עמיחי חדד, אלגומייזר
צילום: יח"צ

אלגומייזר: המערכת לקניה ומכירת שטחי פרסום, תחל בפעילות מסחרית

המערכת האוטומטית אותה השיקה החברה בסוף 2019 בתחום ה-Native to Search, עוברת לפעילות מסחרית; להערכת החברה, שיעורי הרווחיות בתחום גבוהים, ומדובר באחד מתחומי הצמיחה בעולם הפרסום באינטרנט
איתן גרסטנפלד | (3)

חברת הפרסום באינטרנט אלגומייזר מודיעה כי חברת הבת (100%) לינקיורי, עוברת לפעילות מסחרית בתחום ה-Native to Search. במסגרתו, היא מפעילה מערכת אוטומטית לקניה ומכירה של שטחי פרסום באינטרנט לפי מילות חיפוש.

בסוף שנת 2019 השיקה לינקיורי את מערכת ה-Native To Search, אותה פיתחה. בחודשים האחרונים הרחיבה החברה את שיווק המוצר ובימים אלו, היא מדווחת על גידול בהיקפי הפעילות במוצר. על פי הדיווח, כחלק מפעילות זו, הרחיבה לינקיורי בחודשים האחרונים את רשת השותפים המסחריים שלה לצורך שיווק המוצר ואף חברה לשותפים מובילים בתחום.

בחברה מציינים כי Native to search הינה מערכת אוטומטית לקניה ומכירה של שטחי פרסום לפי מילות חיפוש. המערכת מבצעת אופטימיזציה במספר רבדים ומוצאת את השילוב האופטימלי שמייצר מקסימום רווח בזמן נתון. המוצר מאפשר הצגת פרסומות מותאמות אישית בהתאם לתכנים אליהם נחשף כל גולש, אשר יספקו לו תוצאות חיפוש רלוונטיות ומותאמות עבורו.

להערכת החברה, שיעורי הרווחיות בתחום, הינם גבוהים, משיעורי הרווחיות המקובלים בעולם הפרסום באינטרנט. בנוסף, להערכתם מדובר באחד מתחומי הצמיחה בעולם הפרסום המקוון.

החברה עדיין לא עברה לרווחיות מניית אלגומייזר מזנקת כעת בכ-15% לשווי שוק של כ-37.5 מיליון שקל. החברה דיווחה בשנת 2019 על הכנסות של כ-151.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-156.7 מיליון שקל אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה אלגומייזר על הפסד של כ-33.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-7.7 מיליון שקל אשתקד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הסיפור של החברה הזו לאורך השנים מבדר אותי עד מאד (ל"ת)
    מרצדס של זקנים 11/05/2020 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ישראבלוף (ל"ת)
    ארמון 11/05/2020 01:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רשמתי פטנט 10/05/2020 16:07
    הגב לתגובה זו
    אני כותב הרבה מילים יפות, רושם בכותרת "תשקיף", והפרייארים נותנים לי בתמורה עשרות מיליונים שאני אשרוף בהדרגתיות על משכורות לי ולמקורבים שלי.