוב לרמי לוי: גידול של 1.8% במכירת חנויות זהות - נפתחו 6 סניפים חדשים

סך המכירות הסתכמו ברבעון השני בכ-1.025 מיליארד שקל - גידול של כ-20% בהשוואה לאשתקד
 | 
telegram
(4)

רשת חנויות המזון רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% רמי לוי בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיווק שקמה מסכמת את הרבעון השני של 2015 עם רווח תפעולי של 32.4 מיליון שקל (3.16% מהמכירות) בהשוואה ל-40.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (4.71% מהמכירות). הירידה בשיעור הרווח התפעולי נובעת מעלייה בהוצאות המכירה והשיווק כתוצאה מגידול בהוצאות השכר, החשמל והארנונה ומעליה בהוצאות תפעול אחרות, לרבות השמה והדרכה של כוח אדם בסניפים חדשים שטרם החלו לפעול. הירידה הושפעה מרווח בסך 4.4 מיליון שקל שרשמה החברה אשתקד בגין תשלום מחברת ביטוח.

סך המכירות של החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-1.025 מיליארד שקל לעומת מכירות של 857.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 19.5%. העלייה מוסברת בגידול במכירות חנויות זהות של כ-1.83% (מכירות החניות הזהות אינו כולל את פדיון המוצרים שבזכיינות בסניפים) ומפתיחתם של שישה סניפים חדשים בפתח תקווה, נתיבות, כרמיאל, כפר סבא, נתניה צפון וקריית שמונה.

הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון השני בכ-24.3 מיליון שקל, לעומת כ-29.9 מיליון שקל אשתקד, קיטון של 18.8%. שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-3.48% ברבעון השני של 2014 ל-2.37% ברבעון השני של 2015. הירידה בשיעור הרווח הנקי מוסברת בעיקר על ידי הירידה בשיעור הרווח התפעולי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הוצאות המכירה, שיווק, הנהלה וכלליות הסתכמו ב-185 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת כ-147 מיליון שקל אשתקד. שיעור ההוצאות הנ"ל מן המכירות עלה מ-17.13% אשתקד לכ-18% ברבעון השני של 2015.

הרשת צפויה להתרחב ולמנות 46 סניפים עד הרבעון השני של שנת 2016 (מתוכם 2 סניפים בזכיינות), באמצעות 6 הסניפים שנרכשו מרשת מגה ופתיחת 6 סניפים חדשים.

רמי לוי, מנכ"ל החברה: "רשת רמי לוי היא  הרשת הצומחת ביותר בישראל בענף קמעונאות המזון. אסטרטגיה זו מתבטאת בהקטנה מסויימת של רווחיות הרשת לטובת הלקוח, וזאת לצד המשך מגמת הגידול בהכנסות ובהיקפי הפעילות שלנו.  בנוסף, פתחנו 2 סניפים בערים בהן לא היתה לנו נוכחות עד כה,  חתמנו על הסכם לרכישת 6 סניפים מרשת מגה, ואנו ממשיכים גם  בתכנית הפיתוח ארוכת הטווח שלנו להגדלת נתח השוק באמצעות פתיחת 6 סניפים חדשים באזורים בהם אין לנו פעילות כיום".

לוי ממשיך: "במקביל, המשכנו בשיווק כרטיס האשראי החברתי של הרשת, בשיתוף עם חברת ישראכרט, שלשמחתנו הצטרפו לשורותיו כ-346,000 לקוחות תוך פרק זמן קצר של שנה אחת.  המרכז הלוגיסטי של הקניות באמצעות האינטרנט החל לעבוד – אנו בשלב של הפקת הלקחים על מנת ללמוד וליישם את האסטרטגיה להקים מרכזים לוגיסטים שיתנו מענה לכל רחבי הארץ".

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין כמו חצי חינם גם זולים וגם סחורה איכותית השנה הסל
    משה ראשל"צ 27/08/2015 07:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי זול
    סגור
  • 2.
    רמי לוי ממשיכה באותה מגמה
    איילי 26/08/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המכירות עולות אבל הרווח יורד בשורה התחתונה. לא הייתי מגדיר את הדו"ח כדו"ח טוב. שיעור הרווח הנקי מאוד נמוך והולך ויורד מדו"ח לדו"ח. עם מכירות לא הולכים למכולת. נכון שרמי לוי מגדיל את נתח השוק שלו וכן החברה צומחת אבל אם זה לא משפיע על שורת הרווח אז לא עשינו כלום. בכלל שוק הקמעונאות הוא שוק דיי קשה ותחרותי , וככל הנראה התחרות עוד תגבר. אני מחכה לראות מתי רמי לוי תתרגם את העליה במכירות לתחלס גם עליה ברווחים.
    סגור
  • השוק מחזורי
    שי2 26/08/2015 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדי פעם יש תחרות כמו קלאבמרקט זולפה. שפוגעתת בשורת הרווח בכול המגזר. אני לא ממליץ יצאתי מזמן.
    סגור
  • 1.
    מקולקל . פג תוקף או איכות זולה ומשלם יקר . רמי לוי
    הציבור קונה אוכל 26/08/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מנצל את המסכנים ומרויח. לא סתם נתנו לו להדליק משואה לתפארת העוף בשקל. הציבור אוכל חרא .שיקצר את חייו . פחות לשלם לקופ"ח תרופות ואשפוז . וגם יתפנו הרבה דירות גם בטוח לאומי יחסוך כסף. רמי לוי תורם לדילול האוכלוסיה בישראל. לא זול אצלו. אריזות גדולות יקרות מאוד. כדי לקבל הנחה על בקבוק קולה צריך לקנות מארז שלם. וזה מה שהמדינה צריכה תשתו הרבה קולה תחלו בסכרת ותמותו מהר.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות