מניית השיווק הדיגיטלי שמקבלת אפסייד עצום של כ-100%

בית ההשקעות לייק סטריט קפיטל החל בסקירת המניה תחת המלצת "קניה", כשלדברי האנליסטים, היא עשויה להגיע גם לשווי כפול במידה ותמשיך בקו הנוכחי
 | 
telegram
(1)

בית ההשקעות לייק סטריט קפיטל פרסם תחילת סיקור למניית פריון נטוורק +1.15% פריון נטוורק 3,156 +1.15% פריון נטוורק בסיס:3,120 פתיחה:3,113 גבוה:3,156 נמוך:3,113 תמורה:354,230 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תחת המלצת "קניה" עם מחיר יעד של 6 דולר, המשקף אפסייד עצום של 100% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט, שעמד על 2.9 דולר.

לדברי האנליסטים בלייק סטריט, "אנו מאמינים כי פריון נטוורק היא חברת פרסום טכנולוגי מוערכת בחסר ששיפרה את המאזן שלה ונמצאת בדרך לצמיחה. לטעמנו, מניות החברה מתומחרות מתחת לשווי מכיוון שהמשקיעים בוחנים את ההסטוריה של החברה ולא את המצב הנוכחי. הדעה הרווחת היא שפריון תרשום הפסדים שנה שלישית ברציפות, כך שאין שום עניין, אך אנחנו מצפים שהחברה תציג נתונים טובים בשנת 2020".

האנליסטים של לייק סטריט מסבירים כי הסיבות הבולטות שהובילו אותן להמלצת הקניה הן חילוף ההנהגה בחברה, כאשר דורון גרסטל הצטרף אליה כמנכ"ל וחתך בעלויות, תוך שהוא השקיע בפיתוח כלי פרסום עבור לקוחות החברה הגדולים. "מציאת הצוות הנכון לקח לא מעט זמן, אך אנו מאמינים ש-2019 תרשם כשנה שבה העסק ביסס את עצמו" אמרו האנליסטים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף מציינים בלייק סטריט, כי פריון השתמשה בתזרים המזומנים שלה כדי לכסות את החוב הקיים, וזאת כאשר התזרים שעמד על כ-36 מיליון דולר ב-2017 ועל 32 מיליון דולר ב-2018. האנליסטים צופים כי לאחר שעברה לרווחיות ברבעון השלישי של 2018, פריון תציג רווחים של כ-16 מיליון דולר ברבעון השני של השנה.

לסיכום אומרים בבית השקעות כי במידה ופריון תמשיך בקו הצמיחה הנוכחי ותשמור על רמות ה-EBITDA, תוך שהיא תחזק את שיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט, הדבר עשוי להוביל את מחיר המניה גבוה עד לכ-12 דולר.

בתוך כך, פריון הודיעה היום כי חטיבת הפרסום אנדרטון תשתף פעולה עם חברת נתוני הצפייה האמריקאית אלפונסו, ליצירת קמפיינים ממוקדים מבוססי בינה מלאכותית במדיות ומסכים. אלפונסו, שעם לקוחותיה נמנים סוכנויות פרסום וגופי שידור, מנתחת נתוני צפייה של כ-34 מיליון משקי בית בארה"ב, והיא מספקיות נתוני הצפייה בתכנים טלוויזיוניים המובילות כיום. 

"אנדרטון היא מחלוצות המיתוג הדיגיטלי המסונכרן ופיתחה את הפתרון האמיתי היחיד לתוהו ובוהו המאפיין את עולם הפרסום הדיגיטלי", אמר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "שילוב נתוני הטלוויזיה של אלפונסו בפתרון הקריאטיבי שלנו הוא צעד משמעותי למימוש מטרתנו לפרסום מסונכרן ויעיל במגוון רחב של מדיות ומסכים".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהירות
    יעקב 09/07/2019 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם בטח רוצים למכור זהירות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות