דו"חות נייס: ההכנסות עלו ב-6%, החברה העלתה תחזיות - המניה מזנקת מעל 3.5%

העלאת התחזיות לעתיד מקפיצה את המניה: "פתרונות האנליטיקס הובילו את הצמיחה שלנו"
 | 
telegram

חברת נייס פרסמה היום (ה') את דו"חותיה הכספיים, לרבעון השני של 2016, והמשקיעים מגיבים בהתלהבות: נייס רשמה גידול של 6% בהכנסותיה (ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה), ואלה עמדו על 228.5 מיליון שקל. לפי נייס, פתרונות האנליטיקס הם אלו שהובילו את הצמיחה שלה ברבעון.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי Non-GAAP גדל, ועמד על 47.9 מיליון דולר, לעומת 39.5 מיליון דולר אשתקד. שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) עלה ל-24%, מ-22.3% ברבעון המקביל.

העלאת התחזיות של החברה להמשך השנה היא הבשורה לה חיכו המשקיעים - ומניית נייס +1.51% נייס 63,750 +1.51% נייס בסיס:62,800 פתיחה:63,260 גבוה:64,020 נמוך:62,850 תמורה:50,260,515 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת בכמעט 5% תוך מחזור של כמעט 50 מיליון שקלים, המחזור החמישי בגודלו בבורסה. בכך משלימה מניית נייס קפיצה של למעלה מ-10% מתחילת השנה, ונסחרת כעת לפי שווי של 15.3 מיליארד שקל, שיא כל הזמנים לפי שערי סגירה (ראו גרף מצורף).

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כאמור, נקודת החוזק העיקרית בדו"חות החברה היא העלאת התחזיות שלה: תחזית ההכנסות (Non-GAAP) לשנת 2016 מאושררת וצפויה להסתכם ב- 995 מיליון דולר עד 1.015 מיליארד דולר, ותחזית הרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא בשנת 2016, עלתה לטווח של 3.48 דולר עד 3.58 דולר.

"אנחנו שמחים לדווח שוב על ביצועים חזקים ברבעון השני של 2016", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "דיווחנו על הכנסות Non-GAAP של 235 מיליון דולר, גידול של 9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בניכוי השפעות מטבע הצמיחה בהכנסות non-GAAP הייתה דו ספרתית של 10%. הצמיחה בהכנסות בשילוב עם מצוינות תפעולית הביאה לגידול משמעותי של 23% ברווח למניה non-GAAP בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה".

עילם הוסיף: "אנו עדים להאצה משמעותית בפתרונות האנליטיקס ובפתרונות הענן. פתרונות האנליטיקס שלנו ממשיכים להוות מנוע צמיחה בזמן שמספר הולך וגדל של לקוחותינו, הן קיימים והן חדשים, מאמצים במהירות את האנליטיקס עבור כמות גדולה של מקרי שימוש. בנוסף, מאז ההודעה על הרכישה של inContact, מובילת שוק הענן של שירות הלקוחות, קיבלנו משובים  חיוביים מאוד מלקוחות ומשותפים עסקיים. אנו רואים האצה במספר ארגוני שירות לקוחות המאמצים פתרונות ענן, והשילוב של נייס ו- inContact  מציב אותנו במקום המוביל את השוק".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות