עולים על הפסים: רווחי עדיקה הוכפלו - 2.4 מיליון שקל
החברה דיווחה על צמיחה של כ-29% בהכנסות הרבעון השלישי; המניה עדיין בתשואה שלילית של כ-30% מתחילת השנה אולם זינקה בכ-43% החודש לשווי שוק של 97 מיליון שקל - מכפיל 30 על הרווח
המשקיעים בחברת {עדיקה סטייל} בעיקר אכלו חצץ מאז ההנפקה, אבל אם ברבעון הקודם ניתן היה להבחין בנקודת אור בלבד, הרי שהיום כבר נראה שהחברה מתחילה לעלות על הפסים. החברה דיווחה על צמיחה של כ-29% בהכנסות ועל רווח נקי של כ-2.4 מיליון שקל. המניה עדיין בתשואה שלילית של כ-30% מתחילת השנה אולם זינקה בכ-43% החודש ומזנקת בתגובה לדוחות ב-13% לשווי שוק של 97 מיליון שקל - מכפיל 30 על הרווח של 12 החודשים האחרונים.
הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 גדלו בכ-28.9% והסתכמו בכ-43.2 מיליון שקל לעומת כ-30.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול מיוחס בעיקר לצמיחה בפעילות השוטפת של החברה. ההכנסות מפעילות Adika גדלו ברבעון בכ-47.3% והסתכמו בכ-39.2 מיליון שקל לעומת כ-26.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-2.4 מיליון שקל ברבעון השלישי, עלייה של כ-123%, לעומת כ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי מפעילות Adika הסתכם ברבעון בכ-23.1 מיליון שקל (58.9% מהמכירות), עלייה של כ-45%, לעומת כ-15.9 מיליון שקל (59.8% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-5 מיליון שקל, עלייה של כ-44%, לעומת כ-3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו ברבעון בכ-18.6 מיליון שקל (כ-47.5% מהמכירות) לעומת כ-12.5 מיליון שקל (כ-47% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול מיוחס לפיתוח עסקי, בין היתר הוצאות בגין פיתוח האתר הבינלאומי אשר הסתכמו ברבעון בכ-2.7 מיליון שקל, פתיחת חנויות פיזיות חדשות והרחבת מצבת כח האדם בחברה על מנת לתמוך בהמשך הצמיחה.
דדי שוורצברג, מנכ"ל עדיקה: "התוצאות הטובות ברבעון משקפות את ההצלחה בהחדרת המותג Adika בשוק הבינלאומי, בעיקר בארה"ב, לצד המשך שיעורי צמיחה מרשימים בישראל שהסתכמו בעלייה של כ-37% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווחיות הגולמית ממשיכה לשמור על הרמות אליהן Adika מכוונת, תולדה של מהלכים עסקיים ותפעוליים עליהם אנו שוקדים, זאת תוך השקעה בתשתיות והחדרת המותג לארה"ב.
האינדיקציות החיוביות בפעילות הבינלאומית עליהם דיווחנו ברבעון הקודם קיבלו ביטוי בתוצאות הרבעון עם הכנסות של כ-2.9 מיליון שקל לעומת כ-300 אלף שקל במחצית הראשונה של השנה. אנו שמחים לבשר על המשך המגמה החיובית לאחר סוף הרבעון השלישי עם הכנסות של כ-4.2 מיליון שקל עד סמוך לפני מועד פרסום הדוחות. כפי שדיווחנו בתחילת הרבעון, ההתפתחויות החיוביות מכיוון ארה"ב הובילו אותנו למספר צעדים נוספים אשר תומכים בפעילות המתפתחת בארה"ב וכוללים ייעול התהליכים הלוגיסטיים לצד פתיחת חנות 'פופ-אפ' ייחודית באחד הלוקיישנים החמים בעולם בניו יורק."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה