דדי שוורצברג
צילום: עדיקה

עדיקה: ההכנסות זינקו ברבעון הרביעי של 2018 אבל הרווחיות נחתכה

הכנסות עדיקה זינקו ב-31%, אבל הרווח הנקי מפעילות נמשכת נחתך ב-23.5%. המניה נסחרת במכפיל 36 על הרווח מפעילות נמשכת
ערן סוקול |

חברת האופנה עדיקה סטייל דיווחה הבוקר (א') על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2018 עם זינוק של 31% בהכנסות וירידה של כ-23.5% ברווח הנקי מפעילות נמשכת. מניית החברה איבדה כ-7% במהלך שלושת החודשים האחרונים ונסחרת כעת במכפיל 36 על הרווח הנקי מפעילות נמשכת לשנת 2018.

הכנסות פעילות עדיקה הסתכמו בכ-28 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2018, עלייה של כ-31% ביחס להכנסות הרבעון המקביל אשתקד אשר הסתכמו בכ-21.4 מיליון שקל. עיקר הגידול בהכנסות מיוחס לבשלות המותג ולפתיחת חנויות פיזיות נוספות. ההכנסות ממתן שירותי תפעול לאתרי גולף הסתכמו בכ-5.2 מיליון שקל.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל, ירידה של כ-23.5% לעומת רווח נקי מפעילות נמשכת של כ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שולי הרווחיות הגולמית ברבעון הרביעי עמדו על כ-50% לעומת כ-52.7% ברבעון המקביל אשתקד.

זינוק של 95% בהוצאות התפעול הביא לירידה ברווח התפעולי ברבעון אשר הסתכם בכ-3.7 מיליון שקל, על שולי רווחיות תפעולית של כ-11.2% לעומת רווח תפעולי של כ-4.3 מיליון שקל, על שולי רווחיות תפעולית של כ-20% ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המכירה ושיווק הנהלה וכלליות של החברה הסתכמו בכ-13.6 מיליון שקל, אשר היוו כ-41% מסך ההכנסות, מדובר בעלייה של כ-95% כאמור לעומת הרבעון המקביל, בו הסתכמו הוצאות אלו בכ-7 מיליון שקל, אשר היוו כ-32.7% מסך ההכנסות. עיקר הגידול בין התקופות מיוחס לפתיחת חנויות פיזיות חדשות, הרחבת היקף העובדים בחברה והפיכת החברה לציבורית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה