פינטרסט
צילום: istock

Pin-it: פריון חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פינטרסט

חברת המרקטינג הדואלית רושמת הישג נאה, לאחר שחברת הבת שלה, Makemereach חתמה על הסכם עם שותפה אסטרטגית חדשה המגיעה לכ-300 מיליון גולשים בחודש. היקף העסקה לא פורסם
ארז ליבנה |

חברת פריון נטוורק -3.34% הודיעה היום על שיתוף פעולה עם הרשת החברתית הענקית Pinterest, באמצעות חברת הבת MakeMeReach, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המאפשרים למפרסמים לייעל קמפיינים מקוונים באתרי תוכן, רשתות חברתיות ומנועי חיפוש.   פריון, שהינה חברה דואלית הנסחרת גם בניו-יורק, מספקת פתרונות פרסום דיגיטליים לסוכנויות פרסום, ארגונים וספקי מדיה, המסנכרנים בין שלושת פלטפורמות הפרסום העיקריות שהוזכרו למעלה ומעניקה למפרסמים ידע על אפקטיביות הקמפיינים בפלטפורמות השונות.   היקף העסקה לא פורסם, עם זאת בחברה רואים בשיתוף הפעולה כאסטרטגי, לאחר שכבר הגיעה לשיתוף פעולה עם שתי ענקיות אחרות: פייסבוק וגוגל, שם היא מוגדרת כ- Premier Partner.   Pinterest היא רשת חברתית של כ-300 מיליון משתמשים בחודש, המשתפת רעיונות ויזואליים בתחומי עניין שונים ופונה לקהלי יעד של אנשי מקצוע ואמנים. שיתוף הפעולה עמה הוא שלב נוסף בהתרחבותה של MakeMeReach בעולם הפרסום הדיגיטלי.   "זה זמן רב שפעלנו להשגת שיתוף פעולה עם Pinterest", אמר מנכ"ל MakeMeReach, פייר-לו דומיניון. "מדובר בצעד חיוני המעניק ללקוחותינו את הכלים והתובנות למקסום התועלת מתקציבי הפרסום ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש. התנהגות הצרכנים איננה תלויה בהתרשמות מפרסום בודד, אלא בחשיפה לערוצים שונים ומגוונים. מטרתנו היא ליצור סביבה שבה מפרסמים יבינו את ההשפעה הכוללת של מודעותיהם ויפעלו בהתאם לכך. והתוספת של Pinterest חיונית להשגת מטרה זו".

מנהל אזור צרפת, דרום אירופה ובנלוקס ב-Pinterest, אדריאן בויאר, הוסיף: "ככל ש-Pinterest גדלה, אנו רוצים להעניק לכל מותג את היכולת לספק תוכן משמעותי למשתמשים באמצעות המסר הנכון בזמן הנכון. אנו שמחים על השותפות החדשה עם MakeMeReach, שתאפשר להפוך את הקמפיינים שלנו לנגישים יותר, ושהמפרסמים יוכלו להפיק את המרב מתקציביהם".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה