קסטרו והודיס ישלמו 2 מיליון אירו לשיווק קיקו מילאנו בישראל
קסטרו והודיס חתמו אתמול, באמצעות חברה יעודות שבשליטה משותפת, על מזכר הבנות מחייב לקבלת זכות בלעדית להפיץ בישראל את מותג הקוסמטיקה לנשים Kiko Milano ואת מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO לתקופה של 10 שנים עם אופציה של בעלי המותג להארכה ל-5 שנים נוספות.
התמורה הראשונית שתשלם השותפות הישראלית כולל תמורה של 2 מיליון אירו לפתיחת עד 60 חנויות, כאשר מחצית מהסכום תשולם עם החתימה והיתרה עם מועד סגירת ההסכם. בנוסף תשולם עמלת עיצוב ובנייה בסכומים שונים שנקבעו ("בהיקפים שאינם מהותיים לחברה", כפי שנכתבבהודעה) על כל חנות נוספת; וגם ישולמו תמלוגים והוצאות שיווק ופרסום בשיעורים שונים ממכירות הזכיינית (נטו). בנוסף, התחייבה הזכיינית לרכוש את מוצרי המותג מבעלי המותג בלבד.
צריך לציין כי מדובר בשוק של 700 מיליון שקל בישראל, לא כל כך גדול. קסטרו +0.03% קסטרו 8,999 +0.03% בסיס:8,996 פתיחה:8,996 גבוה:8,999 נמוך:8,999 תמורה:540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהביאה את הודיס, קרולינה למקה ועוד מעוניינת לשחזר את ההצלחה גם בתחום האיפור, וזאת למרות שהרווחיות בשוק המקומי לאו דווקא גדולה ומנגד השוק תחרותי מאד.
מותג Kiko Milano האיטלקי, שהוקם בשנת 1997, מפעיל כיום למעלה מ-1,000 חנויות ב-20 מדינות. הבלעדיות עליה חתמו קסטרו והודיס כוללת מכירה באינטרנט של המוצרים. במסגרת ההסכם החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים קיקו מילאנו ו- WOMO וכן אתר אינטרנט מכירתי.במסגרת ההסכם, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות Soulgreen.
החברות מתכננות לסגור את ההסכם הסופי עד ה-30 אפריל של 2018.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.קונים סמרטוטים מהודיס ומשקפי שמש מסין באיכות גרועהרק טיפשים 05/12/2017 09:20הגב לתגובה זו0 0ומשלמים על "מותג" מיוחצן. קסטרו גם ככה משעממת עם הבגדים שלהסגור