סלקום: תכנית הפרישה מרצון הובילה להפסד תפעולי של 27 מיליון שקל

מצבת הלקוחות בסלולר המשיכה לרדת ב-2019, מנגד הצליחה החברה להגדיל את מצבת הלקוחות בתחום אספקת שירותי האינטרנט והטלוויזיה
 | 
telegram

חברת  סלקום -3.02% סלקום 1,860 -3.02% סלקום בסיס:1,918 פתיחה:1,874 גבוה:1,917 נמוך:1,800 תמורה:5,644,590 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סיימה את הרבעון הרביעי של 2019 עם הכנסות של 932 מיליון שקל לעומת 918 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות הושפעו מעליית מחירי השירותים שגובה החברה בקיזוז ירידה בהכנסות ממכירת ציוד.

הכנסות החברה משירותים הסתכמו ברבעון הרביעי ב-694 מיליון שקל לעומת 677 מיליון שקל ברבעון המקביל כשסגמנט הסלולר של החברה הניב לה הכנסות רבעוניות של 416 מיליון שקל, ללא שינוי לעומת ההכנסות הרבעונים מהסיגמנט ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון הרביעי של השנה רשמה החברה הפסד תפעולי של 27 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 14 מיליון שקל ברבעון המקביל, כשהחברה מציינת כי ההפסד התפעולי נובע מעלויות תוכנית הפרישה מרצון לעובדי החברה בעלות כוללת של 45 מיליון שקל. בנטרול הוצאות הפרישה מרצון, כותבת החברה, כי הייתה מסיימת עם רווח תפעולי דומה לזה שהשיגה ברבעון הרביעי של 2018.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מצבת לקוחות החברה בתחום הסלולר המשיכה לרדת ב-2019 והסתכמה ב-2.77 מיליון לעומת 2.85 מיליון בתום 2018. ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר המשיכה לרדת, אף היא, והסתכמה ב-2019 ב-50.7 שקל למנוי לעומת 51.3 שקל למנוי ב-2018. בחישוב חודשי החברה הצליחה להגדיל את ההכנסה הממוצעת ממנוי לרמה של 50.5 שקל לעומת 49 שקל ב-2018.

בתחום אספקת שירותי האינטרנט הצליחה החברה להגדיל בשנה החולפת את מצבת הלקוחות שלה מרמה של 269 אלף ב-2018 לרמה של 278 אלף מנויים ב-2019. עלייה נרשמה גם במספר המנויים לשירותי הטלוויזיה הרב ערוצית של החברה שהסתכמו ב-2019 ב-258 אלף לעומת 219 אלף ב-2018.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות