למה מניית לייבפרסון מזנקת ב-33%?

יובל מטלון, מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מסביר למה צ'אט בוטים הם העתיד, איך הקורונה תרמה לעסקים של החברה; מדגיש כי לייבפרסון היא המובילה הגלובלית בתחומה ומאמין שהעתיד שלה וורוד
 | 
telegram
(6)

מניית חברת לייבפרסון -0.19% לייבפרסון 309 -0.19% לייבפרסון בסיס:309.6 פתיחה:309.6 גבוה:312.8 נמוך:306.6 תמורה:403,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואלית (סימול:LPSN) זינקה היום בכ-33% בבורסה בתל אביב לאחר פרסום תוצאות הרבעון הראשון של 2020 ועולה כעת בוול סטריט בשיעור דומה. החברה אמנם דיווחה על הפסד של 18 סנט למניה, אבל הכתה את צפי האנליסטים וסיפקה תחזית חזקה לשנת 2020. אז אם החברה עדיין מפסידה כסף, איך זה שהמשקיעים כל כך מאמינים במניה? בכדי להבין לאן החברה הולכת, ביזפורטל ערך ראיון עם יובל מטלון, מנכ"ל לייבפרסון ישראל, אשר הדגיש את ההשפעה החיובית של משבר הקורונה על פעילות החברה ומאמין שמדובר באירוע שצפוי לשנות את העולם העסקי ולנתב אותו ישירות אל תחום המומחיות של החברה.

איך הקורונה השפיעה עליכם?
"הקורונה הביאה איתה הזדמנויות משמעותיות ללייבפרסון, בעיקר מאחר והיא חיזקה את הנקודה אותה אנחנו מנסים לגרום לחברות להבין כבר שנים - השתמשו בטכנולוגיה מתקדמת ותהפכו את התקשורת שלכם עם הלקוחות לפשוטה וקלה עבורם כדי להמשיך לצמוח ולייצר ערך תחרותי מול המתחרים".

"חברות רבות במשבר הזה שילמו מחיר כבד על שנים של הזנחה של עולמות שירות הלקוחות והמכירות מרחוק. זו הייתה בעצם קריאת השכמה לחברות הללו על הצורך בפיתוח פלטפורמות תקשורת מתקדמות עם לקוחות, והערך שזה נותן לעסק בשגרה ובמיוחד בתקופות כאלה. לכן אנחנו עובדים היום במאומץ הן לסייע לחברות כאלו לאמץ פלטפורומות מתקדמות של מסג׳ינג ובוטים כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם, ובמקביל מסייעים ללקוחות שלנו להעביר את כלל מערך מתן השירות שלהן לעבודה מרחוק".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

למה בעצם עולם הצ'טבוטים קיבל דחיפה במשבר הנוכחי?
"חברות אשר השכילו להשתמש היום בצ’אטים ובוטים עם בינה מלאכותית רואים עלייה של 30 אחוז בשביעות הרצון של לקוחות. הבינה המלאכותית משנה את עולם שירות הלקוחות. היום בוטים יודעים לתת מענה לכ-80% מהפניות למוקדי השירות של החברות עם יכולת לזהות כוונות ורגשות של לקוחות ולתת שירות מהיר ויעיל. אנחנו צופים שהמהפכה הזאת רק תתגבר ושחברות שלא יאמצו את הטכנולוגיה הזאת ישארו מאחור".

באיזה מתכונת אתם עובדים? עבודה מהבית?
"עובדי החברה החלו לעבוד מהבית עוד לפני שיצאו הנחיות ראשונות ורשמיות בנושא וזאת על מנת שנוכל לשמור על בריאותם ולהמשיך לקיים שגרת עבודה תקינה. במשך התקופה הזאת אנחנו ממשיכים לתמוך בעובדים מרחוק. נתנו מענקים כספיים לעובדים כדי שיוכלו להרגיש בנוח בעמדת העבודה שלהם בבית, וכן המשכנו לקיים פעילויות הפגתיות כגון יוגה וכן התנדבויות מרחוק, כדי לשמור על האנשים בריאים ופעילים". 

כמה מהעובדים בארץ וכמה בחו"ל? האם אתם מתכננים גיוס כח אדם?
"בלייפרסון עובדים כ-1,300 עובדים בעולם, מהם כ-350 בישראל. אנחנו אכן ממשיכים לגייס למגוון תפקידים בארץ ובעולם כדי להמשיך ולהצליח לתת מענה לביקוש הרב שיש היום לפלטפורמות תקשורת מרחוק".

איפה אתם נמצאים ביחס למתחרות בתחום? מי המתחרות הגדולות שלכם?
"לייבפרסון היא החברה החלוצה והגדולה ביותר בתחום המסחר השיחתי Conversational Commerce הן ביכולת הטכנולוגית והן בהיקפי הפעולה. ישנן חברות נוספות המפתחות פתרונות אחרים בעולמות המסחר השיחתי, אך הן קטנות משמעותית ועדיין לא מצליחות לתת ללקוחות את החוויה השלמה של מסחר שיחתי באמצעות מסג׳ינג, בוטים עם בינה מלאכותית בערוצי שיחה מגוונים ובהיקפים גדולים".

מה המצב של התחום הזה בישראל? יש פניות חדשות גם מהארץ?
"בישראל אנחנו נמצאים לצערי קצת מאחור בעולמות השירות. חברות רבות עדיין משתמשות בטלפון כערוץ מרכזי למתן שירות, ועדיין לא הפנימו את הקשר בין מתן שירות לקוחות מעולה באמצעים טכנולוגיים, לבין היכולת לצמוח ולהרחיב את מעגל הלקוחות. למרות זאת, אנחנו רואים התעוררות בשנים האחרונות, וחברות כמו gett אימצו את המודלים המתקדמים הללו ומצליחים לייצר חוויה מאוד שונה ממה שאנחנו מכירים בנוף הישראלי".

בהינתן התוצאות האלו נראה שהתחזית קדימה מעט צנועה? ממה זה נובע?
"אנחנו מאוד אופטימיים לגבי העתיד. התחום נמצא כולו בצמיחה משמעותית ואין לנו ספק שאחרי הקורונה יותר חברות יבינו שהמעבר לשירות לקוחות מתקדם ומסחר שיחתי הוא בגדר להיות או לחדול".

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    את מי בכלל מעניינת החברה הזאת ? לא שווים כלום ומפסידים (ל"ת)
    חברה פח, עדיין בהפסד 07/05/2020 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    30% עליה ביום
    לרון 07/05/2020 07:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תמיד אוברשוטינג ועוד בחברה מפסידה,יש להזהר,או שלא?!
    סגור
  • 3.
    מגייסים, אבל השבוע גם מפטרים. לא הכל ורוד (ל"ת)
    חיים 07/05/2020 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    את מי בכלל מעניינת החברה הזאת ? לא שווים כלום ומפסידים (ל"ת)
    חברה פח, עדיין בהפסד 07/05/2020 00:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בלוף
    משה 06/05/2020 20:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין עתיד לחברה הזאת. טכנולוגיה מיושנת. ושווי שוק שלא מייצג
    סגור
  • טען עוד
  • תגובה למשה
    דוד 07/05/2020 06:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה- עדיף לשתוק ולהחשב כטיפש מאשר לפתוח את הפה (מקלדת) ולהוכיח שזה נכון
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות