
קסטרו בעוד דוח חלש - הפסד של 31 מיליון שקל ברבעון השלישי
חברת קסטרו 3.07% מדווחת על קיפאון בהכנסות הרבעון השלישי - 434 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, למרות השינויים, הארגון מחדש והמיקוד של החברה, היא לא מצליחה להרוויח. ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-17 מיליון שקל (אלמלא שינוי בתקינה החשבונאית הוא היה 26 מיליון שקל), כפול מהפסד ברבעון המקביל. ההפסד בשורה התחתונה - 31 מיליון שקל. במסגרת תוצאותיה הכספיות נכללו תוצאות קבוצת חברות הודיס, אשר רכישת מלוא האחזקות בה הושלמה באוגוסט אשתקד. על כן, החברה הציגה דוחות פרופורמה הכוללים השוואה לרבעון המקביל אשתקד כולל איחוד תוצאות קבוצת הודיס.
כפי שניתן לראות בטבלה לעיל, גם בהשוואה לתוצאות הפרופורמה, הציגה החברה הרעה במרבית הפרמטרים.
על רקע התוצאות אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס - "קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים – קסטרו, הודיס, איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה ועוד - תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו".
התוצאות ברבעון השני לימדו על העתיד לבוא>>
מילים גבוהות, בשטח קסטרו לא מספקת את הסחורה. רוטר מסביר שהתוצאות יהיו כבר בשנה הקרובה - "תהליך זה מחייב השקעות ואנו מאמינים כי במהלך השנה הבאה נראה את תוצאותיו החיוביות ופירות השינויים וההשקעות במותגי הקבוצה. "בין המהלכים המרכזיים של קבוצת קסטרו הודיס, המשך הרחבה ופריסת מותג האיפור האיטלקי והמצליח קיקו מילאנו. מותג האיפור החדש בישראל הביא לתוצאות מאד טובות במהלך תקופה קצרה, ואנו מתכננים לפתוח חנויות נוספות להרחבת הפריסה במהלך השנה הקרובה. "כמו כן, אנו ממשיכים בהרחבת פעילות קרולינה למקה בתחום האופטיקה בישראל ובמדינות ספרד, אנגליה, תאילנד, אוסטרליה, פנמה ומקסיקו אשר רושמות הצלחה. בארה"ב נפעל בשנה הבאה להבטיח צמיחה רווחית לאחר ההשקעה הכבדה בה נשאנו השנה" מניית קסטרו תעלה ב-40% > >
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-235 מיליון שקל (54.3% מהמכירות) לעומת כ-240 מיליון שקל (55.3% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד התפעולי הסתכם כאמור ב-17.3 מיליון שקל, יותר מכפול בהשוואה לרבעון מקביל. חלק מההפסד מוסבר בהוצאה בגין השקת קרולינה למקה בארה"ב שעומדת במצטבר על כ-47 מיליון שקל.
- 13.אנונימי 29/12/2019 13:24הגב לתגובה זוולא עם מקלות.
- 12.דינה 26/12/2019 09:57הגב לתגובה זוהרמה נמוכה. בכביסה יוצא כמו סמרטוט
- 11.אליה 03/12/2019 09:03הגב לתגובה זוכל פעם שמזמינים מחו"ל זה אף פעם לא תואם את האקלים ותמיד יוצא בסוף שקונים בגדים חמים מדי ואי אפשר ללבוש אותם.. אז מה עשינו בזה?? עכשיו אנשים מתלהבים ומזמינים, אבל מה זה שווה אם בסופו של דבר הכל יישאר מקופל בארון בדיוק כמו שהוא הגיע כי אי אפשר ללבוש אותו בכלל??.... אז זה אולי גליצ' זמני, אבל מאמינה שהם יתאוששו...
- הלוואי שלא. (ל"ת)ה 06/12/2019 09:31הגב לתגובה זו
- 10.ניגמרו ימי העושק ,עברנו לאינטרנט בחו"ל . (ל"ת)יגאל 01/12/2019 11:50הגב לתגובה זו
- 9.דניאל 30/11/2019 12:03הגב לתגובה זוענף הקמעונאות ובמיוחד תחום האופנה בישראל במצב חמור ביותר והמגמה ברורה ותוך חמש שנים כולם יסגרו יפשטו רגל ויחכו הביתה הקניונים יהפכו למחסנים נטושים.
- בגלל הידע שלך אתה עני והם עשירים. תפסיק לבלבל בשכל. (ל"ת)עמית 30/11/2019 22:13הגב לתגובה זו
- 8.מי שיקנה ביום ראשון קסטרו ירוויח הרבה כי תצא מהמשבר. (ל"ת)אלין 29/11/2019 16:56הגב לתגובה זו
- 7.בן 29/11/2019 13:30הגב לתגובה זוזו הנוסחה. פעם קניתי הרבנ בקסטרו. שנים שלא נכנס. מחיר גבוה על איכות נמוכה וטעם לא רלוונטי. חבל.
- 6.גבי ויוסי כבר לא זוג יונים (ל"ת)מקורב 29/11/2019 12:51הגב לתגובה זו
- 5.משרד פרסום 29/11/2019 09:36הגב לתגובה זואם היא גברת קסטרו או גברת טורנדו וגם אסי לא עוזר פה.
- 4.גרוע מאוד אני לא רואה עתיד באופק (ל"ת)ארקד 28/11/2019 18:30הגב לתגובה זו
- 3.לולי 28/11/2019 15:09הגב לתגובה זויום אחד בקסטרו יבינו שבלי מותגים חזקים על המדף ובלי אונליין אין עתיד.
- 2.שלומי 28/11/2019 14:31הגב לתגובה זולצערי בעידן הקניות המטורפות במרשתת חברות הביגוד יתקשו לשרוד .המחירים מאד מאד נמוכים ואטרקטיבית לעומת החנויות ואם פריימרק שוקלת לפתוח אתר אז תם עידן חברות הביגוד
- 1.רן 28/11/2019 13:45הגב לתגובה זומה