איתמר: הכללת מוצר החברה בתכניות בריאות המכסות כ-9 מיליון איש
חברת {איתמר} מדיקל, המפתחת מכשירים רפואיים לא פולשניים לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מדווחת על הכללת מוצר ה-WatchPAT של החברה במדיניות הכיסוי הביטוחי של שתי תכניות בריאות המכסות כ-9 מיליון נפשות בקליפורניה. עם זאת, החברה לא כללה הערכה כלשהי אודות היקף ההכנסות הצפוי כתוצאה מהמהלך.
על פי הדיווח, עודכנו החודש שתי תכניות בריאות אשר יכללו מעתה את מוצר ה-WatchPAT של החברה במדיניות הכיסוי הביטוחי שלהן. מדובר ב-Blue Shield of CA המכסה כ-3.7 מיליון איש, וכן בכיסוי הביטוחי של Blue Cross Blue Shield המכסה כ-5.1 מיליון איש.
החברה הגיעה להכנסות שיא ברבעון השני של 2019, כולל מכירות שיא של -WatchPAT בכלל ושל WatchPAT בארה"ב בפרט, כאשר ההכנסות ברבעון השני גדלו בעיקר בזכות מכירות ה-WatchPAT בארה"ב ובאירופה, לצד עלייה במכירות ה-EndoPAT.
פעילות החברה צומחת טוב, אבל עדיין אין רווחים
הכנסות ה-WatchPAT ברבעון השני של 2019 גדלו ב-16% ל-6.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הנקי ברבעון השני של 2019 הסתכם ב-2 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
נכון ליום 30 ביוני 2019, בידי החברה היו מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 18 מיליון דולר.
יש לציין כי איתמר מדיקל אמנם הציגה בחמש השנים האחרונות צמיחת הכנסות בשיעור שנתי ממוצע (CAGR) של כ-12.6%, אולם עדיין לא עברה לרווחיות בשורה התחתונה.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של כ-1.7 מיליון דולר בשנת 2018.
בחודש יוני דיווחה איתמר מדיקל על קבלת אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לבדיקת השינה הביתית החד פעמית אותה פיתחה (לכתבה המלאה).
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה