פריון הכתה את התחזיות, המניה זינקה ואז נחלשה - החברה נערכת לגיוס
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PERI) דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2020 עם עלייה של כ-23% בהכנסות ורווח נקי של 5 סנט למניה. החברה הכתה את צפי האנליסטים, בשורה העליונה והתחתונה. במקביל, החברה הגישה תשקיף מדף במטרה לבחון הזדמנויות מיזוג ורכישה. הנפקה ולא משנה אם מדובר על הנפקת מזומנים או הנפקה במקביל למיזוג ורכישה, היא דילול לבעלי המניות - המשקיעים חוששים ולכן למרות דוחות טובים שהזניקו את המניה בכ-15%, היא נחלשה לאזור ה-7%.
הכנסות החברה ברבעון הראשון עלו ב-23% והסתכמו בכ-66.1 מיליון דולר, לעומת 53.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה עקפה את צפי האנליסטים להכנסות של כ-65.8 מיליון דולר. הגידול בהכנסות מיוחס בעיקר לצמיחה של 20% בפעילויות החיפוש וגידול של כ-28% בפעילות הפרסום הודות לתרומת Content IQ שנרכשה באמצע בינואר.
הרווח הנקי (GAAP) ברבעון הראשון הסתכם בכ-1.3 מיליון דולר (5 סנט למניה), עלייה של כ-8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. צפי האנליסטים היה לרווח (GAAP) של 3 סנט למניה. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) עלה בכ-53% והסתכם בכ-5 מיליון דולר או 17 סנט למניה.
ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון גדל ב-22% לעומת הרבעון המקביל ל-6.2 מיליון דולר, כ-9% מההכנסות.
תמצית תוצאות כספיות
מקור: פריון נטוורק
היערכות להשלכות הקורונה
לדברי דורון גרסטל מנכ"ל החברה, "עם התרחבות השפעת נגיף הקורונה ברבעון הראשון, התחלנו ליישם במהירות צעדים אסטרטגיים להכנה טובה יותר של פריון למצב החדש, המתאפיין באי ודאות ובתקציבי פרסום נמוכים יותר. כחלק ממאמץ זה, יושמו צעדים להפחתת ההוצאות בהיקף של יותר מ-10 מיליון דולר ברמה שנתית במונחי פרופורמה".
"כמו חברות אחרות, אנו נוקטים באופטימיות זהירה וצופים שיפור בשוק כולו בהמשך השנה. עם 54 מיליון דולר בקופה, 40 מיליון דולר מזומנים נטו ויכולת ייצור מזומנים משמעותית מפעילות שוטפת - יש לנו את היציבות הפיננסית להתמודדות ממושכת עם המצב החדש, אם נידרש לכך. לצוות ההנהלה הנוכחי יכולת מוכחת בניהול הוצאות, שימור המזומנים ומקסום הרווחיות, ואנו בטוחים ביכולתנו להתמודד עם השלכות הנגיף".
"התנופה החזקה שחווינו ברבעון הרביעי של 2019 נמשכה ברבעון הראשון של 2020. תוצאותינו בינואר ופברואר הגיעו לרמות שיא והובילו לצמיחה של 23% לעומת הרבעון המקביל. התוצאות נבעו מהביצועים החזקים של פעילות החיפוש ותרומת ContentIQ (CIQ) שרכשנו באמצע ינואר. עם פרוץ מגפת הקורונה בתחילת מרץ, השתנתה הסביבה העסקית שבה אנו פועלים, וחלה ירידה של 15%-25% בהוצאה לפרסום".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הפתעהגיל 09/05/2020 15:00הגב לתגובה זו0 0מניה מצויינת תפתיע את כולםסגור