האם ההנפקה הקטסטרופלית ביותר של שנת 2017 נגעה במחיר התחתית?

יוסי כהן, פרשן וול סטריט של Bizportal עם המניות מאחורי הקלעים של וול סטריט שכדאי להכיר - פרק 11

חברת בלו אפרון (סימול: APRN) הוקמה סביב קונספט ייחודי: בכל שבוע שולחת החברה חבילת מצרכים ומתכונים למנות מיוחדות המיועדות להכנה עצמית בבית, שמותאמים באופן אישי לצרכנים שמשלמים דמי מנוי חודשיים קבועים.

מהכנסות של 77.8 מיליון דולר בשנת 2014, זינקו הכנסות החברה ל-881.2 מיליון דולר ב-2017. אבל אחרי ההנפקה וזינוק ראשוני למחיר של 11 דולר, הלכו מניות החברה ואיבדו גובה בצורה מסחררת. האם מניות בלו אפרון נגעו במחיר התחתית שלהן? 

 

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק למעלה השווקים.קנו דקס לונג 3 וננסדק3 (ל"ת)
    יעקב 05/04/2018 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ההיפוך ידידי, דאקס שורט במגמה עולה (ל"ת)
    דורון 05/04/2018 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות