"אני עכשיו במצב טוב יותר מכל חלום ורוד שהיה לי"

אייל רביד, מנכ"ל ובעלים של ויקטורי, שהגדילה את כמות הסניפים ברשת ב-9 סניפים בחודשים האחרונים, מסביר למה יוחננוף סבור שיהיה רע, בעוד הוא אופטימי וסבור שהזינוק במכירות יימשך
 | 

"אם היית מעיר אותי באמצע הלילה ושואל – 'מה החלום הכי ורוד שלך לויקטורי?', לא הייתי חולם על מצב כזה. אני עכשיו במצב טוב יותר מכל חלום ורוד שהיה לי", אומר אייל רביד – מנכ"ל ובעלים של רשת ויקטורי על רקע הגאות בתחום רשתות המזון. הגידול ברכישות ברשתות המזון מסתכם בכ-25% - אנשים הצטיידו במזון, אנשים לא יוצאים למסעדות ולא נופשים בבתי מלון.

זה ישתנה, ועדיין – ויקטורי שנשענת על צמיחה אורגנית לצד צמיחה דרך רכישות של סניפים, סיפקה לפני חודש תחזית חיובית – צמיחה של 30% בהכנסות השנה לעומת שנה קודמת. אלא שהתחזית הזו לא כוללת את הבום הגדול של החודש האחרון – רביד מסרב להתייחס למספרים, אבל זה לא יהיה ניחוש פרוע להעריך שהצמיחה תהיה מעל 30%.  

החששות ממיתון בשוק המזון מנותקות, לפחות בינתיים, מהמציאות שרביד רואה  בשטח - "אם יש בהגדרה מיתון, אז הוא פוסח על המזון, את הכסף שהיית אמור להוציא בבתי המלון, מסעדות, בתי-קפה, אולמות אתה מוציא בסופרמרקט" הוא אומר ומוסיף שלדעתו המגמה תמשך גם בטווח הבינוני והארוך.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"יש מכפיל כוח נוסף" ממשיך רביד, "גידול אוכלוסייה של כ-10% במדינת ישראל כרגע. מי שתכנן לנסוע לחו"ל נשאר בארץ והיתה חזרה מוגברת של ישראלים מחו"ל"

לויקטורי יש יתרון גדול על פני הרשתות שנמצאות במרכזים המסחריים בשולי הערים. הסניפים של ויקטורי מתחת לבית - "אתה הולך לסופרמרקט הכי קרוב לבית, אתה לא תיסע ליוחננוף" טוען רביד, "בגלל זה קראת אתמול שהוא טוען שהמצב רע".

רביד השלים בחודשים האחרונים רכישת סניפים ופתיחת סניפים חדשים – העיתוי מתברר כמוצלח. בחודש דצמבר 2019 נפתחו 5 סניפים חדשים ועוד 4 סניפים משמעותיים עם פרוץ משבר הקורונה, סך הכל 9 סניפים חדשים בנקודת זמן אופטימלית. הרשת גדלה בשני סניפים משמעותיים שנרכשו מיינות ביתן, סניפי קניון מלחה וקניון איילון. אלו סניפים חזקים. ההערכות הן כי בשנת 2019 ההכנסות של יינות ביתן מסניפים אלו נאמדו בכ-200 מיליון שקל. על זה אומר רביד "יש תוספת משמעותית של שטחי מסחר בלוקיישנים הכי טובים בארץ, קניון מלחה, קניון איילון והסניפים האלו נפתחו בדיוק בתוך משבר הקורונה".

לגבי האון ליין מציין רביד כי לא הגיע מספיק מוכן למשבר הקורונה, ופספס המון לקוחות שעברו לשופרסל און ליין. בשבוע שעבר פתח שירות של פיק אפ ממוחשב, ההזמנת און ליין שבאים לאסוף. כאשר מגיעים לסניף, העובדים מוציאים את ההזמנה לרכב ומעמיסים. "גם בארה"ב שמדברים און ליין זה פיק אפ ממוחשב" אומר רביד.

מעבר לנוכחות החלשה של ויקטורי באינטרנט, יש מספר נתונים חלשים בהשוואה ענפית - בשנת 2019 שיעורי הרווחיות היו נמוכים יחסית וגם שיעורי הצמיחה של המכירות למ"ר היו נמוכים יחסית.  כמו-כן לא קיים מותג פרטי. עם זאת, הרכישות  חיפו על החולשות, והרבעון הראשון אמור לבטא שיפור תפעולי.  

ויקטורי הונפקה בשנת 2011, תקופה יחסית קשה בסקטור הקמעונאות מזון - תקופת מחאת הקוטג' שהתפתחה למחאה החברתית, במשך כשנתיים המנייה דשדשה ואף ירדה, לזמן מה, בכ-40% ממחיר ההנפקה. אך  מתחילת 2013, רשת ויקטורי מציגה צמיחה מרשימה וגם תשואה מרשימה שלמעלה מ- 400% במחיר המניה.
 
ובכל זאת, למרות החודשים החזקים כעת, יש את המיתון העומד בפתח, זה אמור למתן את הביקושים בהמשך?
"אני לא רואה שום מיתון כרגע.  לא במארס, ובטח לא באפריל. וגם אם יש מיתון, היום ההוצאה היחידה שיש למשק בית זה סופר-מרקט, ולכן גם אם יש בהגדרה מיתון, אז הוא פוסח על המזון. את הכסף מוציאים על מזון שצורכים בסופר במקום בתי מלון מסעדות ובתי קפה".

יש צפי למיתון בכלכלה בעולם, זה לא מדאיג אותך?
"מיתון בכלכלה לא משפיע על המזון, כל עוד לא יהיה תעופה, ולא יהיו בתי מלון. יש לך היום בארץ כמעט 10 מיליון אזרחים במקום 9 מיליון - זה גידול של כ- 10%. מי שתכנן לנסוע לחו"ל נשאר בארץ, מי שהיה בחו"ל חזר, גם כישראלים שחיים בחו"ל העדיפו לחזור. תוסיף לזה שגם אם ייפתחו מסעדות ובתי מלון ייקח זמן עד שאנשים יחזרו ותראה שהסופרים ימשיכו להיות חזקים. גם לא רואים אנשים שחוזרים לעלות על מטוס במהלך 2020, ולכן ההוצאה תישאר בתוך הסופר, אולי יש מיתון אבל לא נראה אותו ברכישות בסופרמרקט".

וספציפית בהתייחס לויקטורי - אתה רואה שהקורונה שיפרה את העסק, כי יש רשתות שרואים משבר בפתח?
"כמובן איזה שאלה., תזכור שרוב החנויות שלנו הם בתוך הערים או בסמוך למגורים. בימים כאלה שאתה לא רוצה לצאת מהבית, אתה רוצה לקנות באון ליין. אבל יש עודף ביקוש על ההיצע, אתה הולך לסופרמרקט הכי קרוב לבית. אתה לא תיסע ליוחננוף, בגלל זה קראת שהוא טוען שהמצב רע. אתה לא תיסע לאושר עד, כי הסופרים שלהם מחוץ למגורים. אתה תלך לסופרים שנמצאים הכי קרוב למגורים או בשכונה"

וזה יתרון לויקטורי ולמי עוד?
"זה יתרון לויקטורי, שופרסל שלי, מגה בעיר, כל החנויות שנמצאות בתוך הערים או קרוב לערים".

רביד מאוד אופטימי לגבי העסק שלו. עד כמה אופטימי - "לא יכולתי להיות יותר אופטימי מאיך שאני נמצא כרגע. גם אם היית מעיר אותי באמצע הלילה ושואל -'מה החלום הוורוד שלך לויקטורי?' לא הייתימחולם על תוצאות כאלו. אני מעל הוורוד"

מה התוכניות ארוכות טווח לויקטורי?
"כיוון שבתחילת שנה שעברה עברנו לרווח באון ליין, אנחנו מגדילים עוד 4 נקודות הפצה בתחום הפיק אפ ממוחשב. מדובר בההזמנת און ליין רגילה שמוכנה בתוך 24 שעות . זו התחייבות עד 24 שעות, בפועל זה קורה יותר מוקדם. התפעול פשוט נוח - מתקשרים לסניף ויוצאים עם ההזמנה, מעמיסים באוטו והלקוח נוסע.

"אחד הממצאים שגילינו הוא שאנחנו חייבים להיות מוכנים יותר באון ליין וגם - מוכנים לעוד מגפות, כי הפעם הבאה יכולה להיות בטווח הקרוב. האון ליין צמח ב-300%. לא רוצה להגיד לך כמה הזמנות לא יכולתי לקבל שעברו לשופרסל. שופרסל היו ערוכים טוב ממני, זה אומר שמתוך ה-300% גידול יישארו לי 170%-150% מתוכם לטווח הארוך. ברגע שאתה מתרגל לקנות באון ליין קשה מאוד לחזור אחורה. אגב, בארה"ב שמדברים און ליין זה פיק אפ ממוחשב כמו שלי".

יש טענות שהסקטור העלה מחירים בעקבות הקורונה?
"זה לא נכון לגבי כלל הסקטור. לא בוצעו שינויי מבצעים. המבצעים היו מתכוננים כבר בינואר. הדבר היחיד שלא בוצע זה העמקה של מבצעים בתוך הפסח כי לא נתקענו עם סחורה, היינו במצב שחיפשנו סחורה, היה שוק של קונים".

מה דעתך על המשלוחים הישירים של חברות המזון- תנובה, שטראוס ושסטוביץ?
"בלוף. מה לקוח יזמין אליו הביתה? רק מוצרי תנובה; ואז רק מוצרי שטראוס. הצרכן בבית משועמם?יש לו זמן וכוח לעשות הזמנות שונות מספקים שונים. אתה יודע כמה עולה להוציא שליח, כמה עולה ליקוט וכל הכאב ראש הזה, אם הם ייכנסו הם יפסידו הרבה כסף".

תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 76.
    הצחקת אותי
    נוסטרדמוס 25/04/2020 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התאור שלו תלוש מהמציאות ממש אין קשר. לא נעים לקנות שם
    סגור
  • 75.
    לבריאות
    גולן 25/04/2020 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש ישר, לא רימה, לא מתבכיין, לא חייב לבכות כדי לגדול. הרבה בהצלחה
    סגור
  • האיש אולי ישר אבל השירות שלו נורא
    מאוכזבת 25/04/2020 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש ישר- שירות גרוע. לא התחתנו איתו אבל קנינו ממנו והתאכזבנו מאוד.
    סגור
  • 74.
    אז תוריד מחיר
    יוסף 24/04/2020 19:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חתיכת חזיר. פרצוף של עבריין . בקרוב אנשים יבזזו את החנויות שלך וזה יהיה הסיוט של החיים שלך.
    סגור
  • מנצל מצב
    דרור 24/04/2020 22:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם זה יעבור , אנשים לא טמבלים .
    סגור
  • טען עוד
  • 73.
    שירות גרוע מחייבים את החשבון ללא הגעת סחורה
    עוזר גלית 24/04/2020 18:56
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שבועיים של טלפונים עד שהואילו לענות. לא קיבלנו המשלוח וחוייב לא לקנות בויקטורי
    סגור
  • הכי נכון בעולם
    אנונימי 3 25/04/2020 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות שהציון שלו אפס. יחסי אנוש אפס. משלוח ומצרכים גרוע ביותר.
    סגור
  • מעניין אם מר רביד קורא את הלך הרוחות
    חי 25/04/2020 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הוא שמח בחלקו. הקונים מאוכזבים. אחרי הקורונה נצביע ברגליים.
    סגור
  • ממש נכון
    Hh 25/04/2020 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שבועות של טלפונים,אין קול ואין עונה- מדברים איתךלפני המשלוח. אחרי שהביאו יש המון בעיות ואין עם מי לדבר. יחס נורא.
    סגור
  • מסכימה עם כל מחלה
    חיה 25/04/2020 01:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקנות בויקטורי. יחס ושירות מתחת לכל ביקורת.
    סגור
  • אותו סיפור בדיוק
    חי 25/04/2020 01:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לקנות שם. המון טעויות משלוחים על הפנים ואין עם מי לדבר.
    סגור
  • שירות גרוע
    מאוכזב 25/04/2020 01:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא עונים לא חוזרים ומחייבים על מוצרים שלא שלחו.לא להזמין מויקטורי משלוחים.
    סגור
  • 72.
    הנגישות של יוחננוף אולי לא מושלמת, אבל הסטנדרט
    דני צור 24/04/2020 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל הסטנדרט של החנות והמחירים בהחלט מפצים. אינני יכול לחוות דעה על ויקטורי, כי מאז החנות בקניון הצומת הדיפה ריח של ביוב, אינני נכנס יותר לרשת. ומעניין ,עכשיו יש שם חנות של קשת עמים ובכל מצויין...
    סגור
  • ביוחננופ כיף
    ברכה 24/04/2020 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בויקטורי {סליחה)מגעיל.
    סגור
  • 71.
    שירות גרוע!
    אנונימי 24/04/2020 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני הקנייה מבטיחים שיגיעו בתאריך מסוים וזה כנראה רק כדי לגבות את התשלום בלי לספק את הסחורה. היכן האמינות וההוגנות?! בעיקר בתקופה מטורפת שכזו?! רוצה רק לומר שערכנו הזמנה לערב החג עבור אישה מבוגרת ובמצרכים פשוט לא הגיעו! אין מענה טלפוני, אין שירות לקוחות ופשוט אין עם מי לדבר-מפזרים הבטחות שווא רק כדי למשוך לקוחות. אין מילים מלבד להרגיש בושה על ההתנהלות שלכם! אנשים תתחילו להצביע ברגליים!!
    סגור
  • צודק מאוד
    מאוכזבת 25/04/2020 01:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטבת לתאר. אין שירות אין יחס משלוחים גרועים. להצביע בכך שלא נזמין מויקטורי.
    סגור
  • 70.
    ויקטורי במודיעין
    שלומי 24/04/2020 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי באמת שתלמד אין מנהלים סופר גדול במודיעין ברדק אחד שלם הכל מפוזר על הריצפה ירקן זה לא ירקן בשר זה לא בשר מאפיה על הפנים לך תלמד את מנהלי הסניפים לנהל עסק קח את יוחננוך במודיעין הכל מבודר נקי ויפה חוץ מזה המחירים של ויקטורי לא זולים בכלל אין מבצעים הסניף של מודעין גרוע ביותר תודה לתשומת לבך
    סגור
  • 69.
    סניפים מלוכלכים ולא מסודרים במחירים יקרים (ל"ת)
    אחד 24/04/2020 17:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 68.
    שרות לקוחות ויקטורי (ל"ת)
    אורה 24/04/2020 17:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אין שירות
    אלמוני 24/04/2020 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השירות הוא בכאילו. נותנים להתייבש שעות על הקו ולבסוף מנתקים. .....שיטת מצליח.
    סגור
  • 67.
    שרות לקוחות ויקטורי (ל"ת)
    אורה 24/04/2020 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אין שירות לקוחות
    אלמוני 24/04/2020 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירות הלקוחות הוא רק הכריחו, הם לא עונים ולא חוזרים.
    סגור
  • 66.
    המיץ של הסחי והגועל...
    אנונימי 24/04/2020 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קהל שבוי ודפוק. אז הולך לו. לו היה לומד מרמי לוי איך לנהל היה טס לו. כשהמצב יתייצב, מניח שהוורוד יתכהה מאוד. תשתנה שחצניקו! לא לעולם חוסן!...
    סגור
  • 65.
    ויקטורי כפר יונה (ל"ת)
    חיים 24/04/2020 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    אז תחזירו לציבור בהנחות ומבצעים ותרומה
    ארמגדון 24/04/2020 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנזקקים..
    סגור
  • 63.
    סתם שחצן
    הדג מסריח מהראש 24/04/2020 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סניפים מלוכלכים ולא מסודרים . עדיף פחות יח"צ ויותר ניהול בשטח .
    סגור
  • 62.
    אבל מי שקונה בסופר מרוחק קונה יותר
    המוצי לאור 24/04/2020 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני קונה ליד הבית אני קונה רק מה שצריך שאני נוסע לחצי חינם אני קונה יותר כי לא הכל זמין ליד הבית
    סגור
  • 61.
    ויקטורי והיגיינה
    רנונה 24/04/2020 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינני יודעת מה נעשה בסניפים אחרים אבל רצוי מאד שהמנכ״ל הנכבד יבקר בסניף שלו בגני תקווה
    סגור
  • כדאי שיבקר בשירות לקוחות
    ח 25/04/2020 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר רביד אולי לך התקופה היא מצויינת זה על הגב של כל המבוגרים שלא יכולים להגיע לקניות ומגיעים אליהם משלוחים ממך עם בעיות רבות
    סגור
  • 60.
    און ליין פשוט זוועה
    מאוכזבת 24/04/2020 09:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חבל מאוד שהאון ליין והשירות שלכם על הפנים מביאים פגי תוקף בהזמנה ודוחפים מוצרים שלא הוזמנו וכמובן שאין מענה אצלכם לא בטלפון לא במייל
    סגור
  • שירות לקוחות מזלזל
    חיה 25/04/2020 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאת צודקת!!! מזדהה עם כל מילה.
    סגור
  • צודק צודק צודק
    תושב המרכז 24/04/2020 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מילה שלך נכונה. שירות על הפנים. אין עם מי לדבר.
    סגור
  • כל מילה מדוייקת ביותר.
    מאוכזבת 24/04/2020 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר כספו ירחק ולא יקנה מהם. שירות הלקוחות לא קיים אין עם מי לדבר.
    סגור
  • 59.
    מצב טוב אבל את הזיכוי הרבעוני בסך 200 שח הם לא נותנים. (ל"ת)
    נתן 24/04/2020 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכל טוב????
    מאוכזבת 24/04/2020 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסה להשיג את שירות הלקוחות. ..אין אין אין עם מי לדבר. אין קול ואין עונה.
    סגור
  • 58.
    המשלוח משסטוביץ מעולה! מגיע מהר ומחירים שווים (ל"ת)
    שיר 24/04/2020 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אטימות
    חנה 24/04/2020 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסה להשיג את שירות הלקוחות של ויקטורי.....אין עם מי לדבר. אטימות מוחלטת.
    סגור
  • 57.
    תפתח סניף נורמלי בנתניה
    ליאור 24/04/2020 07:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור לקוח קבוע הסניף בנתניה ממש גועל נפש.דיברתי כמה פעמים ולא עזר תפתחו סניף גדול וטוב כמו לדוגמא בלוד
    סגור
  • 56.
    קצת צניעות לא תזיק לך
    תלמד דבר או שתיים מיוחננוף שתורם לקהילה בלי סוף דו 24/04/2020 07:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תלמד דבר או שתיים מיוחננוף שתורם לקהילה בלי סוף דואג לקהל הלקוחות שלו, לעובדים שלו וכמובן לסניפים המטופחים שלו. אתה לא מעל השוק ואם הספקים שלך יקרסו לא תהיה סחורה, אם ללקוחות לא יהיה כסף הם יקנו קמח וביצים טיפש
    סגור
  • 55.
    איכות המוצר וטיב
    יצחק 24/04/2020 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפור ההיצע לשפר ירקות פירות ובשר פירות יבשים משקאות קלים מחירים גבוהים
    סגור
  • 54.
    שירות גרוע
    אנונימי 24/04/2020 06:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שירות גרוע ,לא עונים בטלפון ולא בפייסבוק לאחר שהזמנה בערב החג לא הגיע לאנשים מבוגרים שחיכו להזמנה בערב בחג.גבו תשלום .לא סיפקו סחורה וגם לא עונים בשירות לקוחות.המשבר חשף את השירות. גרוע והטעמות של ההנהלה .לכן מר רביד אל תבנה עלינו .
    סגור
  • 53.
    סוף סוף מישהו שמדבר אמת ולא מתבכיין
    אנונימי 24/04/2020 05:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלא כמו המיליארדרים שבוכים : חיים כהן הראל ויזל סוף סוף מישהו מדבר אמת
    סגור
  • בכיינים
    הגברים בוכים בלילה 24/04/2020 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו לבכות ויזל הביא משלוח גדול של וזלין הולך לתקוע למדינה תתחת.
    סגור
  • 52.
    ויקטורי נתניה
    חנקישייב 24/04/2020 03:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יקר מאד תמיד עקיצות בחשבון לא מסודר קופאיות ערסיות עם שפה של רחוב (היהודיות) גועל מלא סחורות חסרות או שלא מובאות בכוונה להתרחק כמו מאש
    סגור
  • 51.
    גנבים
    אלברט 24/04/2020 01:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מספקים סחורה ולא מחזרים כסף.
    סגור
  • ממש צודק
    קונה לשעבר 25/04/2020 01:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן כמה שירות יכול להיות גרוע. הכי גרוע מכל הרשתות. הפתרון הוא להתלונן במועצת הצרכנית נגדם.
    סגור
  • 50.
    גנבים
    אלברט 24/04/2020 00:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתוך תקופה קשה קבלו הזמנה, גבוע כסף ולא סיפקו סחורה וכסף לא מחזרים.
    סגור
  • 49.
    אומר את האמת
    בוגי 24/04/2020 00:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מרוויח מהמצב והוא לא מסתיר את זה
    סגור
  • 48.
    אתם סופר מאוד לא נקי
    נטע 24/04/2020 00:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויקטורי חיפה ובמוצקין מאוד לא נקי. ובקופות תמיד מחכים.
    סגור
  • 47.
    ויקטורי
    פפה 23/04/2020 23:02
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סכנת נפשות שומר נפשו ירחק
    סגור
  • ממש נכוו
    אנונימי 2 24/04/2020 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח ולא להזמין שום משלוח מויקטורי.
    סגור
  • 46.
    לבריאות
    שיהיה רק טוב לך ולכל העולם 23/04/2020 22:03
    הגב לתגובה זו
    2 9
    שיהיה רק טוב לך ולכל העולם
    סגור
  • עבודה על הקונים
    רק טוב?? 24/04/2020 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא להתקרב!!!! יחס מזלזל , סחורה איומה. ירקות ופירות לפח. אין שירות לקוחות.
    סגור
  • רק טוב????
    חיה 24/04/2020 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה בעיניים, יחס מזלזל ,אין עם מי לדבר. תנסה להשיג את שירות הלקוחות......
    סגור
  • 45.
    הייתי פעם אחת בלבד בויקטורי בפ"ת. יקר ולא מסודר (ל"ת)
    אחד 23/04/2020 21:19
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 44.
    בעל עסק 1 שאומר שטוב לו
    וגם זה לא טוב השתגעתם 23/04/2020 21:06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    וגם זה לא טוב השתגעתם
    סגור
  • 43.
    ירקות ופירות
    עידן 23/04/2020 21:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פלפלים רקובים על המדפים האחראי אומר זה מה ששולחים לנו.גם מלפפונים עם רקבונות ואותו הסבר של האחראי.
    סגור
  • לא רגיל המדפים ירקות רקובים
    מאוכזבת 24/04/2020 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשלוח שלחו לי ירקות שנזרקו לפח. המשלוחים על הפניםואין בפני מי להתלונן.
    סגור
  • 42.
    ביקרתי אתמול בויקטורי שער העליה
    גולש זועם 23/04/2020 20:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השומר בכניסה היה עפ מסכה רק על הפה, לא על האף. הערה לקופה ראשית גררה "נביחות" נגדי. הקופאיות כיסו במקרה הטוב את הפה. לקוחות היו גם באותה צורה או ללא מסכות. הקצב ועובד הנקיון היו ללא מסכות. שיעשה סדר באורוות שלו.
    סגור
  • 41.
    אין אפשרות להכנס לאתר ויקטורי באינטרנט
    גמלאית 23/04/2020 20:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מ ד ו ע???
    סגור
  • 40.
    תפסיק להתרברב הסוף שלך יהיה כמו של מגה בעי. (ל"ת)
    ויקטורי 23/04/2020 19:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • אתה ממורמר
    חיימון 05/05/2020 07:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנאי ממורמר תפרגן למלך
    סגור
  • 39.
    2 מסקנות
    יואב 23/04/2020 18:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    1. קהל שבוי או מטומטם. 2. בעלים שיודע לנצל הזדמנויות בלי למצמץ. אני קונה בויקטורי רק עיתון. בטח לא פירות וירקות
    סגור
  • 38.
    אין הסעות
    אלמונית 23/04/2020 17:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ההפסד היחיד שאין לויקטורי הסעות הביתה
    סגור
  • 37.
    תותח כל הכבוד
    מיקי 23/04/2020 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בתור אחד שעבד תחתיו האיש תותח חד יודע לנצל הזדמניות כל הכבוד על הצלחה צריך גם לדעת לפרגן תמיד אפשר להשתפר אבל שאפו
    סגור
  • 36.
    חרטא ברתא
    קובי 23/04/2020 15:44
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רשת יקרה והייתי לפני פסח דברים בסיסיים לא היו אני חזק בתחום הסופרים לא היה ולא יהיה כמו רמי לוי הכי זול בארץ ויקטורי לעומת זאת בלי מבצעים יקרים ובלי מגוון מוצרים כל שמחה בזמנה תשמח מהרגע מנכלוש ברגע שהקורונה תחלוף הורוד יתחלף לאדום חג עצמאות שמח!!!
    סגור
  • 35.
    חנות ויקטורי בגני תקווה
    נדלר טל נוגה 23/04/2020 15:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני שנחה ומפרגנת על הרווחים כדאי להגיע לסניף ויקטורי בגני תקווה שתמיד אבל תמיד מלוכלך בצורה בלתי רגילה הסחורה עומדת באמצע החנות לא פורקה יש חוסר תמידי של מוצרים המחירים בשמיים בטח יותר מיוחננוב העובדים אנטיפטים בצורה נוראית ועכדיו גם מכניסים אנשים בצפיפות נוראית .אז אם יש למנכל זמן שיגיע לבקר כדאי מאוד
    סגור
  • 34.
    אני ועני ועני
    רובין הוד . 23/04/2020 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד שמוצאים טוניסאי מצליח מגלים שהוא עדיין לא מסוגל להיות צנוע ועף על עצמו . בסוף תגמור כמו ביתן ...
    סגור
  • 33.
    בחור שיודע לעבוד
    בנקאי השקעות 23/04/2020 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם אמין מודה שלא היה ערוך באון לין יפרוץ קדימה חזק
    סגור
  • 32.
    בושה וחרפה
    יוסי 23/04/2020 14:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בוודאי שמצבו טוב, הוא עושק ומעלה מחירים תוך ניצול התקופה הקשה. למה שלא יחייך?
    סגור
  • 31.
    תפקוד
    משה 23/04/2020 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה טועה אדון נכבד, אתם עדין רחוקים מהתפקוד של תנובה למרות שזה רק מוצרי חלב
    סגור
  • 30.
    בסניף קניון איילון החדש ניראה בסדר חוץ מהמנהל שם ש
    בני 23/04/2020 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהטריד אותי באופן חמור....
    סגור
  • 29.
    עוד סופר בינוני ומטה
    חי 23/04/2020 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עכשו מבסוט...חכה שתעבור הקורונה...מי יגיע אליכם...?
    סגור
  • 28.
    מציע לך לבקר בסניף החדש במודיעין-מלוכלך מאד
    אלון 23/04/2020 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שירות על הפנים,רצפה מסוהמת,עובדים שאינם נמצאים בעמדות
    סגור
  • 27.
    כנראה שכח את האימרה : יום עסל יום בסל (ל"ת)
    ארי 23/04/2020 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    חבל להיכנס לויקטורי
    ארני 23/04/2020 13:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא נעים אין חווית קניות שרות לא לעניין
    סגור
  • 25.
    400 אחוז ארנונה לרשתות
    נמלה 23/04/2020 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נתנו רק לרשתות לעבוד , סגרו את כל הקטנים . העיריות צריכות לשלוח את חשבון הארנונה, המסחרית של כולם למונופלים שנשארו לעבוד. ככה זה עובד במקומות שנותנים הנחות לחלשים . שולחים לחברים ארנונה יקרה .
    סגור
  • 24.
    אוי לשרות לקוחות
    שלמה 23/04/2020 12:38
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני לא יודע עם לויקטורי יש שרות לקוחות או לא. אני פניתי מספר פעמים בתקופות שונות בלפון במייל בוואטסאפ ומעולם לא הצלחתי להגיע לשם. הם לא עונים וגם לא חוזרים. זהו נסיוני המפוקפק עימם
    סגור
  • צודק צודק צודק
    חנה 23/04/2020 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שירות לקוחות מזלזל, לא קיים,הם לא חוזרים ולא עונים. מצטרפת לקביעתךכי הנסיון איתם מפוקפק. שיטת מצליח .איתי הם הצליחו אני התייאשתי.
    סגור
  • צודק צודק צודק.
    חנה 23/04/2020 13:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזדהה עם כל מילה. שירות מפוקפק.אין שירות בכלל. מר רביד יקר, במקום להתהדר בכתבות תעשה סדר בית אצלך. מצטרפת לקריאה שלך לא לקנות שם.
    סגור
  • 23.
    הסופר הכי מגעיל בסביבה. מלוכלך ויחס גרוע של העובדים. (ל"ת)
    פוזי 23/04/2020 12:20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 22.
    תתבייש לך
    סוסו 23/04/2020 12:13
    הגב לתגובה זו
    22 0
    להעלות מחירים בשיא הקניות לחג כשאין אפשרות אחרת ! גם רמי לוי בדיוק כמוך העלה מחירים. תתביישו לכם חבורת נצלנים נוכלים ועושקים.
    סגור
  • 21.
    הפועל בש
    חנן 23/04/2020 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני יודע שאתה אוהד של הקבוצהמתאים לך להיות בעלים של מועדון ענק כמו הפועל ב"ש.תבוא אלינו. מחכים לך.והמשך הצלחה
    סגור
  • 20.
    קצת צניעות
    גקי 23/04/2020 11:04
    הגב לתגובה זו
    18 0
    בתקופה שרבים מפוטרים ללא עבודה ומצב קשה סביר להניח שמזון לא יקנו כמו שקונים היום וקצת צניעות וללא יוהרה לא תזיק למסכנים שבמדינה שנקלעו לבעיות כלכליות שיתרום קצת לעמותות ולנזקקים אם המצב כל כך טוב ושיהיה לו בהצלחה
    סגור
  • 19.
    ויטורי
    גקי 23/04/2020 10:47
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בתקופה כזו שאנשים מפוטרים ולא יודעים מה יהיה גורלם בעתיד סביר להניח שיקנו הרבה פחות ורצוי שהמנכל לא יתרברב קצת צניעות לא מזיקה גן סוכני נסיעות חשבו שהם על הגל והיום מתחת לגל אז שוב קצת צניעות ובלי יוהרה
    סגור
  • ירידות
    שני 23/04/2020 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתבייש לך .לאנשים לא יהיה כסף לשלם.תוריד מחירים.חי על הצרות של השני...
    סגור
  • 18.
    מה עם הסניפים?
    בן 23/04/2020 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סניף גדרה קטן צפוף מטונף בדרך כלל וחסרים בו המון פריטים. אני קונה שם לצערי רק כי סה העי קרוב לביתי אבל ברגע שהקורונה תיגמר לא אדרוך שם עד שהמקום ישתפר מהותית. תטבת בצע איש יקר זו תכונה נוראית. תן תמורה כמו חוחננוף. הלוואי ותגיע לרמה של סניף יוחננוף.
    סגור
  • 17.
    חווית קניה
    ציקו 23/04/2020 10:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הסופרים שלהם על הפנים..לא מתוחזק כראוי..חווית קנייה כמו במוסך
    סגור
  • 16.
    אולי רצוי להפסיק לקנות אצלו ,שילמד צניעות
    אנונימי 23/04/2020 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה עושה בוכטות כסף ,סתום את הפה תהיה צנוע ,
    סגור
  • 15.
    שירות גרוע ביותר
    מאוכזבת 23/04/2020 10:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שירות לקוחות גרוע ביותר. אין עם מי לדבר, לא עונים לשיחות מבטיחים לחזור ולא חוזרים, טעויות במשלוחים, המשרדים ביבנה לא עונים, יחס מזלזל.אדון רביד תנסה להשיג את שירות הלקוחות כאחד האדם ונראה איך תרגיש שאחרי שעה שאתה מחכה על הקו מבקשים ממך ללחוץ 1 ומבטיחים לחזור ,גם אחרי שבועיים ועשרות פניות לא חזרו
    סגור
  • 14.
    הגלגל עגול....
    הגלגל עגול.... 23/04/2020 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגלגל עגול....
    סגור
  • 13.
    כבר מעל שנה לא רוכש בשקל ברשת הזו - שירות גרוע מאוד (ל"ת)
    לקוח לשעבר 23/04/2020 10:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    היהירות מסוכנת
    אנונימי 23/04/2020 09:59
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היהירות היא חלק מ 7 החטאים....דווקא בזמנים כאלה והמשכיל בעת ההיא יידום. אבל כנראה הטיפוס לא משכחל ולא יידום.כסף, חביבי לא קונה בריאות ואושר
    סגור
  • 11.
    מנקר עיניים
    משה 23/04/2020 09:56
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ...
    סגור
  • 10.
    הוא מפחד מיוחננוף ויודע למה. יוחננוף טובים הרבה יותר
    אחד מהעם 23/04/2020 09:51
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני מעדיף את יוחננוף,נוסע אליהם למרות שויקטורי קרוב יותר. המנכל של ויקטורי רק משבח את עצמו, הרשת שלו די חנטרישית, מבחינתי. יוחננוף מעולים, שניפים מסודרים, מחירים ברמה הנמוכה, צוות מסביר פנים ונקי מאוד. בויקטורי די חנטרישיים : אין סדר, צוות לפעמים דוחה, רמת מחירים בינונית ומעלה. אז מה יש לחפש אצלם ?
    סגור
  • 9.
    העלו מחירים ועוד איך
    אדם פשוט 23/04/2020 09:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חמדנות זה שם המשחק. אם יש פרנסה בשפע (וניתוח המקרן שלו נכון) אז למה להיות חמדנים וגם לעלות מחירים?!
    סגור
  • 8.
    למה האופציה מגלמת מחיר של פחות מחצי ? (ל"ת)
    מחכה לתשובה 23/04/2020 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    ויקטורי
    Avner hakak 23/04/2020 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רכב הכי יקרה
    סגור
  • 6.
    לויקטורי בהצלחה.אמרה בספרדית:
    תם 23/04/2020 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בא הרע כי בשביל הטוב בא.ה' מוביל את האדם לטוב תמיד.מהעז יצא מתוק
    סגור
  • 5.
    אל יתהלל חוגר כמפתח
    יעקב 23/04/2020 08:52
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בוקר טוב בתקופה כזאת צריך להגיד תודה על מה שיש וגם לחשוב על אחרים שאין להם אם ימשיך המצב כך גם לאכול לא יהיה להם אז יוחננוף צודק במידה רבה צריך חהיסתכל באופן כללי ולא אישי יום טוב
    סגור
  • 4.
    זה לא חוכמה לצייץ עכשיו בקורונה
    רשת גרועה 23/04/2020 08:49
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אייל רבי קשקשן . פותח את הפה עכשיו כשכולם מסוגרים בערים ובבתים שיגיד תודה לקורונה " שסידרה לו את הקוביה " ועל הדרך יידאג לנקיון הסיניפים שלו שמטונפים ומוזנחים עד כדי עליבות של שנות ה 80 ומחירים יקרים !!!!
    סגור
  • 3.
    שירות לקוחות גרוע
    עמנואל 23/04/2020 08:47
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני לקוח וותיק של ויקטורי ששכנע אחרים לקנות מהם בימי הקורונה. כבר כמה משלוחים שאני שם לב שמחייבים על פריטים שלא סופקו. שירות הלקוחות בטלפון לא זמין ובאנטרנט מסרבים לזכות כבר שבועיים אני רץ אחריהם על זיכוי של 50 שקל מגש פרגית שלא הגיע. בושה!!! תלמדו מרמי לוי בשירות הלקוחות שלו גם עונים ולא מתווכחים על זה . אם אתם לא ידעים לעבוד און ליין ומרמים את הלקוחות אז תאבדו אותם. אותי איבדתם
    סגור
  • אתה ממש צודק
    מאנונימי 25/04/2020 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כתבת מהפה של המון המון אנשים. כל מילה שלך מדוייקת. מסכים עם כל מילה. גם אותי איבדו.
    סגור
  • כל מילה שלך בסלע
    חיה 23/04/2020 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבת מגרוני. גם אותי הם איבדו. יחס מזלזל ומשפיל .שומר נפשו וכיסו ירחק מויקטורי.
    סגור
  • 2.
    נחיה וניראה (ל"ת)
    חיים 23/04/2020 08:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    אולי מצליחן
    קדוש מעונה 23/04/2020 08:38
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אבל חרא של בנאדם
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות