
בנק יהב: עלייה של 49% ברווח הנקי ברבעון השלישי של 2018
בנק יהב פרסם הבוקר את תוצאותיו הכספיות לרבעון השלישי של השנה והציג עלייה של כ-12% בהכנסות, שהובילו לעלייה של כ-49% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. התשואה להון של הבנק טיפסה ל-10.8% ברבעון השלישי.
על פי דו"חות הבנק, הכנסותיו של בנק יהב מריבית, נטו הסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2018 ב-165.5 מיליון שקל, כאמור עלייה של כ-12% לעומת כ-147.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות שאינן מריבית הסתכמו ברבעון השלישי בכ-37.5 מיליון שקל לעומת 36.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.
בשורה התחתונה, בנק יהב מסכם את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של כ-35.1 מיליון שקל, עלייה של כ-49% לעומת 23.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר תשואת הרווח הנקי להון העצמי הסתכמה בכ-10.8% לעומת 7.8% בתקופה המקבילה אשתקד. האשראי לציבור של הבנק, נכון ל-30 בספטמבר הסתכם בכ-9.9 מילארד שקל, גידול של כ-6% לעומת כ-9.3 מליארד שקל ברבעו המקביל ב-2017.
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: " הבנק ממשיך להציג תוצאות חזקות כתוצאה מהגידול המשמעותי בקצב הצמיחה של הבנק, המשך גיוס לקוחות חדשים, העמקת פעילות וצעדי ההתייעלות. אנו צפויים להמשיך במגמה זו שמתבססת גם על שדרוג היכולות הטכנולוגיות והדיגיטליות למינוף הפעילות העסקית. השלמנו לאחרונה מהלך מהפכני שמביא בשורה של ממש לקהל לקוחותינו – היכולת לקבל את השירות הטוב ביותר בכל הערוצים בדיגיטל ובסניפים, וזאת ללא תשלום עמלות עו"ש. האפליקציות החדשות לבנקאות ולשוק ההון הן מהמתקדמות ביותר ברמה הדיגיטלית בישראל ובעולם."
- "השוק המקומי יעלה מעל 10% בזכות ההתאוששות מהמלחמה"
- בנק יהב עם רווח של 91.6 מיליון שקל ברבעון; התשואה על ההון 14.6%
דוד בן דוד, יו"ר דירקטוריון בנק יהב: "התוצאות העיקביות בדוחות הכספיים של הבנק מוכיחות כי הבנק מיישם בצורה מיטבית את תוכניתו האסטרטגית ועומד בכל היעדים שהוצבו בפניו. יישום התוכנית יבטיח המשך צמיחה ופיתוח עסקי משמעותי לבנק. השקת האפליקציות החדשות, היא נדבך חשוב נוסף בביצורו של בנק יהב כבנק קימעונאי מוביל במערכת הבנקאית. הבנק משלים בכך את התוכנית האסטרטגית שהיציב לעצמו בתחום השירותים הדיגיטליים ללקוחות הבנק".
- 3.רפי 15/11/2018 12:37הגב לתגובה זוכלקוח ותיק מעלה על נס את צוות העובדים המסור והטוב של הבנק אשר נאלץ להתמודד עם הנהלה גרועה המעמידה אותם במצבים לא נעימים. השקיעו מיליוני כספים על תכנת מיחשוב גרועה שגרמה נזקים לא מעטים ללקוחות. אבל הבנק חוגג על משקי הבית הנותנים לו כרית של מזומנים לביצוע נחלטות שגויות. בעבר היו לבנק תכניות חיסכון אטרקטיביות . כיום בנק דיסקונט נותן שרותים הרבה יותר טובים ובעןיות פחותות.
- 2.אריק 11/11/2018 22:22הגב לתגובה זוקנו בהוצאה של מליוני שקלים מערכת ממוחשבת מחו"ל שרחוקה מאוד ממערכות מסחר אחרות ואולי טובה לבנק אבל לא ללקוחות שלא קבלו שום הסבר על המערכת החדשה שלא לדבר לא עשו סקר מינימלי מקדים לרצונות של הלקוחות. "בהצלחה"
- 1.בגדדי 11/11/2018 14:27הגב לתגובה זוזוהי דוגמא נוספת לשוד הציבור ע"י המערכת הבנקאית החולה