עמוס 17 שוגר בהצלחה לחלל; חידוש ההסכם עם פייסבוק בדרך?

הלוויין צפוי לעבור סדרת בדיקות נוספת במסלול לבדיקת תקינות יתר מערכותיו השונות ויעשה את דרכו לנקודה הגיאוסטציונרית הבאה לקראת תחילת פעילותו המסחרית
 | 
telegram
(7)

שיגור הלווין עמוס 17 של חלל תקשורת -2.6% חלל תקשורת 33.7 -2.6% חלל תקשורת בסיס:34.6 פתיחה:34 גבוה:35 נמוך:33 תמורה:14,990 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עבר אמש בהצלחה. כעת, הלוויין יעשה את דרכו במשך שלושת השבועות הקרובים לנקודת המסלול הגיאוסטציונרית כדי להשלים את בדיקות הפלטפורמה.

על פי הודעת החברה, הלוויין צפוי לעבור סדרת בדיקות נוספת במסלול לבדיקת תקינות יתר מערכותיו השונות, כאשר בתום תקופת הבדיקות, אשר צפויה לארוך כשלושה חודשים, יועבר הלוויין לנקודת המסלול הגיאוסטציונרית הבאה לקראת תחילת פעילותו המסחרית.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עמוס 17 אמור להחליף את הלוויין עמוס 5 שאבד בחלל והיה אמור לכסות את יבשת אפריקה. הלוויין היחיד של החברה שנבנה על ידי חברה רוסית וסבל מתקלות חוזרות ונשנות עד שאבד איתו הקשר.

הלוויין עלה לחלל תקשורת כ-150 מיליון דולר ועלותו הכוללת כ-300 מיליון דולר. נכון לחודש אפריל, צבר ההזמנות של החברה עבור שירותים ממנו עומד על 30 מיליון דולר. על פי ההתחייבויות של בואינג, משך החיים המתוכנן של עמוס 17 יעמוד על 15 שנים כאשר תקופת השירות בפועל תהיה של 21 שנים (הדלק בלוויין אמור על פי החוזה לספק ללוויין משך חיים של 19 שנים).

בחודש שעבר צוטטו גורמים בחלל תקשורת כאומרים שעד כה צברה החברה הזמנות בהיקף כספי של 58 מיליון דולר (כשנכון לחודש אפריל עמד צבר ההזמנות על 30 מיליון דולר). בהנחה שהחברה תצליח להפעיל אותו כך שיספק שירותים באפריקה, הרי שנפתחת לה הדרך לחידוש ההסכם עם פייסבוק אבל לא רק.

יבשת אפריקה מאופיינת בפוטנציאל צמיחה דרמטי ובקשיים רבים לפריסת אמצעי תקשורת (בעיקר בגלל קשיים טופוגרפיים, ריחוק של מרכזי אוכלוסייה אחת מהשנייה וביטחון אישי), תקשורת לוויינית איכותית עשויה להיות הפתרון לכך ואם חלל תצליח במשימה הרי היא תתמקם בעמדת פריצה משמעותית (להרחבה נוספת).

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    למה כולם כותבים על תקלה ולא על ספקולנטים?
    אחד 07/08/2019 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו בחבון שיש גם זאבים ביער שרוצים לזרוע בהלה כדי למוטט המניה ולקנות במחיר אטרקטיבי. מי שמכר את המניה בגלל הירידות אולי לא היה צריך לקנות הכלל. אני מחזיק וחיזקתי בירידות. כמובן שלא ממליץ על כלום.
    סגור
  • 5.
    בינתיים לא ידוע מה קורה, אולי יש איזו בעיה עם הלווין.
    דוד 07/08/2019 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן מוזר, החברה שותקת ולא מדווחת על קשר עם הלווין או תנועותיו.
    סגור
  • 4.
    אם יודעים על תקלה ולא מדווכים
    אהרון 07/08/2019 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת עבריינות ותפויים לתביעות הכוונה להנהלה הראשית . מוזר שהמניהה צוללת
    סגור
  • מדווחים רק באיחור קל אחרי שהמקורבים נפטרים מהמניה (ל"ת)
    שלמה 07/08/2019 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    השיגור הצליח אבל המניה צוללת.
    שלמה 07/08/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי יש בעיה עם הלווין ורק קומץ מקורבים יודע כרגע ומנצל מידע מוקדם למכור את המניה.
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    אם שוגר בהצלחה , אז למה המניה צוללת ? כנראה שיש תקלה. (ל"ת)
    שלמה 07/08/2019 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    השיגור הצליח אבל המניה צוללת, מעניין למה. (ל"ת)
    שלמה 07/08/2019 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות