כיל נכנסת לתחליפי הבשר - תשקיע 20 מיליון דולר בתחליפים צמחיים

החברה מרחיבה את נוכחותה בשוק הנאמד בלמעלה מ-4 מיליארד דולר, בהשקעה בטכנולוגיית Rovitaris לייצור מזון על בסיס צמחי. ההשקעה תטמיע את השימוש בפוספטים בצורה אנכית לאורך החברה
 | 
telegram
(3)

נותנים ביס בשוק הבשר הצמחי: איי.סי.אל +2.8% איי.סי.אל 1,689 +2.8% איי.סי.אל בסיס:1,643 פתיחה:1,621 גבוה:1,689 נמוך:1,616 תמורה:62,917,511 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום על השקעה של 20 מיליון דולר להרחבת כושר הייצור ויכולות המו"פ של ROVITARIS, טכנולוגיית החלבון החלופי שלה לשוק תחליפי הבשר.

לטענת החברה, ROVITARIS היא טכנולוגיה שפותחה על ידה, התומכת בייצור מזון על בסיס צמחי, נקי מאלרגנים. המוצר מאופיין בעמידות וניתן להתאימו לכל יישום של תחליפי בשר, עוף או דגים כדי לשפר באופן משמעותי את הטעם והמרקם.

בחברה מציינים כי אחד היתרונות המרכזיים של טכנולוגיית ROVITARIS הוא השימוש הגמיש שלה בשילוב עם מגוון רחב של מקורות חלבון צמחי. השקות והרחבות קווים שהחברה עומדת לבצע בעתיד הקרוב כוללות תערובות במרקם פירורי, אשר ירחיבו את תיק המוצרים של החברה בתחום החלבונים מבוססי הקטניות (אפונה ופול).

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההכנסות השנתיות של כיל משוק המזון נאמדות ב-600 מיליון דולר. להערכתם, העמדה המובילה של כיל בשוק רכיבי המזון הפונקציונאליים ממנפת את הרשת הגלובלית של מתקני הייצור והמו"פ של החברה, וכן את האינטגרציה האנכית לפוספט.

בחברה מציינים כי על פי נתוני מחקרים שונים של ענף המזון העולמי, שוק תחליפי הבשר העולמי הסתכם ביותר מ-4 מיליארד דולר בשנת 2018 וצפוי לצמוח בשיעור שנתי ממוצע (CAGR) של יותר מ-7%.

לאחר חתימה על הסכמי אספקה חדשים עם שותפים ולקוחות במספר שוקי מפתח גלובליים לרבות אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה, כיל צפויה להשקיע כ-20 מיליון דולר בהרחבת יכולותיה בשוק זה המתאפיין בצמיחה מהירה.

עופר ליפשיץ, נשיא חטיבת פתרונות הפוספט של כיל: "יכולות התאמה ותגובה מהירה הן המפתח שלנו לשירות הלקוחות של כיל. כטכנולוגיה מובילה בשוק, ROVITARIS מאפשרת ליצרנים לענות על צרכי הלקוחות תוך הרחבת פיתוח המוצרים שלהם ליישומים מלהיבים חדשים".

שוק תחליפי הבשר מעורר עניין רב לאחרונה, כאשר אחת החברות המובילות בתחום הינה ביונד מיט (סימול: BYND), אשר דיווחה ברבעון השני של 2019 על הכנסות של 67.7 מיליון דולר, זינוק של כ-287% ביחס לרבעון המקביל (לכתבה המלאה).

לאחרונה אף דווח כי רשת מקדונלדס (סימול: MCD) תשתף פעולה עם ביונד מיט, ותשווק לתקופת ניסיון את ההמבורגר הטבעוני של ביונד מיט. לפי ההודעה, תקופת הניסיון שהחלה בסוף ספטמבר, צפויה להימשך 12 שבועות, והניסוי יתבצע בכ-28 מחנויות החברה (לכתבה המלאה).

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם הודיעה לא מזמן על כניסה לתחום (ל"ת)
    אופקטרא 15/10/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כיל משלמת תמלוגים על ים המלח והרבה
    טיפשי 15/10/2019 13:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום תחליפי בשר עדיף היה להם לעשות מפעל דג מלוח רק זורקים לים דגים הם מתים ומשתמרים וישר לקופסאות פח. אבל הם מוכרחים להתחכם... תכף יעשו גם תחליף עשב לפרות והמדינה אורבת לתמלוגים מכל דבר. רק סתומים משקיעים בכיל
    סגור
  • 1.
    תכף המדינה תתבע תמלוגים . (ל"ת)
    אוי ואבוי 15/10/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות