רשת דלתא חתמה על הסכם זכיינות בלעדי עם רשת 'פומה': "זהו עוד מנוע צמיחה של הרשת"
רשת דלתאישראל הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם זכיינות בלעדי עם רשת PUMA הגרמנית. מוצרי 'פומה' כידוע כבר נמכרים בישראל, אך החל מעכשיו, דלתא תהיה זו שתפיץ את מוצרי המותג, ובעצם תרוויח מכל מכירה של המוצר, בכל חנות בישראל. בשעה זו המניה עולה ב-1%.
בנוסף, מסרה החברה כי בשנת 2016 מתוכננות להיפתח שתי חנויות קונספט של המותג, בנוסף לחנות אונליין ייעודית.
בשיחה עם Bizportal, נשמע צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל שבע רצון מההסכם: "שיתוף הפעולה בין חברת דלתא לפומה יביא להצלחה רבה. ההסכם מאפשר לנו להיות זכיין בלעדי, לשווק ולמכור את המוצרים של פומה בישראל, גם בצד הסיטונטאי וגם בצד הקמעונאי. אנחנו נפתח חנויות דגל של פומה בשנה הבאה, וכך נפתח את המותג הזה בישראל".
לפי שווימר, בדלתא זיהו פונציאל צמיחה למותג הגרמני, ובכוונותיהם להגדיל את ההפצה שלו. למען הסר ספק, אין בכוונה של דלתא להכנס כרשת לשוק מוצרי הספורט, אלא בצד המכירתי בלבד.
לשאלתנו על התכניות העתידיות של הרשת לשנת 2016, ענה שווימר כי "אנו בודקים היכן ואיפה נפתח חנויות נוספות שלנו, וממשיכים לפתח את המותג פיקס, שצומח כל הזמן".
- דלתא מותגים: זיכיון להפעלת חנויות BBW בגרמניה; המניה קופצת
- מנכ"לית דלתא מותגים: "ויקטוריה ו-BBW הם מנועי צמיחה גדולים; אנחנו בוחנים מותגים נוספים"
מניית דלתא עלתה מתחילת השנה ב-17.3%.