ננו דיימנשן צופה גידול של 39% בהכנסות; מנסה לגייס 4 מיליון דולר
חברת מדפסות התל מימד,{ננו דיימנשן}, צופה גידול של 39% בהכנסות בשנת 2019 לעומת שנת 2018 ומפרסמת תשקיף להשלמה לגיוס של כ-4 מיליון דולר מהציבור האמריקאי.
לדברי החברה, ההכנסות ברבעון הרביעי של השנה צפויות להסתכם בכ-1.97 מיליון דולר ולהביא את ההכנסות לשנת 2019 לסכום של כ-7 מיליון דולר, אשר ישקף גידול, כאמור, של כ-39% בהשוואה לשנת 2018.
בתוך כך, החברה פרסמה תשקיף לגיוס של 4 מיליון דולר נוספים מהציבור האמריקאי, אך לא ציינה מה יהיה מחיר ה-ADS בהנפקה ומהי הכמות אותה תציע. בדיווח החברה צוין רק הסכום אותו מבקשת החברה לגייס והדרך, בצורה של ADS, כשכל חבילה תכיל 50 מניות.
יואב שטרן, נשיא ומנכ"ל ננו דיימנשן: "עמית דרור, מייסד שותף של ננו דיימנשן, הוביל אותנו במהלך 2019 להישג מרשים של עלייה של 39% בהכנסות לעומת 2018. יתרה מזאת, במהלך 2019 החברה המשיכה לפתח את הדור הבא של המדפסות. אני בר מזל שהצטרפתי לעמית ולצוות בתחילת ינואר 2020, במאמץ הדדי להוביל את החברה לגבהים חדשים".
<עמית דרור, ממקימי החברה ומי שהיה המנכ"ל, הוחלף בחודש דצמבר על ידי יואב שטרן, שיכהן גם כנשיא החברה הדואלית (סימול: NNDM). עם זאת, בשל מעמדו של דרור, הומצא לו תפקיד חדש, סמנכ"ל להצלחת לקוחות והוא יושב גם בדירקטוריון החברה.
עם זאת, יש לציין כי המסחר במניית החברה תנודתי מאוד. מניית ננו דיימנשן, הנסחרת כיום בשווי שוק של כ-28 מיליון שקל, איבדה ב-12 החודשים האחרונים מעל 78%, כאשר רק מתחילת החודש צללה ביותר מ-22%, וזאת למרות שהחברה מצליחה למכור מדפסות תלת ממד לגופי ענק.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה