פריון הכתה את התחזית; ה-EBITDA הצפוי ב-2020 - 38-40 מיליון דולר

החברה דיווחה על רווח נקי של 22 סנט למניה, לעומת צפי האנליסטים לרווח של 17 סנט למניה
 | 
telegram
(1)

חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% פריון נטוורק בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PERI) דיווחה על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2019, עם עלייה של כ-9% בהכנסות ורווח נקי של 22 סנט למניה. החברה הכתה את צפי האנליסטים וצופה לסיים את 2020 עם EBITDA מתואם של 38-40 מיליון דולר. 

הכנסות החברה ברבעון הרביעי עלו ב-9% והסתכמו ב-78.3 מיליון דולר, לעומת 72 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה עקפה את צפי האנליסטים שצפו הכנסות של כ-76.2 מיליון דולר.

הרווח הנקי (GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם בכ-5.9 מיליון דולר (22 סנט למניה), עלייה של כ-20% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. צפי האנליסטים היה לרווח (GAAP) של 17 סנט למניה. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) עלה בכ-53% והסתכם בכ-8.9 מיליון דולר או 32 סנט למניה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה-EBITDA המתואם ברבעון הרביעי גדל ב-6% לעומת הרבעון המקביל ל-12.2 מיליון דולר, כ-16% מההכנסות. בתוך כך, החברה צופה לסיים את 2020 עם EBITDA מתואם של 38-40 מיליון דולר.

תמצית תוצאות כספיות

מקור: פריון נטוורק

מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2019 כולה מהוות שיפור משמעותי ביחס לתקופה המקבילה. חיזוק הצוות המוביל וההשקעות שביצענו בחדשנות טכנולוגית מיצבו אותנו טוב יותר במתן מענה לצרכי המפרסמים בשוק המתאפיין בשינויים מהירים. אסטרטגיית גיוון המוצרים שלנו אינה מושפעת ממעבר תקציבי פרסום בין שלושת הסגמנטים העיקריים של הפרסום הדיגיטלי – חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן".

"כתוצאה מכך, הכנסותינו השנתיות ב-2019 צמחו לראשונה מזה שלוש שנים, ואנו נכנסים ל-2020 בתנופה חזקה. הרכישה האסטרטגית של Content IQ, שהושלמה ב-14 בינואר השנה, תאיץ את התוכניות להשגת צמיחה השנה ומעבר לכך", הוסיף גרסטל.

השקת מנוע חיפוש חדש
בנוסף, הודיעה החברה על השקת מנוע החיפוש המאובטח Privado, אשר מטרתו לשמור על פרטיות המשתמשים. המנוע החדש פותח על-ידי חטיבת החיפוש CodeFuel של פריון בשיתוף בינג של מיקרוסופט.

לדברי החברה המנוע החדש מציע חווית חיפוש מהירה ומקיפה הממקסמת את פרטיות ואנונימיות המשתמשים. כדי למנוע איסוף מידע על המשתמשים, השימוש במנוע החיפוש נעשה באמצעות קוד משתמש וקישור אנונימי לחיפוש המבוקש, המסופק על-ידי בינג. 

"החיפוש הוא אחד הסגמנטים העיקריים באסטרטגיה של פריון ליצירת ערך ללקוחותיה בתחום הפרסום הדיגיטלי", אמר גרסטל. "מדובר במוצר חדש המיועד לצרכנים המעוניינים לשמור על פרטיותם, והוא משקף את חיזוק שיתוף הפעולה עם חטיבת הפרסום של מיקרוסופט (Microsoft Advertising). עם השקה זו, אנו צופים להגדיל משמעותית את פעילות החיפוש שלנו". 

שיחת ועידה
בעקבות פרסום התוצאות, תקיים הנהלת החברה שיחת ועידה בשעה 15:30 שעון ישראל. ניתן יהיה להשתתף בשיחת הוועידה בטלפון - 1-809-212-883. קוד הכניסה: 8170302

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם מגלמים את הרווח לרבעון הרביעי לשנה
    והוא אכן מייצג 12/02/2020 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז גם אין צמיחה בכלל ב 2020 (ולטענת המנכל בשיחת הועידה בהחלט תהיה צמיחה) החברה הזו שווה לפחות 50% יותר ועד פי 3 ...רווח נקי נון גאאפ ברבעון 0.32 דולר למניה בגילום שנתי וללא צמיחה 1.28 דולר למניה ...מכפיל 10 גוזר מחיר מניה 12.8 דולר . המניה נסחרת ב 8.34 דולר . אם מדובר בצמיחה אז מכפיל 20 יותר מייצג ומגיעים לשער מניה 25.6 דולר פי 3 יש לחברה גם קופת מזומנים של מעל 40 מיליון דולר ותזרים מזומנים אדיר הבעיה : המון המון הון צף וסיום החוזה עם מיקרוסופט בדצמבר 2020 (המנכל טען שיחדשו אותו בסבירות גבוהה) חבל שהחברה לא משתמשת במזומן לקנות מניות בשוק גם יתן תמיכה לנייר וגם יגדיל את הרווח למניה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות