קסטרו בעוד דוח חלש - הפסד של 31 מיליון שקל ברבעון השלישי

קסטרו לא מצליחה להתרומם - גבי רוטר, מנכ"ל: "החברה בתהליך של שינוי והצערת המותג. אנו מאמינים כי במהלך השנה הבאה נראה את תוצאותיו החיוביות של התהליך"
 | 

חברת קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% קסטרו בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת על קיפאון בהכנסות הרבעון השלישי - 434 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, למרות השינויים, הארגון מחדש והמיקוד של החברה, היא לא מצליחה להרוויח. ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-17 מיליון שקל (אלמלא שינוי בתקינה החשבונאית הוא היה 26 מיליון שקל), כפול מהפסד ברבעון המקביל. ההפסד בשורה התחתונה - 31 מיליון שקל.

במסגרת תוצאותיה הכספיות נכללו תוצאות קבוצת חברות הודיס, אשר רכישת מלוא האחזקות בה הושלמה באוגוסט אשתקד. על כן, החברה הציגה דוחות פרופורמה הכוללים השוואה לרבעון המקביל אשתקד כולל איחוד תוצאות קבוצת הודיס.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כפי שניתן לראות בטבלה לעיל, גם בהשוואה לתוצאות הפרופורמה, הציגה החברה הרעה במרבית הפרמטרים.

על רקע התוצאות אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס - "קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים  – קסטרו, הודיס, איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה ועוד - תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו".

מילים גבוהות, בשטח קסטרו לא מספקת את הסחורה. רוטר מסביר שהתוצאות יהיו כבר בשנה הקרובה - "תהליך זה מחייב השקעות ואנו מאמינים כי במהלך השנה הבאה נראה את תוצאותיו החיוביות ופירות השינויים וההשקעות במותגי הקבוצה. 

"בין המהלכים המרכזיים של קבוצת קסטרו הודיס, המשך הרחבה ופריסת מותג האיפור האיטלקי והמצליח קיקו מילאנו. מותג האיפור החדש בישראל הביא לתוצאות מאד טובות במהלך תקופה קצרה, ואנו מתכננים לפתוח חנויות נוספות להרחבת הפריסה במהלך השנה הקרובה.  

"כמו כן, אנו ממשיכים בהרחבת פעילות קרולינה למקה בתחום האופטיקה בישראל ובמדינות ספרד, אנגליה, תאילנד, אוסטרליה, פנמה ומקסיקו אשר רושמות הצלחה. בארה"ב נפעל בשנה הבאה להבטיח צמיחה רווחית לאחר ההשקעה הכבדה בה נשאנו השנה"

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-235 מיליון שקל (54.3% מהמכירות) לעומת כ-240  מיליון שקל  (55.3% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי הסתכם כאמור ב-17.3 מיליון שקל, יותר מכפול בהשוואה לרבעון מקביל. חלק מההפסד מוסבר בהוצאה בגין השקת קרולינה למקה בארה"ב שעומדת במצטבר על כ-47 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    שיביאו פרזנטורית עם רגליים
    אנונימי 29/12/2019 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא עם מקלות.
    סגור
  • 12.
    הרמה של הסחורה על הפנים
    דינה 26/12/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרמה נמוכה. בכביסה יוצא כמו סמרטוט
    סגור
  • 11.
    מאמינה שבסופו של דבר מה שיקבע זה ההתאמה של הבגדים לארץ
    אליה 03/12/2019 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל פעם שמזמינים מחו"ל זה אף פעם לא תואם את האקלים ותמיד יוצא בסוף שקונים בגדים חמים מדי ואי אפשר ללבוש אותם.. אז מה עשינו בזה?? עכשיו אנשים מתלהבים ומזמינים, אבל מה זה שווה אם בסופו של דבר הכל יישאר מקופל בארון בדיוק כמו שהוא הגיע כי אי אפשר ללבוש אותו בכלל??.... אז זה אולי גליצ' זמני, אבל מאמינה שהם יתאוששו...
    סגור
  • הלוואי שלא. (ל"ת)
    ה 06/12/2019 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ניגמרו ימי העושק ,עברנו לאינטרנט בחו"ל . (ל"ת)
    יגאל 01/12/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    זה לא בושה לסגור וללכת הביתה
    דניאל 30/11/2019 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ענף הקמעונאות ובמיוחד תחום האופנה בישראל במצב חמור ביותר והמגמה ברורה ותוך חמש שנים כולם יסגרו יפשטו רגל ויחכו הביתה הקניונים יהפכו למחסנים נטושים.
    סגור
  • בגלל הידע שלך אתה עני והם עשירים. תפסיק לבלבל בשכל. (ל"ת)
    עמית 30/11/2019 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מי שיקנה ביום ראשון קסטרו ירוויח הרבה כי תצא מהמשבר. (ל"ת)
    אלין 29/11/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    קורלציה איכות ומחיר
    בן 29/11/2019 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הנוסחה. פעם קניתי הרבנ בקסטרו. שנים שלא נכנס. מחיר גבוה על איכות נמוכה וטעם לא רלוונטי. חבל.
    סגור
  • 6.
    גבי ויוסי כבר לא זוג יונים (ל"ת)
    מקורב 29/11/2019 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    רותם עוד לא החליטה
    משרד פרסום 29/11/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היא גברת קסטרו או גברת טורנדו וגם אסי לא עוזר פה.
    סגור
  • 4.
    גרוע מאוד אני לא רואה עתיד באופק (ל"ת)
    ארקד 28/11/2019 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בלי אונליין אין עתיד
    לולי 28/11/2019 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יום אחד בקסטרו יבינו שבלי מותגים חזקים על המדף ובלי אונליין אין עתיד.
    סגור
  • 2.
    העידן המקוון
    שלומי 28/11/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי בעידן הקניות המטורפות במרשתת חברות הביגוד יתקשו לשרוד .המחירים מאד מאד נמוכים ואטרקטיבית לעומת החנויות ואם פריימרק שוקלת לפתוח אתר אז תם עידן חברות הביגוד
    סגור
  • 1.
    מה יהיה?
    רן 28/11/2019 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות