רוסאריו מעניקים למנועי בית שמש אפסייד של 30%

"הסביבה העסקית יחד עם השינויים שעברה החברה בשנה וחצי האחרונות, תומכים בסיפור הצמיחה להמשך, כאשר הסיכונים יחסית מגודרים", כותב ערן יעקובי
 | 
telegram

חברת רוסאריו ייעוץ ומחקר פרסמה הבוקר (ד') תחילת סיקור ליצרנית מנועי המטוסים בית שמש +2.62% בית שמש 35,620 +2.62% בית שמש בסיס:34,710 פתיחה:34,730 גבוה:36,040 נמוך:34,250 תמורה:10,004,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם מחיר יעד של 111 שקל למניה, גבוה בכ-30% משער הבסיס של המניה הבוקר. לדברי האנליסט ערן יעקובי, "הסביבה העסקית יחד עם השינויים שעברה החברה בשנה וחצי האחרונות, תומכים בסיפור הצמיחה להמשך, כאשר הסיכונים יחסית מגודרים".

ברוסאריו מציינים כי החברה נהנית מסביבה עסקית תומכת בהמשך צמיחה לעתיד הנראה לעין, נוכח גידול מתמשך בהוצאה הצרכנית וגידול בכמות הנוסעים בכל שנה. בנוסף, חברות התעופה יצטרכו להחליף כשלושת רבעי מ-23.5 אלפי המטוסים הפעילים כיום.

להערכת יעקובי, החברה צפויה לסיים את שנת 2018 עם הכנסות של כ-100 מיליון דולר (צמיחה של כ- 10%) ושיעור EBITDA של כ-14%. לחברה צבר הזמנות ליותר מ-10 שנים בהיקף של כ-1.3 מיליארד דולר. ברוסאריו מדגישים את צמיחת הזמנות המסגרת מכ-200 מיליון דולר בשנת 2016 לכ-1.3 מיליארד דולר נכון להיום.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף, לאחרונה הודיעה החברה על רכישת חברת חישולי כרמל תמורת כ-58.5 מיליון דולר (לכתבה המלאה). בהתאם להזמנות המסגרת, הרכישה האחרונה ויישום האסטרטגיה, מעריך יעקובי כי נראה קצבי צמיחה גבוהים יותר בשנים הקרובות, תוך שיפור הרווחיות. "ההתפרסות של החברה בשרשרת הערך, כולל רכישת חישולי כרמל, אמורה לייצר רווחיות גבוהה יותר תוך ניצול המנוף התפעולי כאשר כ-45% מההוצאות הן קבועות", כותב יעקובי. 

"הערכנו את שווי החברה במודל DCF שמרני המבוסס על שיעור היוון של 10% ושיפור שולי ברווחיות. לכך הוספנו את עודף השווי הנובע מרכישת חישולי כרמל. תוצאת המודל נתמכות בהשוואת מכפילים לתעשייה, כולל תתי הסקטורים בהם פעילה החברה", מציין יעקובי.

מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי (45%), פועלת בשני תחומי פעילות. מגזר יצור החלקים למנועי סילון לרבות ייצור יציקות מדויקות של חלקי מתכת למנועי סילון ומגזר המנועים שיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ומנועי סילון. השירותים והמוצרים שמספקת החברה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של החברה הן לשוק האזרחי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות