
פריון נטוורק הכתה את צפי האנליסטים והעלתה תחזיות לשנת 2019
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.43% (סימול PERI) דיווחה על תוצאותיה לרבעון השני של 2019 עם עלייה של כ-1% בהכנסות ורווח נקי מתואם של 11 סנט למניה. החברה הכתה את צפי האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה והעלתה את תחזית ה-EBITDA המתואם לשנת 2019.
הכנסות החברה ברבעון השני עלו ב-1% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-63.6 מיליון דולר. צפי האנליסטים היה להכנסות של כ-58.65 מיליון דולר.
הרווח הנקי (GAAP) ברבעון השני הסתכם בכ-2.9 מיליון דולר, עלייה של כ-194% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ירד בכ-4% והסתכם בכ-4.5 מיליון דולר או 11 סנט למניה. צפי האנליסטים היה לרווח של 3 סנט למניה.
הנהלת החברה העלתה את תחזית ה-EBITDA המתואם לשנת 2019 לטווח של 27-25 מיליון דולר.
מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "פריון ממשיכה לשפר את מעמדה כחברה עם יכולות חדשניות בשוק הפרסום הדיגיטלי, תוך בניית מאזן חזק. סל מוצרינו הרחב במדיה מאפשר לנו להפיק תועלת מטרנדים חדשים בתחום הפרסום הדיגיטלי. מותגים וסוכנויות פרסום פועלים בסביבה משתנה, ומעבירים תקציבים בין מסכים, רשתות חברתיות ומנועי חיפוש להשגת מטרותיהם, תוך התחשבות בגורמים חיצוניים, כולל לחצים רגולטוריים ואחרים. פריון ממוצבת היטב בשוק הפרסום הדיגיטלי, וצפויה להמשיך ליהנות משינויים אלה, כפי שמתבטא בצמיחת הכנסות החברה ברבעון האחרון וביכולתנו להעלות את התחזית ל-2019".
- 1.דריה 07/08/2019 22:33הגב לתגובה זולא לשרוק!