"אני עכשיו במצב טוב יותר מכל חלום ורוד שהיה לי"
"אם היית מעיר אותי באמצע הלילה ושואל – 'מה החלום הכי ורוד שלך לויקטורי?', לא הייתי חולם על מצב כזה. אני עכשיו במצב טוב יותר מכל חלום ורוד שהיה לי", אומר אייל רביד – מנכ"ל ובעלים של רשת ויקטורי על רקע הגאות בתחום רשתות המזון. הגידול ברכישות ברשתות המזון מסתכם בכ-25% - אנשים הצטיידו במזון, אנשים לא יוצאים למסעדות ולא נופשים בבתי מלון.
זה ישתנה, ועדיין – ויקטורי שנשענת על צמיחה אורגנית לצד צמיחה דרך רכישות של סניפים, סיפקה לפני חודש תחזית חיובית – צמיחה של 30% בהכנסות השנה לעומת שנה קודמת. אלא שהתחזית הזו לא כוללת את הבום הגדול של החודש האחרון – רביד מסרב להתייחס למספרים, אבל זה לא יהיה ניחוש פרוע להעריך שהצמיחה תהיה מעל 30%.
החששות ממיתון בשוק המזון מנותקות, לפחות בינתיים, מהמציאות שרביד רואה בשטח - "אם יש בהגדרה מיתון, אז הוא פוסח על המזון, את הכסף שהיית אמור להוציא בבתי המלון, מסעדות, בתי-קפה, אולמות אתה מוציא בסופרמרקט" הוא אומר ומוסיף שלדעתו המגמה תמשך גם בטווח הבינוני והארוך.
"יש מכפיל כוח נוסף" ממשיך רביד, "גידול אוכלוסייה של כ-10% במדינת ישראל כרגע. מי שתכנן לנסוע לחו"ל נשאר בארץ והיתה חזרה מוגברת של ישראלים מחו"ל"
לויקטורי יש יתרון גדול על פני הרשתות שנמצאות במרכזים המסחריים בשולי הערים. הסניפים של ויקטורי מתחת לבית - "אתה הולך לסופרמרקט הכי קרוב לבית, אתה לא תיסע ליוחננוף" טוען רביד, "בגלל זה קראת אתמול שהוא טוען שהמצב רע".
רביד השלים בחודשים האחרונים רכישת סניפים ופתיחת סניפים חדשים – העיתוי מתברר כמוצלח. בחודש דצמבר 2019 נפתחו 5 סניפים חדשים ועוד 4 סניפים משמעותיים עם פרוץ משבר הקורונה, סך הכל 9 סניפים חדשים בנקודת זמן אופטימלית. הרשת גדלה בשני סניפים משמעותיים שנרכשו מיינות ביתן, סניפי קניון מלחה וקניון איילון. אלו סניפים חזקים. ההערכות הן כי בשנת 2019 ההכנסות של יינות ביתן מסניפים אלו נאמדו בכ-200 מיליון שקל. על זה אומר רביד "יש תוספת משמעותית של שטחי מסחר בלוקיישנים הכי טובים בארץ, קניון מלחה, קניון איילון והסניפים האלו נפתחו בדיוק בתוך משבר הקורונה".
לגבי האון ליין מציין רביד כי לא הגיע מספיק מוכן למשבר הקורונה, ופספס המון לקוחות שעברו לשופרסל און ליין. בשבוע שעבר פתח שירות של פיק אפ ממוחשב, ההזמנת און ליין שבאים לאסוף. כאשר מגיעים לסניף, העובדים מוציאים את ההזמנה לרכב ומעמיסים. "גם בארה"ב שמדברים און ליין זה פיק אפ ממוחשב" אומר רביד.
מעבר לנוכחות החלשה של ויקטורי באינטרנט, יש מספר נתונים חלשים בהשוואה ענפית - בשנת 2019 שיעורי הרווחיות היו נמוכים יחסית וגם שיעורי הצמיחה של המכירות למ"ר היו נמוכים יחסית. כמו-כן לא קיים מותג פרטי. עם זאת, הרכישות חיפו על החולשות, והרבעון הראשון אמור לבטא שיפור תפעולי.
ויקטורי הונפקה בשנת 2011, תקופה יחסית קשה בסקטור הקמעונאות מזון - תקופת מחאת הקוטג' שהתפתחה למחאה החברתית, במשך כשנתיים המנייה דשדשה ואף ירדה, לזמן מה, בכ-40% ממחיר ההנפקה. אך מתחילת 2013, רשת ויקטורי מציגה צמיחה מרשימה וגם תשואה מרשימה שלמעלה מ- 400% במחיר המניה.
ובכל זאת, למרות החודשים החזקים כעת, יש את המיתון העומד בפתח, זה אמור למתן את הביקושים בהמשך?
"אני לא רואה שום מיתון כרגע. לא במארס, ובטח לא באפריל. וגם אם יש מיתון, היום ההוצאה היחידה שיש למשק בית זה סופר-מרקט, ולכן גם אם יש בהגדרה מיתון, אז הוא פוסח על המזון. את הכסף מוציאים על מזון שצורכים בסופר במקום בתי מלון מסעדות ובתי קפה".
יש צפי למיתון בכלכלה בעולם, זה לא מדאיג אותך?
"מיתון בכלכלה לא משפיע על המזון, כל עוד לא יהיה תעופה, ולא יהיו בתי מלון. יש לך היום בארץ כמעט 10 מיליון אזרחים במקום 9 מיליון - זה גידול של כ- 10%. מי שתכנן לנסוע לחו"ל נשאר בארץ, מי שהיה בחו"ל חזר, גם כישראלים שחיים בחו"ל העדיפו לחזור. תוסיף לזה שגם אם ייפתחו מסעדות ובתי מלון ייקח זמן עד שאנשים יחזרו ותראה שהסופרים ימשיכו להיות חזקים. גם לא רואים אנשים שחוזרים לעלות על מטוס במהלך 2020, ולכן ההוצאה תישאר בתוך הסופר, אולי יש מיתון אבל לא נראה אותו ברכישות בסופרמרקט".
וספציפית בהתייחס לויקטורי - אתה רואה שהקורונה שיפרה את העסק, כי יש רשתות שרואים משבר בפתח?
"כמובן איזה שאלה., תזכור שרוב החנויות שלנו הם בתוך הערים או בסמוך למגורים. בימים כאלה שאתה לא רוצה לצאת מהבית, אתה רוצה לקנות באון ליין. אבל יש עודף ביקוש על ההיצע, אתה הולך לסופרמרקט הכי קרוב לבית. אתה לא תיסע ליוחננוף, בגלל זה קראת שהוא טוען שהמצב רע. אתה לא תיסע לאושר עד, כי הסופרים שלהם מחוץ למגורים. אתה תלך לסופרים שנמצאים הכי קרוב למגורים או בשכונה"
וזה יתרון לויקטורי ולמי עוד?
"זה יתרון לויקטורי, שופרסל שלי, מגה בעיר, כל החנויות שנמצאות בתוך הערים או קרוב לערים".
רביד מאוד אופטימי לגבי העסק שלו. עד כמה אופטימי - "לא יכולתי להיות יותר אופטימי מאיך שאני נמצא כרגע. גם אם היית מעיר אותי באמצע הלילה ושואל -'מה החלום הוורוד שלך לויקטורי?' לא הייתימחולם על תוצאות כאלו. אני מעל הוורוד"
מה התוכניות ארוכות טווח לויקטורי?
"כיוון שבתחילת שנה שעברה עברנו לרווח באון ליין, אנחנו מגדילים עוד 4 נקודות הפצה בתחום הפיק אפ ממוחשב. מדובר בההזמנת און ליין רגילה שמוכנה בתוך 24 שעות . זו התחייבות עד 24 שעות, בפועל זה קורה יותר מוקדם. התפעול פשוט נוח - מתקשרים לסניף ויוצאים עם ההזמנה, מעמיסים באוטו והלקוח נוסע.
"אחד הממצאים שגילינו הוא שאנחנו חייבים להיות מוכנים יותר באון ליין וגם - מוכנים לעוד מגפות, כי הפעם הבאה יכולה להיות בטווח הקרוב. האון ליין צמח ב-300%. לא רוצה להגיד לך כמה הזמנות לא יכולתי לקבל שעברו לשופרסל. שופרסל היו ערוכים טוב ממני, זה אומר שמתוך ה-300% גידול יישארו לי 170%-150% מתוכם לטווח הארוך. ברגע שאתה מתרגל לקנות באון ליין קשה מאוד לחזור אחורה. אגב, בארה"ב שמדברים און ליין זה פיק אפ ממוחשב כמו שלי".
יש טענות שהסקטור העלה מחירים בעקבות הקורונה?
"זה לא נכון לגבי כלל הסקטור. לא בוצעו שינויי מבצעים. המבצעים היו מתכוננים כבר בינואר. הדבר היחיד שלא בוצע זה העמקה של מבצעים בתוך הפסח כי לא נתקענו עם סחורה, היינו במצב שחיפשנו סחורה, היה שוק של קונים".
מה דעתך על המשלוחים הישירים של חברות המזון- תנובה, שטראוס ושסטוביץ?
"בלוף. מה לקוח יזמין אליו הביתה? רק מוצרי תנובה; ואז רק מוצרי שטראוס. הצרכן בבית משועמם?יש לו זמן וכוח לעשות הזמנות שונות מספקים שונים. אתה יודע כמה עולה להוציא שליח, כמה עולה ליקוט וכל הכאב ראש הזה, אם הם ייכנסו הם יפסידו הרבה כסף".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
76.הצחקת אותינוסטרדמוס 25/04/2020 12:03הגב לתגובה זו2 0התאור שלו תלוש מהמציאות ממש אין קשר. לא נעים לקנות שםסגור
-
75.לבריאותגולן 25/04/2020 11:41הגב לתגובה זו0 0האיש ישר, לא רימה, לא מתבכיין, לא חייב לבכות כדי לגדול. הרבה בהצלחהסגור
-
האיש אולי ישר אבל השירות שלו נוראמאוכזבת 25/04/2020 15:23הגב לתגובה זו0 0איש ישר- שירות גרוע. לא התחתנו איתו אבל קנינו ממנו והתאכזבנו מאוד.סגור
-
74.אז תוריד מחיריוסף 24/04/2020 19:10הגב לתגובה זו2 3חתיכת חזיר. פרצוף של עבריין . בקרוב אנשים יבזזו את החנויות שלך וזה יהיה הסיוט של החיים שלך.סגור
-
מנצל מצבדרור 24/04/2020 22:29הגב לתגובה זו4 1גם זה יעבור , אנשים לא טמבלים .סגור
- טען עוד
-
73.שירות גרוע מחייבים את החשבון ללא הגעת סחורהעוזר גלית 24/04/2020 18:56הגב לתגובה זו7 0שבועיים של טלפונים עד שהואילו לענות. לא קיבלנו המשלוח וחוייב לא לקנות בויקטוריסגור
-
הכי נכון בעולםאנונימי 3 25/04/2020 15:24הגב לתגובה זו0 0שירות שהציון שלו אפס. יחסי אנוש אפס. משלוח ומצרכים גרוע ביותר.סגור
-
מעניין אם מר רביד קורא את הלך הרוחותחי 25/04/2020 10:44הגב לתגובה זו0 0אולי הוא שמח בחלקו. הקונים מאוכזבים. אחרי הקורונה נצביע ברגליים.סגור
-
ממש נכוןHh 25/04/2020 10:41הגב לתגובה זו1 0כמה שבועות של טלפונים,אין קול ואין עונה- מדברים איתךלפני המשלוח. אחרי שהביאו יש המון בעיות ואין עם מי לדבר. יחס נורא.סגור
-
מסכימה עם כל מחלהחיה 25/04/2020 01:35הגב לתגובה זו0 0לא לקנות בויקטורי. יחס ושירות מתחת לכל ביקורת.סגור
-
אותו סיפור בדיוקחי 25/04/2020 01:30הגב לתגובה זו1 0לא לקנות שם. המון טעויות משלוחים על הפנים ואין עם מי לדבר.סגור
-
שירות גרועמאוכזב 25/04/2020 01:27הגב לתגובה זו1 0לא עונים לא חוזרים ומחייבים על מוצרים שלא שלחו.לא להזמין מויקטורי משלוחים.סגור
-
72.הנגישות של יוחננוף אולי לא מושלמת, אבל הסטנדרטדני צור 24/04/2020 18:04הגב לתגובה זו4 0אבל הסטנדרט של החנות והמחירים בהחלט מפצים. אינני יכול לחוות דעה על ויקטורי, כי מאז החנות בקניון הצומת הדיפה ריח של ביוב, אינני נכנס יותר לרשת. ומעניין ,עכשיו יש שם חנות של קשת עמים ובכל מצויין...סגור
-
ביוחננופ כיףברכה 24/04/2020 22:27הגב לתגובה זו0 0בויקטורי {סליחה)מגעיל.סגור
-
71.שירות גרוע!אנונימי 24/04/2020 17:40הגב לתגובה זו1 0לפני הקנייה מבטיחים שיגיעו בתאריך מסוים וזה כנראה רק כדי לגבות את התשלום בלי לספק את הסחורה. היכן האמינות וההוגנות?! בעיקר בתקופה מטורפת שכזו?! רוצה רק לומר שערכנו הזמנה לערב החג עבור אישה מבוגרת ובמצרכים פשוט לא הגיעו! אין מענה טלפוני, אין שירות לקוחות ופשוט אין עם מי לדבר-מפזרים הבטחות שווא רק כדי למשוך לקוחות. אין מילים מלבד להרגיש בושה על ההתנהלות שלכם! אנשים תתחילו להצביע ברגליים!!סגור
-
צודק מאודמאוכזבת 25/04/2020 01:33הגב לתגובה זו0 0הטבת לתאר. אין שירות אין יחס משלוחים גרועים. להצביע בכך שלא נזמין מויקטורי.סגור
-
70.ויקטורי במודיעיןשלומי 24/04/2020 17:17הגב לתגובה זו2 0כדאי באמת שתלמד אין מנהלים סופר גדול במודיעין ברדק אחד שלם הכל מפוזר על הריצפה ירקן זה לא ירקן בשר זה לא בשר מאפיה על הפנים לך תלמד את מנהלי הסניפים לנהל עסק קח את יוחננוך במודיעין הכל מבודר נקי ויפה חוץ מזה המחירים של ויקטורי לא זולים בכלל אין מבצעים הסניף של מודעין גרוע ביותר תודה לתשומת לבךסגור
-
69.סניפים מלוכלכים ולא מסודרים במחירים יקרים (ל"ת)אחד 24/04/2020 17:04הגב לתגובה זו6 1סגור
-
68.שרות לקוחות ויקטורי (ל"ת)אורה 24/04/2020 17:02הגב לתגובה זו6 0סגור
-
אין שירותאלמוני 24/04/2020 18:21הגב לתגובה זו1 0השירות הוא בכאילו. נותנים להתייבש שעות על הקו ולבסוף מנתקים. .....שיטת מצליח.סגור
-
67.שרות לקוחות ויקטורי (ל"ת)אורה 24/04/2020 17:01הגב לתגובה זו4 0סגור
-
אין שירות לקוחותאלמוני 24/04/2020 18:19הגב לתגובה זו1 0שירות הלקוחות הוא רק הכריחו, הם לא עונים ולא חוזרים.סגור
-
66.המיץ של הסחי והגועל...אנונימי 24/04/2020 12:53הגב לתגובה זו2 0קהל שבוי ודפוק. אז הולך לו. לו היה לומד מרמי לוי איך לנהל היה טס לו. כשהמצב יתייצב, מניח שהוורוד יתכהה מאוד. תשתנה שחצניקו! לא לעולם חוסן!...סגור
-
65.ויקטורי כפר יונה (ל"ת)חיים 24/04/2020 11:12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
64.אז תחזירו לציבור בהנחות ומבצעים ותרומהארמגדון 24/04/2020 10:34הגב לתגובה זו0 0לנזקקים..סגור
-
63.סתם שחצןהדג מסריח מהראש 24/04/2020 10:25הגב לתגובה זו1 1סניפים מלוכלכים ולא מסודרים . עדיף פחות יח"צ ויותר ניהול בשטח .סגור
-
62.אבל מי שקונה בסופר מרוחק קונה יותרהמוצי לאור 24/04/2020 10:04הגב לתגובה זו0 0שאני קונה ליד הבית אני קונה רק מה שצריך שאני נוסע לחצי חינם אני קונה יותר כי לא הכל זמין ליד הביתסגור
-
61.ויקטורי והיגיינהרנונה 24/04/2020 09:45הגב לתגובה זו2 0אינני יודעת מה נעשה בסניפים אחרים אבל רצוי מאד שהמנכ״ל הנכבד יבקר בסניף שלו בגני תקווהסגור
-
כדאי שיבקר בשירות לקוחותח 25/04/2020 10:44הגב לתגובה זו1 0מר רביד אולי לך התקופה היא מצויינת זה על הגב של כל המבוגרים שלא יכולים להגיע לקניות ומגיעים אליהם משלוחים ממך עם בעיות רבותסגור
-
60.און ליין פשוט זוועהמאוכזבת 24/04/2020 09:22הגב לתגובה זו5 0חבל מאוד שהאון ליין והשירות שלכם על הפנים מביאים פגי תוקף בהזמנה ודוחפים מוצרים שלא הוזמנו וכמובן שאין מענה אצלכם לא בטלפון לא במיילסגור
-
שירות לקוחות מזלזלחיה 25/04/2020 13:26הגב לתגובה זו0 0כמה שאת צודקת!!! מזדהה עם כל מילה.סגור
-
צודק צודק צודקתושב המרכז 24/04/2020 18:34הגב לתגובה זו0 1כל מילה שלך נכונה. שירות על הפנים. אין עם מי לדבר.סגור
-
כל מילה מדוייקת ביותר.מאוכזבת 24/04/2020 18:16הגב לתגובה זו0 0שומר כספו ירחק ולא יקנה מהם. שירות הלקוחות לא קיים אין עם מי לדבר.סגור
-
59.מצב טוב אבל את הזיכוי הרבעוני בסך 200 שח הם לא נותנים. (ל"ת)נתן 24/04/2020 09:10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הכל טוב????מאוכזבת 24/04/2020 18:35הגב לתגובה זו0 0תנסה להשיג את שירות הלקוחות. ..אין אין אין עם מי לדבר. אין קול ואין עונה.סגור
-
58.המשלוח משסטוביץ מעולה! מגיע מהר ומחירים שווים (ל"ת)שיר 24/04/2020 08:38הגב לתגובה זו0 3סגור
-
אטימותחנה 24/04/2020 18:17הגב לתגובה זו0 0תנסה להשיג את שירות הלקוחות של ויקטורי.....אין עם מי לדבר. אטימות מוחלטת.סגור
-
57.תפתח סניף נורמלי בנתניהליאור 24/04/2020 07:33הגב לתגובה זו1 0בתור לקוח קבוע הסניף בנתניה ממש גועל נפש.דיברתי כמה פעמים ולא עזר תפתחו סניף גדול וטוב כמו לדוגמא בלודסגור
-
56.קצת צניעות לא תזיק לךתלמד דבר או שתיים מיוחננוף שתורם לקהילה בלי סוף דו 24/04/2020 07:25הגב לתגובה זו3 0תלמד דבר או שתיים מיוחננוף שתורם לקהילה בלי סוף דואג לקהל הלקוחות שלו, לעובדים שלו וכמובן לסניפים המטופחים שלו. אתה לא מעל השוק ואם הספקים שלך יקרסו לא תהיה סחורה, אם ללקוחות לא יהיה כסף הם יקנו קמח וביצים טיפשסגור
-
55.איכות המוצר וטיביצחק 24/04/2020 07:14הגב לתגובה זו0 0שיפור ההיצע לשפר ירקות פירות ובשר פירות יבשים משקאות קלים מחירים גבוהיםסגור
-
54.שירות גרועאנונימי 24/04/2020 06:54הגב לתגובה זו2 0שירות גרוע ,לא עונים בטלפון ולא בפייסבוק לאחר שהזמנה בערב החג לא הגיע לאנשים מבוגרים שחיכו להזמנה בערב בחג.גבו תשלום .לא סיפקו סחורה וגם לא עונים בשירות לקוחות.המשבר חשף את השירות. גרוע והטעמות של ההנהלה .לכן מר רביד אל תבנה עלינו .סגור
-
53.סוף סוף מישהו שמדבר אמת ולא מתבכייןאנונימי 24/04/2020 05:52הגב לתגובה זו2 0שלא כמו המיליארדרים שבוכים : חיים כהן הראל ויזל סוף סוף מישהו מדבר אמתסגור
-
בכייניםהגברים בוכים בלילה 24/04/2020 15:13הגב לתגובה זו0 0אין כמו לבכות ויזל הביא משלוח גדול של וזלין הולך לתקוע למדינה תתחת.סגור
-
52.ויקטורי נתניהחנקישייב 24/04/2020 03:44הגב לתגובה זו1 0יקר מאד תמיד עקיצות בחשבון לא מסודר קופאיות ערסיות עם שפה של רחוב (היהודיות) גועל מלא סחורות חסרות או שלא מובאות בכוונה להתרחק כמו מאשסגור
-
51.גנביםאלברט 24/04/2020 01:00הגב לתגובה זו3 0לא מספקים סחורה ולא מחזרים כסף.סגור
-
ממש צודקקונה לשעבר 25/04/2020 01:44הגב לתגובה זו0 0לא יאומן כמה שירות יכול להיות גרוע. הכי גרוע מכל הרשתות. הפתרון הוא להתלונן במועצת הצרכנית נגדם.סגור
-
50.גנביםאלברט 24/04/2020 00:46הגב לתגובה זו2 0בתוך תקופה קשה קבלו הזמנה, גבוע כסף ולא סיפקו סחורה וכסף לא מחזרים.סגור
-
49.אומר את האמתבוגי 24/04/2020 00:16הגב לתגובה זו1 0הוא מרוויח מהמצב והוא לא מסתיר את זהסגור
-
48.אתם סופר מאוד לא נקינטע 24/04/2020 00:14הגב לתגובה זו2 0ויקטורי חיפה ובמוצקין מאוד לא נקי. ובקופות תמיד מחכים.סגור
-
47.ויקטוריפפה 23/04/2020 23:02הגב לתגובה זו13 0סכנת נפשות שומר נפשו ירחקסגור
-
ממש נכוואנונימי 2 24/04/2020 18:39הגב לתגובה זו0 0לברוח ולא להזמין שום משלוח מויקטורי.סגור
-
46.לבריאותשיהיה רק טוב לך ולכל העולם 23/04/2020 22:03הגב לתגובה זו2 9שיהיה רק טוב לך ולכל העולםסגור
-
עבודה על הקוניםרק טוב?? 24/04/2020 10:40הגב לתגובה זו1 0לא להתקרב!!!! יחס מזלזל , סחורה איומה. ירקות ופירות לפח. אין שירות לקוחות.סגור
-
רק טוב????חיה 24/04/2020 10:02הגב לתגובה זו0 0עבודה בעיניים, יחס מזלזל ,אין עם מי לדבר. תנסה להשיג את שירות הלקוחות......סגור
-
45.הייתי פעם אחת בלבד בויקטורי בפ"ת. יקר ולא מסודר (ל"ת)אחד 23/04/2020 21:19הגב לתגובה זו13 0סגור
-
44.בעל עסק 1 שאומר שטוב לווגם זה לא טוב השתגעתם 23/04/2020 21:06הגב לתגובה זו8 1וגם זה לא טוב השתגעתםסגור
-
43.ירקות ופירותעידן 23/04/2020 21:03הגב לתגובה זו6 0פלפלים רקובים על המדפים האחראי אומר זה מה ששולחים לנו.גם מלפפונים עם רקבונות ואותו הסבר של האחראי.סגור
-
לא רגיל המדפים ירקות רקוביםמאוכזבת 24/04/2020 18:42הגב לתגובה זו0 0במשלוח שלחו לי ירקות שנזרקו לפח. המשלוחים על הפניםואין בפני מי להתלונן.סגור
-
42.ביקרתי אתמול בויקטורי שער העליהגולש זועם 23/04/2020 20:20הגב לתגובה זו1 0השומר בכניסה היה עפ מסכה רק על הפה, לא על האף. הערה לקופה ראשית גררה "נביחות" נגדי. הקופאיות כיסו במקרה הטוב את הפה. לקוחות היו גם באותה צורה או ללא מסכות. הקצב ועובד הנקיון היו ללא מסכות. שיעשה סדר באורוות שלו.סגור
-
41.אין אפשרות להכנס לאתר ויקטורי באינטרנטגמלאית 23/04/2020 20:09הגב לתגובה זו3 1מ ד ו ע???סגור
-
40.תפסיק להתרברב הסוף שלך יהיה כמו של מגה בעי. (ל"ת)ויקטורי 23/04/2020 19:50הגב לתגובה זו8 0סגור
-
אתה ממורמרחיימון 05/05/2020 07:21הגב לתגובה זו0 0קנאי ממורמר תפרגן למלךסגור
-
39.2 מסקנותיואב 23/04/2020 18:29הגב לתגובה זו5 11. קהל שבוי או מטומטם. 2. בעלים שיודע לנצל הזדמנויות בלי למצמץ. אני קונה בויקטורי רק עיתון. בטח לא פירות וירקותסגור
-
38.אין הסעותאלמונית 23/04/2020 17:29הגב לתגובה זו5 0ההפסד היחיד שאין לויקטורי הסעות הביתהסגור
-
37.תותח כל הכבודמיקי 23/04/2020 16:53הגב לתגובה זו1 6בתור אחד שעבד תחתיו האיש תותח חד יודע לנצל הזדמניות כל הכבוד על הצלחה צריך גם לדעת לפרגן תמיד אפשר להשתפר אבל שאפוסגור
-
36.חרטא ברתאקובי 23/04/2020 15:44הגב לתגובה זו8 0רשת יקרה והייתי לפני פסח דברים בסיסיים לא היו אני חזק בתחום הסופרים לא היה ולא יהיה כמו רמי לוי הכי זול בארץ ויקטורי לעומת זאת בלי מבצעים יקרים ובלי מגוון מוצרים כל שמחה בזמנה תשמח מהרגע מנכלוש ברגע שהקורונה תחלוף הורוד יתחלף לאדום חג עצמאות שמח!!!סגור
-
35.חנות ויקטורי בגני תקווהנדלר טל נוגה 23/04/2020 15:10הגב לתגובה זו4 0אני שנחה ומפרגנת על הרווחים כדאי להגיע לסניף ויקטורי בגני תקווה שתמיד אבל תמיד מלוכלך בצורה בלתי רגילה הסחורה עומדת באמצע החנות לא פורקה יש חוסר תמידי של מוצרים המחירים בשמיים בטח יותר מיוחננוב העובדים אנטיפטים בצורה נוראית ועכדיו גם מכניסים אנשים בצפיפות נוראית .אז אם יש למנכל זמן שיגיע לבקר כדאי מאודסגור
-
34.אני ועני וענירובין הוד . 23/04/2020 14:43הגב לתגובה זו3 0עד שמוצאים טוניסאי מצליח מגלים שהוא עדיין לא מסוגל להיות צנוע ועף על עצמו . בסוף תגמור כמו ביתן ...סגור
-
33.בחור שיודע לעבודבנקאי השקעות 23/04/2020 14:41הגב לתגובה זו1 0וגם אמין מודה שלא היה ערוך באון לין יפרוץ קדימה חזקסגור
-
32.בושה וחרפהיוסי 23/04/2020 14:40הגב לתגובה זו7 1בוודאי שמצבו טוב, הוא עושק ומעלה מחירים תוך ניצול התקופה הקשה. למה שלא יחייך?סגור
-
31.תפקודמשה 23/04/2020 14:21הגב לתגובה זו2 0אתה טועה אדון נכבד, אתם עדין רחוקים מהתפקוד של תנובה למרות שזה רק מוצרי חלבסגור
-
30.בסניף קניון איילון החדש ניראה בסדר חוץ מהמנהל שם שבני 23/04/2020 14:14הגב לתגובה זו2 0שהטריד אותי באופן חמור....סגור
-
29.עוד סופר בינוני ומטהחי 23/04/2020 14:06הגב לתגובה זו4 0עכשו מבסוט...חכה שתעבור הקורונה...מי יגיע אליכם...?סגור
-
28.מציע לך לבקר בסניף החדש במודיעין-מלוכלך מאדאלון 23/04/2020 13:31הגב לתגובה זו4 1שירות על הפנים,רצפה מסוהמת,עובדים שאינם נמצאים בעמדותסגור
-
27.כנראה שכח את האימרה : יום עסל יום בסל (ל"ת)ארי 23/04/2020 13:20הגב לתגובה זו4 0סגור
-
26.חבל להיכנס לויקטוריארני 23/04/2020 13:19הגב לתגובה זו6 0לא נעים אין חווית קניות שרות לא לענייןסגור
-
25.400 אחוז ארנונה לרשתותנמלה 23/04/2020 13:15הגב לתגובה זו3 0נתנו רק לרשתות לעבוד , סגרו את כל הקטנים . העיריות צריכות לשלוח את חשבון הארנונה, המסחרית של כולם למונופלים שנשארו לעבוד. ככה זה עובד במקומות שנותנים הנחות לחלשים . שולחים לחברים ארנונה יקרה .סגור
-
24.אוי לשרות לקוחותשלמה 23/04/2020 12:38הגב לתגובה זו9 1אני לא יודע עם לויקטורי יש שרות לקוחות או לא. אני פניתי מספר פעמים בתקופות שונות בלפון במייל בוואטסאפ ומעולם לא הצלחתי להגיע לשם. הם לא עונים וגם לא חוזרים. זהו נסיוני המפוקפק עימםסגור
-
צודק צודק צודקחנה 23/04/2020 14:20הגב לתגובה זו3 0שירות לקוחות מזלזל, לא קיים,הם לא חוזרים ולא עונים. מצטרפת לקביעתךכי הנסיון איתם מפוקפק. שיטת מצליח .איתי הם הצליחו אני התייאשתי.סגור
-
צודק צודק צודק.חנה 23/04/2020 13:19הגב לתגובה זו3 0מזדהה עם כל מילה. שירות מפוקפק.אין שירות בכלל. מר רביד יקר, במקום להתהדר בכתבות תעשה סדר בית אצלך. מצטרפת לקריאה שלך לא לקנות שם.סגור
-
23.הסופר הכי מגעיל בסביבה. מלוכלך ויחס גרוע של העובדים. (ל"ת)פוזי 23/04/2020 12:20הגב לתגובה זו12 0סגור
-
22.תתבייש לךסוסו 23/04/2020 12:13הגב לתגובה זו22 0להעלות מחירים בשיא הקניות לחג כשאין אפשרות אחרת ! גם רמי לוי בדיוק כמוך העלה מחירים. תתביישו לכם חבורת נצלנים נוכלים ועושקים.סגור
-
21.הפועל בשחנן 23/04/2020 11:06הגב לתגובה זו1 1אני יודע שאתה אוהד של הקבוצהמתאים לך להיות בעלים של מועדון ענק כמו הפועל ב"ש.תבוא אלינו. מחכים לך.והמשך הצלחהסגור
-
20.קצת צניעותגקי 23/04/2020 11:04הגב לתגובה זו18 0בתקופה שרבים מפוטרים ללא עבודה ומצב קשה סביר להניח שמזון לא יקנו כמו שקונים היום וקצת צניעות וללא יוהרה לא תזיק למסכנים שבמדינה שנקלעו לבעיות כלכליות שיתרום קצת לעמותות ולנזקקים אם המצב כל כך טוב ושיהיה לו בהצלחהסגור
-
19.ויטוריגקי 23/04/2020 10:47הגב לתגובה זו10 0בתקופה כזו שאנשים מפוטרים ולא יודעים מה יהיה גורלם בעתיד סביר להניח שיקנו הרבה פחות ורצוי שהמנכל לא יתרברב קצת צניעות לא מזיקה גן סוכני נסיעות חשבו שהם על הגל והיום מתחת לגל אז שוב קצת צניעות ובלי יוהרהסגור
-
ירידותשני 23/04/2020 15:20הגב לתגובה זו3 0תתבייש לך .לאנשים לא יהיה כסף לשלם.תוריד מחירים.חי על הצרות של השני...סגור
-
18.מה עם הסניפים?בן 23/04/2020 10:38הגב לתגובה זו4 0סניף גדרה קטן צפוף מטונף בדרך כלל וחסרים בו המון פריטים. אני קונה שם לצערי רק כי סה העי קרוב לביתי אבל ברגע שהקורונה תיגמר לא אדרוך שם עד שהמקום ישתפר מהותית. תטבת בצע איש יקר זו תכונה נוראית. תן תמורה כמו חוחננוף. הלוואי ותגיע לרמה של סניף יוחננוף.סגור
-
17.חווית קניהציקו 23/04/2020 10:36הגב לתגובה זו9 1הסופרים שלהם על הפנים..לא מתוחזק כראוי..חווית קנייה כמו במוסךסגור
-
16.אולי רצוי להפסיק לקנות אצלו ,שילמד צניעותאנונימי 23/04/2020 10:32הגב לתגובה זו5 0אתה עושה בוכטות כסף ,סתום את הפה תהיה צנוע ,סגור
-
15.שירות גרוע ביותרמאוכזבת 23/04/2020 10:18הגב לתגובה זו6 0שירות לקוחות גרוע ביותר. אין עם מי לדבר, לא עונים לשיחות מבטיחים לחזור ולא חוזרים, טעויות במשלוחים, המשרדים ביבנה לא עונים, יחס מזלזל.אדון רביד תנסה להשיג את שירות הלקוחות כאחד האדם ונראה איך תרגיש שאחרי שעה שאתה מחכה על הקו מבקשים ממך ללחוץ 1 ומבטיחים לחזור ,גם אחרי שבועיים ועשרות פניות לא חזרוסגור
-
14.הגלגל עגול....הגלגל עגול.... 23/04/2020 10:02הגב לתגובה זו6 0הגלגל עגול....סגור
-
13.כבר מעל שנה לא רוכש בשקל ברשת הזו - שירות גרוע מאוד (ל"ת)לקוח לשעבר 23/04/2020 10:02הגב לתגובה זו5 0סגור
-
12.היהירות מסוכנתאנונימי 23/04/2020 09:59הגב לתגובה זו10 0היהירות היא חלק מ 7 החטאים....דווקא בזמנים כאלה והמשכיל בעת ההיא יידום. אבל כנראה הטיפוס לא משכחל ולא יידום.כסף, חביבי לא קונה בריאות ואושרסגור
-
11.מנקר עינייםמשה 23/04/2020 09:56הגב לתגובה זו10 0...סגור
-
10.הוא מפחד מיוחננוף ויודע למה. יוחננוף טובים הרבה יותראחד מהעם 23/04/2020 09:51הגב לתגובה זו11 0אני מעדיף את יוחננוף,נוסע אליהם למרות שויקטורי קרוב יותר. המנכל של ויקטורי רק משבח את עצמו, הרשת שלו די חנטרישית, מבחינתי. יוחננוף מעולים, שניפים מסודרים, מחירים ברמה הנמוכה, צוות מסביר פנים ונקי מאוד. בויקטורי די חנטרישיים : אין סדר, צוות לפעמים דוחה, רמת מחירים בינונית ומעלה. אז מה יש לחפש אצלם ?סגור
-
9.העלו מחירים ועוד איךאדם פשוט 23/04/2020 09:47הגב לתגובה זו7 0חמדנות זה שם המשחק. אם יש פרנסה בשפע (וניתוח המקרן שלו נכון) אז למה להיות חמדנים וגם לעלות מחירים?!סגור
-
8.למה האופציה מגלמת מחיר של פחות מחצי ? (ל"ת)מחכה לתשובה 23/04/2020 09:44הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.ויקטוריAvner hakak 23/04/2020 09:41הגב לתגובה זו1 0רכב הכי יקרהסגור
-
6.לויקטורי בהצלחה.אמרה בספרדית:תם 23/04/2020 09:39הגב לתגובה זו0 0לא בא הרע כי בשביל הטוב בא.ה' מוביל את האדם לטוב תמיד.מהעז יצא מתוקסגור
-
5.אל יתהלל חוגר כמפתחיעקב 23/04/2020 08:52הגב לתגובה זו14 1בוקר טוב בתקופה כזאת צריך להגיד תודה על מה שיש וגם לחשוב על אחרים שאין להם אם ימשיך המצב כך גם לאכול לא יהיה להם אז יוחננוף צודק במידה רבה צריך חהיסתכל באופן כללי ולא אישי יום טובסגור
-
4.זה לא חוכמה לצייץ עכשיו בקורונהרשת גרועה 23/04/2020 08:49הגב לתגובה זו21 0אייל רבי קשקשן . פותח את הפה עכשיו כשכולם מסוגרים בערים ובבתים שיגיד תודה לקורונה " שסידרה לו את הקוביה " ועל הדרך יידאג לנקיון הסיניפים שלו שמטונפים ומוזנחים עד כדי עליבות של שנות ה 80 ומחירים יקרים !!!!סגור
-
3.שירות לקוחות גרועעמנואל 23/04/2020 08:47הגב לתגובה זו11 0אני לקוח וותיק של ויקטורי ששכנע אחרים לקנות מהם בימי הקורונה. כבר כמה משלוחים שאני שם לב שמחייבים על פריטים שלא סופקו. שירות הלקוחות בטלפון לא זמין ובאנטרנט מסרבים לזכות כבר שבועיים אני רץ אחריהם על זיכוי של 50 שקל מגש פרגית שלא הגיע. בושה!!! תלמדו מרמי לוי בשירות הלקוחות שלו גם עונים ולא מתווכחים על זה . אם אתם לא ידעים לעבוד און ליין ומרמים את הלקוחות אז תאבדו אותם. אותי איבדתםסגור
-
אתה ממש צודקמאנונימי 25/04/2020 10:49הגב לתגובה זו0 0אתה כתבת מהפה של המון המון אנשים. כל מילה שלך מדוייקת. מסכים עם כל מילה. גם אותי איבדו.סגור
-
כל מילה שלך בסלעחיה 23/04/2020 10:20הגב לתגובה זו4 0כתבת מגרוני. גם אותי הם איבדו. יחס מזלזל ומשפיל .שומר נפשו וכיסו ירחק מויקטורי.סגור
-
2.נחיה וניראה (ל"ת)חיים 23/04/2020 08:46הגב לתגובה זו4 1סגור
-
1.אולי מצליחןקדוש מעונה 23/04/2020 08:38הגב לתגובה זו13 2אבל חרא של בנאדםסגור