רשת דלתא חתמה על הסכם זכיינות בלעדי עם רשת 'פומה': "זהו עוד מנוע צמיחה של הרשת"

החל מ-2016 תהיה דלתא הזכיינית הבלעדית של המותג בישראל, ואף תפתח חנות אונליין של פומה
גיא ארז |
נושאים בכתבה דלתא פומה

רשת דלתאישראל הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם זכיינות בלעדי עם רשת PUMA הגרמנית. מוצרי 'פומה' כידוע כבר נמכרים בישראל, אך החל מעכשיו, דלתא תהיה זו שתפיץ את מוצרי המותג, ובעצם תרוויח מכל מכירה של המוצר, בכל חנות בישראל. בשעה זו המניה עולה ב-1%.

בנוסף, מסרה החברה כי בשנת 2016 מתוכננות להיפתח שתי חנויות קונספט של המותג, בנוסף לחנות אונליין ייעודית.

בשיחה עם Bizportal, נשמע צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל שבע רצון מההסכם: "שיתוף הפעולה בין חברת דלתא לפומה יביא להצלחה רבה. ההסכם מאפשר לנו להיות זכיין בלעדי, לשווק ולמכור את המוצרים של פומה בישראל, גם בצד הסיטונטאי וגם בצד הקמעונאי. אנחנו נפתח חנויות דגל של פומה בשנה הבאה, וכך נפתח את המותג הזה בישראל".

לפי שווימר, בדלתא זיהו פונציאל צמיחה למותג הגרמני, ובכוונותיהם להגדיל את ההפצה שלו. למען הסר ספק, אין בכוונה של דלתא להכנס כרשת לשוק מוצרי הספורט, אלא בצד המכירתי בלבד. 

לשאלתנו על התכניות העתידיות של הרשת לשנת 2016, ענה שווימר כי "אנו בודקים היכן ואיפה נפתח חנויות נוספות שלנו, וממשיכים לפתח את המותג פיקס, שצומח כל הזמן". 

מניית דלתא עלתה מתחילת השנה ב-17.3%.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה