פרשמרקט: המכירות עלו, הרווחים ירדו

למרות חג הפסח שחל ברבעון השני, המכירות עלו רק ב-2%, כשההוצאות בכל הפרמטרים גדלו. החברה אישרה דיבידנד של 220 מיליון שקלים
 | 
telegram

תוצאות פושרות ברבעון האחרון לקמעונאית המזון {פרשמרקט} אשר מדווחת היום על עלייה במכירות ל-258 מיליון שקלים, ביחס ל-253 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ירד מ-15 מיליון שקלים ל-13 מיליון שקלים בעיקר כתוצאה מיישום תקן IFRS16.

הרווח הגולמי עלה בכ-3% מ-84 מיליון שקלים ברבעון השני של 2018, ל-87 מיליון שקלים ברבעון האחרון. הוצאות המכירה והשיווק עלו בפחות מאחוז, מ58 מיליון שקלים ב-2018, ל-58.5 במיליון. הוצאות ההנהלה עלו מ-7 מיליון שקלים ב-2018 ל-9 מיליון שקלים ברבעון השני של 2019.

בהיבט החצי שנתי, המכירות עלו בכ-3% מ-501 מיליון שקלים ב-2018, ל-515 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2019. עלות המכירות גם עלתה מ-336 מיליון שקלים ל-343 מיליון שקלים. הרווח הנקי לתקופה ירד בכ-10%, מ-29 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2018, ל-26 מיליון שקלים בתקופה המקבילה של 2019.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

את העלייה החצי שנתית מסבירים בדירקטוריון בעלייה בהיקף הפעילות של החברה. הירידה ברווחים נובעת מיישום תקן IFRS16. החברה אישרה ב-14 ביולי 2019 חלוקת דיבידנד של 220 מיליון שקלים. 

ביולי השנה רכשה פרשמרקט את קמעונאית המזון סופר דוש ב-138 מיליון שקלים. הרכישה כוללת ארבעה סניפים בבת ים בהיקף של 7,185 מ"ר, יחד עם הציוד, מתקנים ורכוש קבוע. החברה צפויה גם לשלם על המלאי של החברה בהתאם לספירת מלאי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות