גואטה מסמנת את הטרנד הבא - השקעות דרך יועץ "רובוטי"

בנאומה בכנס What's Next 2020 חשפה ענת גואטה את תפיסתה לגבי שוק ההון בשנים הקרובות; "במודל ה-OPEN FINANCE הלקוח הוא הבעלים המרכזי של המידע"
 | 
telegram
(7)

במסגרת נאומה בוועידת What's Next 2020 של חברת KPMG ומיקרוסופט ישראל הציגה ענת גואטה את מודל ה-OPEN FINANCE. לדבריה תם העידן בו למיקום הגיאוגרפי היה משמעות, במודל הלקוח הוא הבעלים המרכזי של המידע.

בדבריה שטחה גואטה את חזונה באשר לשוק ההון בשנים הבאות, "החזון שלי למודל ה'שמיים פתוחים', בדמות רפורמת ה-OPEN FINANCE למשק הישראלי. זהו מונח שטבע הרגולטור הבריטי ומתייחס לפתיחת כלל ממשקי המידע לצרכנים הפיננסיים בכלל המערכת הפיננסית ולא רק בבנקים. עקרונות הגישה המובילה במודל זה הם שהלקוח הוא הבעלים המרכזי של המידע. וכן זרימה ושיתוף מידע לגבי צרכן עם גופים חיצוניים שיודעים להציע הצעות ערך ללקוח. למיקום הגיאוגרפי אין יותר משמעות."

לדבריה, "ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות – במיוחד של טכנולוגיות משבשות, בצד כניסתן של חברות פינטק וענקיות התוכנה לתחום השירותים הפיננסיים, מחייבים אותנו הרגולטורים בגיוון מתמיד של ארגז הכלים שלנו. האבולוציה חייבת לחלחל גם אל המרחב הרגולטורי, התפקיד שלנו הוא לבנות מערכות אסדרה גמישות שיודעות להגיב ולהתאים את עצמן בזמן אמת לקצבי השינוי האקספוננציאליים".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף סימנה גואטה ארבעה טרנדים שיעצבו לדבריה את מגזר השירותים הפיננסיים ואת המגמות הצרכניות בו בעתיד: "האצת מעבר גופים פיננסים לסביבות הענן, פריחה מחודשת של מנגנוני רובו - אדוויזרז ככלי להכלה וגיוון פיננסיים, הגברת השימוש בבינה מלאכותית, לימודי מכונה ואנליטיקה בעיצוב המגזר הפיננסי, ולבסוף הבשלת טכנולוגיות ה-DLT והשקת פלטפורמות דיגיטליות אינטגרטיביות".

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הגיע הזמן להתקדם
    הילה 11/12/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סופסוף אולי באמת נקבל חוות דעת שלא מושפעת מכיסם הפרטי של הבנקים ושל הגדולים שמקבלים החלטות!!
    סגור
  • 6.
    ראש העין
    יוסי בן מוחה 11/12/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מסכים איתה לחלוטין אני אישית נרשמתי לשירות הROBO ADVISOR של חברת פיורד השקעות ואני חייב להגיד שהייתי מאוד סקפטי בהתחלה אבל היום אני ממש מופתע לטובה מהתשואות
    סגור
  • 5.
    אבל.. הרובוט מקבל נתונים מהאדם
    מארק 11/12/2019 05:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל שינוי מהותי בחברה צריך להזין.. את הרובוט
    סגור
  • 4.
    הרבה מילים יפות, מה עם שרות לקוחות?
    יאיר 10/12/2019 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברוב הגופים המוסדיים רמת השירות ללקוח היא עדיין דומה לעולם שלישי.
    סגור
  • 3.
    בקשה מדברת גאוטה
    גווילי 10/12/2019 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מר ענת גואטה אנא ממך תבשילי תביכה בסליק
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    עד היום לא הבנתי מה היא הועילה במשהו (ל"ת)
    גוואטה 10/12/2019 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אוטוטו אין יועץ אנושי לך לאפלוקציה
    יועצי 10/12/2019 19:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השןק נופל?! אין אדם לשוחח איתו רק אפליקציה תמכור הכל זה בטח יגדיל את המחזורים וישלח את היועצים הביתה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות