ברימאג תקים רשת חדשה למכירת מוצריה - METRO
חברת ברימאג 0% ברימאג 1,287 0% בסיס:1,287 פתיחה:1,332 גבוה:1,332 נמוך:1,287 תמורה:109,937 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מודיעה על הקמת רשת עצמאית, בה יימכרו בעיקר מוצרי החברה. הרשת החדשה מיועדת לכלול עשרות חנויות ולפעול בפריסה ארצית, על פני שישה אזורים ארציים, תוך חלוקת כל אזור לשלושה מגזרים: כללי, חרדי וערבי.
על פי הדיווח, החברה העוסקת ביבוא ושיווק מוצרי חשמל, פועלת להקמת רשת שיווק עצמאית חדשה שתיקרא "METRO" (מטרו). ברשת יימכרו בעיקר מוצרי החברה, במטרה לחזק את הקשר של החברה עם הצרכן הסופי, תוך הרחבת ערוצי המכירה של החברה וחיזוק מותגיה הבינלאומיים, בהם LG,BEKO, DELONGHI, KENWOOD, BRAUNכמכר, HOOVER, BABYLISS, ROSIERES ועוד.
במסגרת זו, תקיים החברה הליך תחרותי פומבי, שבו היא מזמינה את הציבור להגיש הצעה לקבלת זכות להפעיל חנות אחת או יותר ברשת, בהתאם לכללים שקבעה החברה. ההליך, מיועד לגורמים עם זיקה קמעונאית העומדים בתנאי סף שהחברה קבעה במסגרת ההליך התחרותי. כל אחד מהמציעים יתבקש להציע שיעור של אחוז מהמכירות של החנות המוצעת, כאשר מדובר בחנות המצויה בבעלותו של המציע או מושכרת על-ידו.
המציעים שיגישו את הצעת המחיר הנמוכה ביותר יזכו בהליך התחרותי, לפי מנגנונים שנקבעו. בין כל זוכה לבין החברה ייחתם הסכם התקשרות להפעלת חנות למכירת מוצרים מבית ברימאג ואחרים, והם יזכו לתפעל את החנות בהתאם להוראות החברה, ולקבל אחוז קבוע מהמכירות של החנות, בהתאם להצעה שהוגשה בהליך התחרותי. בתוך כך, בעל השליטה, שאול זילברשטיין, הודיע על כוונתו להשתתף בהליך התחרותי.
פיני כהן, מנכ"ל ברימאג: "הקמת הרשת החדשה של ברימאג היא מהלך תקדימי וחדשני, שטרם נעשה כמותו בשוק מוצרי החשמל בישראל. המודל העסקי השיתופי שבנינו מבוסס על שילוב כוחות בין יזמים מנוסים מתחום הקמעונאות לבין היתרונות והחוזקות של ברימאג. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה המיוחד הזה ייצור, בתוך פרק זמן קצר יחסית ובעלות כספית מינימאלית לברימאג, רשת חזקה ומובילה, שתאפשר לברימאג להרחיב את פעילותה העסקית, להיערך באופן הטוב ביותר לקראת האתגרים העתידיים בענף מוצרי החשמל בישראל, ולהתמודד עם התחרות המאפיינת אותו.
מהלך זה צפוי לחזק משמעותית את הזיקה של ברימאג לצרכן הסופי והקשר ליצרנים, תוך הרחבת ערוצי המכירה וחיזוק מותגי החברה ומוצריה. כמו כן, אנו רואים בהשתתפותו של בעל השליטה, שאול זילברשטיין בהליך התחרותי, הבעת אמון בחברה ובמהלך העסקי שאנו מקדמים להרחבת הפעילות."
צמיחה בהכנסות ירידה ברווח הנקי
העליות הנאות שנרשמו בשנה החולפת בשוקי ההון דילגו על מניית ברימאג שהציגה תשואה של כ-8% בלבד בשנה האחרונה. החברה נסחרת כעת בשווי שוק של כ-138 מיליון שקל, ובמכפיל די נמוך של 9.7 על הרווח הנקי. הסיבה לתמחור - הכנסות החברה צמחו בקצב שנתי ממוצע (CAGR) של כ-1% בשלוש השנים האחרונות, בזמן שהרווח הנקי של החברה ירד בשיעור שנתי ממוצע של כ-13.5%.
* הכנסות 2019E חושבו על בסיס הכנסות שלושת הרבעונים הראשונים של השנה (בקו ישר).
* הרווח הנקי 2019E חושב על בסיס הרווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה (בקו ישר).
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.שירות ברימאגפינישמיר 14/01/2020 22:16הגב לתגובה זו0 0הכי חשוב שהצרכן יזכור שיש גב מאחורי המוצר. אם היום השירו. שלהם נבלע ונעלם והמחסנים שלהם נעלמים..מי יקנה את המוצרים? חברה חזקה היא חברהמוכרת מוצרים טובים עם שירות מעולה לאורך שנים. המנהלים צריכים לדעץ שמוצר טוב זה לא רק רווחים בקניה זה להגיד ללקוח אנחנו איתך לשירות חלקים ותיקונים אם צריך לאורך שנים..ואני חושבשהם שכחו את הדבר הזה. אני מציע להם ללמוד מכישלונות בעבר של חברות אחרות.סגור
-
2.האם יהפכו הזכיינים ל " עבדים" של ברימג ? (ל"ת)גו כפרא 13/01/2020 13:03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
יכול להתאים לבעל חנות קייםdw 13/01/2020 13:28הגב לתגובה זו0 0נגיד חנות שכונתית שפחות מצליחה, ולהיות חלק מרשת חדשה עשוי להביא לו יותר לקוחות. בסופו של דבר אם הסוחר יראה שזה לא מתאים לו הוא תמיד יוכל לחזור למצבו הקודם,עם שם חנות בשם אאא חשמל ובניו :-)סגור
-
1.תימחור טוב - שווי השוק שלה זה בעיקר הון חוזרגלעד 13/01/2020 12:25הגב לתגובה זו1 0מלאי ולקוחות. לא משלמים כמעט כלום על פעילות החברה.סגור