אמיר אדר
צילום: רמי זרנגר
TV

חברות המזון לחצו - והקמפיין של משרד הבריאות ירד: "כבר לא שואלים כמה עולה המילקי - אלא מה יש בתוכו"

השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית מתגלגל לדלתן של החברות
גיא בן סימון | (3)
נושאים בכתבה בריאות

משרד הבריאות העלה לפני יותר משבוע קמפיין בעד צריכת מזון בריא, או יותר נכון: נגד צריכת מזון מזיק. הנושא מתגלגל כעת לדלתן של החברות שניסו, ואף הצליחו, להוריד את הקמפיין של משרד הבריאות. אמיר אדר ממיטב דש מסביר את ההשפעה על חברות המזון והמשקאות באחוזת בית, כאשר השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית - מגיע גם לישראל.    

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ג'אנק 09/06/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    לכל ההורים, הוותיקים ואלה שבדרך, כולכם יודעים אילו מוצרים עניים בערכים תזונתיים או חסרים כלל, אל תקנו אותם!! זו לא הדרך לקניית שקט ע"ח בריאות הילדים שלנו,כל החטיפים מלאי מלח, חומרים משמרים, שומנים מסוגים שונים, אינם משביעים, אין בהם ויטמינים, ואינם תורמים ל"דחיית הסיפוק המיידי", משום שלוקח זמן להכנת סלט או ארוחה מזינה.
  • 2.
    יוסי 09/06/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    ושכח על מה הוא ממונה....
  • 1.
    אחד 08/06/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    אבל הרבה הורים פוחדים מהטרור של הילדים, אז חורקים שיניים וקונים. עבדים.