התייעלות בקסטרו - מפרקים את אקססורייז וסוגרים את אתר LADILA

מתכוונת להסב את חנויות אקססורייז לטובת המשך הרחבת רשת קיקו מילנו; רון רוטר: "הקבוצה תמקד את פעילותה במותגי הליבה המצליחים, במטרה להתמקד בפעילויות הליבה ולהתנתק מפעילויות שאינן מספיק רווחיות"
 | 
telegram
(3)

רשת האופנה  קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% קסטרו בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   הודיעה הבוקר על התייעלות. רשת חנויות אקססורייז הולכת לפירוק ואתר הביגוד לאדילה (LADILA) הפסיק את פעילותו. קסטרו מתכוונת להסב את חנויות אקססורייז לטובת המשך הרחבת רשת קיקו מילנו.

על פי הודעת החברה, כחלק מההתמקדות במותגי הליבה של הקבוצה והיפרדות מפעילויות שאינן רווחיות מספיק, קיבלה החברה הבת, איי.סי.סי. אופנה, המפעילה את רשת חנויות המותג "אקססורייז", החלטה על פירוק מרצון במהלך חודשים הקרובים. קסטרו מתכוונת להסב את חנויות המותג אקססורייז לטובת המשך התרחבותה של רשת קיקו מילנו. בנוסף, מודיעה קסטרו כי החברה הבת, לאדילה אונליין, הפסיקה את פעילותה.

רשת אביזרי האופנה אקססורייז נרכשה על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2015. לרשת 11 סניפים ברחבי הארץ, אשר עברו ועוברים בימים אלה לטובת התרחבותה של קיקו מילנו. מותג האופנה LADILA נרכש על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2018.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רון רוטר, משנה למנכ"ל קבוצת הודיס-קסטרו: "לקראת סוף שנת 2019 ועם פנינו לשנת 2020 אנו מודיעים היום כי, בשנת 2020 קבוצת הודיס-קסטרו תמקד את פעילותה במותגי הליבה המצליחים של הקבוצה (קסטרו, קיקו מילנו, קרולינה למקה, הודיס, אורבניקה, איב רושה וטופטן). בימים אלה סגרה הקבוצה את פעילות המותג לאדילה ladila ומודיעה על פירוק מרצון של המותג אקססורייז (איי.סי.סי אופנה בע"מ). זאת, במטרה להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה, ולהתנתק מפעילויות שאינן מספיק רווחיות לקבוצה. חלק מחנויות רשת אקססורייז יומרו לטובת המשך התרחבותה של רשת קיקו מילנו המצליחה".

עוד הוסיף רוטר, "מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו, מהווה היום את אחד ממנועי הצמיחה המצליחים של קבוצת הודיס-קסטרו. למותג, אשר הושק ב 2018, 7 חנויות ברחבי הארץ, ובמהלך שנת 2020 אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פריסת החנויות שלו".

מהלך ההתייעלות מגיע על רקע תוצאות חלשות שהציגה הרשת ברבעונים האחרונים. ברבעון השלישי של 2019 דיווחה קסטרו על קיפאון בהכנסות, כאשר למרות שינויים וארגון מחדש, היא לא הצליחה להרוויח (לכתבה המלאה). 

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    במחירים גבוהים ומבצעים של שקרנים. מי קונה זבל (ל"ת)
    אופנה סינית 30/12/2019 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    כככה מתחילה פשיטת רגל
    גיא 30/12/2019 11:53
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יאללה מתחיל להתקפל תמשיכו למכור סמרטוטים במשקל, במחיר של בגדים תשארו עם המלאי במחסנים פריט של 1$ בסין נמכר פה ב 150 עד 200 שח לא תודה
    סגור
  • 1.
    קסטרו יצאו מהמשבר והמניה תטוס. (ל"ת)
    שקד 30/12/2019 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות