IFF: ההכנסות עלו ב-4%; עקפה את צפי האנליסטים
חברת הטעמים הדואלית {איי.אפ.אפ} (IFF), החברה הגדולה ביותר בבורסה במונחי שווי שוק, מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של השנה, ומציגה גידול של 4% בהכנסות לצד רווח מתואם של 1.62 דולר למניה. החברה עקפה את צפי האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה החברה חווה גידול בביקושים למוצרים מסוימים (מזון ארוז, משקאות, היגיינה וחיטוי) לצד חולשה במגזרים אחרים (הבישום הקוסמטיקה, והאוכל).
החברה שרכשה לפני כשנתיים את פרוטרום (ולכן נרשמה בבורסה המקומית, לצד מסחר בניו יורק) דיווחה על הכנסות של 1.35 מיליארד דולר, גידול של 4%, בהשוואה לכ-1.3 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה עקפה את צפי האנליסטים שעמד על 1.31 מיליארד דולר.
בשורה התחתונה, הרווח למנייה ברבעון הראשון, הסתכם בכ-1.15 דולר למנייה, בהשוואה לרווח של 0.96 דולר למנייה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם למנייה הסתכם ב-1.62 דולר למנייה, בהשוואה לרווח של 1.57 דולר למנייה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד. צפי האנליסטים היה לרווח של 1.59 דולר למנייה.
הרווח התפעולי, עמד על כ-196.2 מיליון דולר, גידול של 20% בהשוואה, לכ-163.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
השפעות התפשטות הקורונה
לדברי החברה, היא חווה ביקוש משמעותי לחומרי גלים ופתרונות במספר מוצרים צרכניים, וביניהם מזון ארוז, משקאות, היגיינה וחיטוי, אשר מהווים כ-85% מסך הכנסות החברה בשנת 2019. במקביל, מנגד, מזהה החברה חולשה בפעילויות אחרות החשופות לשיבושים זמניים בגישת צרכנים לשווקי הצריכה, דוגמת תחום הבישום ותחום הקוסמטיקה, וערוצים מחוץ לבית, כמו שירותי אוכל.
אנדראס פיביג, יו"ר ומנכ"ל IFF: "אני גאה על הדרך שבה כל עובדי IFF התנהלו אל מול לקוחותינו בעולם בתנאים מאתגרים ביותר. ביצועים החזקים שלנו ברבעון הראשון מהווים הוכחה לחוזקם של פעילויותינו העסקיות ולתפקידה של IFF כשותף חיוני בשרשרת הייצור העולמי. הצגנו צמיחה חזקה בשורה העליונה ובשורה התחתונה, המשקפות את הגיוון הנרחב בפורטפוליו המוצרים שלנו, כמו גם את התפקיד החשוב שאנו ממלאים בחיי הצרכנים. גם בעת גידול בביקוש ובסביבה תפעולית מאתגרת, הצוותים שלנו המשיכו לייצר סינרגיות לפעילות פרוטרום שנרכשה, לקדם את תוכנית המיזוג שלנו עם DuPont ולסייע בידי מי שמגן על הקהילות שלנו, ובכלל זה באמצעות יצירת יותר מ-65 טון של מוצרי היגיינה לידיים ובפיתוח של ריח חדש, "HOPE 2020", בזמן שיא".
"היכולת שלנו לאמץ ולשנות במהירות את פעילותנו השגרתית היא שאפשרה לנו לנהל באחריות את פעילויותינו העסקיות, תוך המשך עמידה בדרישות הלקוחות, חרף כמה מכשולים לוגיסטיים ברחבי העולם. בזמן שהמגבלות הרגולטוריות שנועדו להגן על בריאות הציבור השתנו בעולם לאורך הרבעון, פעלנו במסגרת אתגרים אלו כדי להבטיח שהשינויים בשרשרת הייצור והאספקה שלנו יהיו מינימאליים. הגנה על בריאותם ושלומם של עמיתינו, במיוחד אלה שהמשיכו להגיע למתקנינו, המשיכה להיות בראש מעייננו בהתנהלותנו אל מול אתגרי מגיפת ה-COVID-19".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה