עליבאבא שוב מכה את התחזיות: הרווחים עלו ב-40%

ענק המסחר הסיני מדווח על מכירות ב-14.4 מיליארד דולר, עלייה של 40% כי עלה בשני סגמנטים משמעותיים: ענף הקמעונאות הסיני ותחום הענן
 | 
telegram

ועוד לא הגענו ליום הרווקים: ענק הקמעונאות המקוונת עליבאבא (סימול: BABA) מדווחת כי ההכנסות מכל אפיקיה ההכנסות של החברה עלו ברבעון השלישי של 2019. מכירות החברה הסתכמו ב-14.4 מיליארד דולר (101 מיליארד יואן) ברבעון השלישי ומדובר על עלייה של 40% במכירות. 

בדיווח שלה, עליבאבא אומרת כי הרווחים עלו בשני סגמנטים מרכזיים ומשמעותיים עבורה: שוק הקמעונאות הסיני ומחלקת הענן. יתר על כן, צופים בחברה שמבחינת השוק הסיני ימשיך לגדול, בהתחשב שמכירות החברה עולות על קצב הגידול התוצר המקומי הגולמי הסיני. 

בתחום הענן צופה החברה על המשך הגידול, כשההוצאה על טכנולוגיית אינפורמציה נאמדת ב-80 מיליון דולר לחברות אינטרנט וכ-300 מיליון דולר אם מחשיבים גם הסקטור הציבורי ותעשיות נוספות. סך הכול הרווחים של החברה על שירותי הענן עלו ב-64%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"האימוץ של שירותי הענן בסין הם לא רק בשל הצורך בהורדת עלויות ה-IT, אלא גם בשל העובדה שישנו מהפך דיגיטלי ושהמודלים העסקיים משתנים", אמר מנכ"ל החברה, דניאל זאנג. 

במקביל, עליבאבא הגדילה את כמות משתמשיה ב-19 מיליון ביחס לרבעון הקודם, מה שמביא את מספר המשתמשים באתר לכ-693 מיליון משתמשים. כמו כן, החברה מדווחת על הכפלת עסקיה בדרום מזרח אסיה (באמצעות החברה LAZADA) ושילשה את עסקיה באינדונזיה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות