אופיר שריד, מליסרון
צילום: סיוון פרג'

מליסרון מעניקה הקלות לשוכרים בעלות מוערכת של 200-150 מיליון שקל

במסגרת תכנית ההקלות שגיבשה החברה, הודיעה מליסרון שלא תגבה את דמי השכירות והניהול בגין חודש אפריל ועד ל-6 במאי - החברה נערכת לפתיחת הקניונים ומרכזי הקניות בהתאם להנחיות הממשלה
ערן סוקול | (8)

חברת מליסרון 1.42% המפעילה קניונים ושטחי משרד, מדווחת כי גיבשה תכנית הקלות לשוכרים בחנויות הקמעונאיות אשר על פי תקנות שעת החירום של הממשלה נאסר עליהן לפעול בתקופה האחרונה, בעלות מוערכת של 200-150 מיליון שקל.

לקריאה נוספת:  > השוק מעריך הפחתה של כ-15% בשכ"ד בקניוני מליסרון

במסגרת תכנית ההקלות שגיבשה החברה, הודיעה מליסרון שלא תגבה את דמי השכירות והניהול בגין חודש אפריל ועד ל-6 במאי 2020, וכן הציעה החברה סיוע לשוכרים במהלך תקופת החזרה לשגרת הפעילות בקניונים בכפוף לעמידה בתנאים כפי שפורטו במכתב לשוכרים, אשר יכלול הנחות בתשלומי דמי השכירות ופריסת תשלומים בתקופת ההסתגלות.

אמנם מדובר בצעד מתבקש לאור המשבר וסירובם של חלק מהשוכרים לשלם את דמי השכירות ודמי הניהול לחברות הקניונים, וייתכן שההקלות אף לא יספקו את בעלי העסקים. עם זאת, מדובר בהצהרה שמשמעותה שלפחות עבור התקופה לגביה ניתן לשוכרים פטור מלא מתשלום דמי שכירות ודמי ניהול, לא יהיה צורך בהליכים משפטיים.

על פי הדיווח, החברה נערכת לפתיחת הקניונים ומרכזי הקניות, בהתאם ובכפוף להנחיות הממשלה העדכניות. לצורך כך נערכת החברה לשם שמירה על בריאות ציבור המבקרים והקפדה על כללי בריאות והיגיינה מחמירים שיעמדו בדרישות ובתקנים המחייבים על פי ההנחיות הממשלתיות, כולל הקפדה על עטיית מסיכה לכל מבקר בקניון, מדידת חום בכניסה לקניון, הקפדה על כללי המרחק הנדרשים, ניטור מספר האנשים הנכנסים והיוצאים מהקניון, מניעת התקהלות וצפיפות בתוך הקניון והקפדה על כמות השוהים הנדרשת על פי התקנות, הגבלת מספר המשתמשים במעליות, הקפדה על ניקיון וחיטוי מוגברים, מינוי אחראי בריאות והיגיינה בקניונים, איסור אכילה בשטח בקניון והתקנת שילוט הסברה והנחייה לציבור המבקרים.

מוקדם יותר דיווחנו כי גם עזריאלי קבוצה 1.32%  פרסמה הבוקר את תכניתה לחזרה לשגרה, הכוללת סדרת הטבות והקלות לשוכרים בקניונים בהיקף של כ-200 מיליון שקל בדמות מתן פטור והנחות בדמי שכירות ודמי ניהול לבעלי העסקים בקניוני הקבוצה (לכתבה המלאה).

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אנונימי 06/05/2020 06:55
    הגב לתגובה זו
    כל ההנחות ניתנות ובתנאי שביום שנקבל את פיצוי הפעימה השלישית הם דורשים את השכירות על אפריל ונצטרך להעביר להם את הכסף ואם לא יורידו לך את החשמל בחנות
  • 7.
    תתביישו לכם חבורה של נוכלים הקניון היה סגור חצי חו 05/05/2020 22:38
    הגב לתגובה זו
    תתביישו לכם חבורה של נוכלים הקניון היה סגור חצי חודש מרץ למה אתם מחייבים את השוכרים מנצלים את החלשים תלמדו מעזראלי תראו כמה הם עזרו לשוכרים שלהם. אפילו הלוואות העמידו להם תתביישו לכם
  • 6.
    (ל"ת)
    05/05/2020 22:37
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    (ל"ת)
    05/05/2020 22:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בושה וחרפה חצי חודש מרץ למרות שהיה סגור הם מחייבים 05/05/2020 22:36
    הגב לתגובה זו
    בושה וחרפה חצי חודש מרץ למרות שהיה סגור הם מחייבים תתביישו לכם תלמדו מעזראלי כמה הם עזרו לשוכרים שלהם מנצלים את החלשים אלוהים ישלם לכם
  • 3.
    אורי השוכר 05/05/2020 19:59
    הגב לתגובה זו
    מליסרון נותנת הקלות נחותות לעומת עזריאלי ונחותות לחלוטין לעומת אלרוב נצבא ואחרים. למה? כי הם מונופולים. שיא החוצפה: הם דורשים שנקבל פיצוי הוצאות קבועות )פעימה שלישית( ונעביר להם את הכסף. יותר פשוט שיתנו לנו פטור מלא כמו עזריאלי ושיפנו הם לקבל פיצוי מהמדינה. מה עסק שלהם מה ההוצאות הקבועות שלי ומה מס הכנסה מחשב לי?
  • 2.
    שוכר 05/05/2020 16:43
    הגב לתגובה זו
    בושה לקניוני עופר תראו מה עזריאלי מציע. ממליץ לכל השוכרים לא לשלם .מבקשים הסדר שדומה לעזריאלי
  • 1.
    מושקע 05/05/2020 14:12
    הגב לתגובה זו
    בע"ה ההקלות יביאו לשיפור מצבם העגום של השוכרים וכן מצב החברה ישתפר. בלי העין הרע, בנתיים נראה שהשד לא כל כך נורא. אני מאמין ומקווה שנראה עליות יפות בעתיד.