רמי לוי - "אנחנו היחידים שלא ניצלו את הקורונה לעליית מחירים"
רשת רמי לוי -1.55% רמי לוי 22,880 -1.55% בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:3,818,204 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בדומה לכל רשתות המזון מפרסמת תוצאות טובות מאוד לרבעון הראשון של השנה - לטענת הבעלים והמנכ"ל רמי לוי התוצאות הטובות הן למרות שהרשת לא העלתה מחירים בתקופת הקורונה - "אנחנו הרשת היחידה שלא ניצלה את משבר הקורונה להעלאת מחירים, בהתאם לאסטרטגיה של החברה לחזק את היסודות של העסק ולשים את הלקוח במרכז".
ההכנסות ברבעון צמחו ב-232 מיליון שקל כ-17% לכ-1.63 מיליארד שקל; הפדיון מחנויות זהות עלה בכ-13.8% והושפע לטובה מהתפשטות נגיף הקורונה ועיתוי חג הפסח. הרווח הנקי ברבעון עלה בכ-23% לכ-29.1 מיליון שקל.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון עלה לכ-23.73%, בהשוואה לכ-22.54% ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון עלה לכ-3.24%, בהשוואה לכ-3.17% ברבעון המקביל אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון עלה בחדות לכ-218 מיליון שקל, בהשוואה לכ-10 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. לחברה קופת מזומנים והשקעות לזמן קצר בסך של כ-798 מיליון שקל.
"אנו מסכמים את הרבעון הראשון של השנה עם צמיחה של כ-17% בהכנסות ועלייה של כ-23% ברווח הנקי", אמר לוי והוסיף - "השיפור בתוצאות העסקיות נבע מהגידול המשמעותי בהיקפי הצריכה של הציבור כשברקע התפשטות נגיף הקורונה וחג הפסח, תוך שאנו משפרים את הרווחיות באמצעות התייעלות לוגיסטית במרכז הלוגיסטי החדש, וללא ניצול משבר הקורונה להעלאת מחירים לצורך שיפור הרווחיות. במהלך הרבעון פעלנו במלוא המרץ על מנת להבטיח ללקוחותינו אספקה סדירה של מוצרים איכותיים, במחיר הזול ביותר ועם שירות איכותי, תוך שהעמדנו את סניפי הרשת פתוחים לטובת לקוחותינו עד שעות הלילה המאוחרות, במקביל למתן מענה מיטבי לביקושים הגבוהים במכירות המקוונות.
"בימים אלה, אנו ממשיכים ביישום התכנית העסקית, במסגרתה נפתח סניפי דיסקואנט נוספים כך שנגיע ל-54 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה, נגדיל את מספר המרכולים העירוניים תוך שאנו פועלים להסבת את מרבית המרכולים של קופיקס לפורמט 'רמי לוי בשכונה' ופתיחת חנויות חדשות, וכן נמשיך להאיץ את היקף הפעילות בתחום הפארם עם פתיחת עשרות סניפים חדשים של רשת גוד-פארם במהלך השנים הקרובות. אני מבקש להודות ללקוחותינו על הבעת האמון ומבטיחים שנמשיך לספק להם מוצרים איכותיים, במחיר הזול ביותר ועם שירות איכותי. אני מבקש להודות לעובדי הרשת, הפועלים במסירות רבה ומתוך תחושה של שליחות בעת הזאת, ובעלי המניות השותפים לדרכנו".
אבני דרך ביישום אסטרטגיית החברה
הנהלת החברה מדגישה את עמידתה באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה. רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 52 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בשיטת זכיינות). בכוונת החברה לפתוח במהלך שנת 2020 עוד שני סניפי דיסקאונט - בקרית גת ובחיפה, ובכך להשלים פריסה של 54 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה. בנוסף, החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת החברה מעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יייצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים.
כניסה אל תוך מרכזי הערים - בכוונת החברה להרחיב את פעילותה אל תוך מרכזי הערים ולהפעיל סניפים עירוניים, בשטח של 300 עד 700 מ"ר לכל סניף עירוני, הן באמצעות פתיחת סניפים חדשים והן באמצעות רכישת רשתות עירוניות פעילות. בהתאם לאסטרטגיה זו, רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 35 מרכולים ו-96 בתי קפה באמצעות רשת קופיקס.
במהלך הרבעון הראשון 2020, הסבה קופיקס 5 מרכולים של "סופר קופיקס" לפורמט "רמי לוי בשכונה" בנוסף ל-3 מרכולים שפעלו תחת פורמט זה בסוף שנת 2019; בכוונת קופיקס להסב כ-15 סניפים נוספים עד תום שנת 2022. בנוסף, במסגרת החדירה אל תוך מרכזי הערים, סופר קופיקס השלימה בחודש ינואר השנה רכישת הזכויות והפעילות של 4 מרכולים מרשת 'שוויצריה הקטנה' בשטח של כ-4,150 מ"ר, כולל רכישת המכירה הקמעונאית של הרשת. כמו כן, רשת רמי לוי שיווק השקמה רכשה את השליטה ברשת חנויות הפארם "גוד פארם" המפעילה כיום 24 סניפים באזור מרכז הארץ ומוכרת בעיקר מוצרי נוחות, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון ותרופות ללא מרשם רופא.
הרחבת פעילות מכירות מקוונות בפריסה ארצית - בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת המכירות המקוונות, התקשרה החברה עם חברת קומנסנס רובוטיקס להקמת 12 מרכזים לוגיסטים רובוטיים, שיתנו שירות ומענה בתחום המכירות המקוונות ובפריסה ארצית. בסוף שנת 2019 הוקם מרכז רובוטי ראשון מסוגו הממוקם במרכז ת"א המיועד למכירת מקוונות בלבד – מרכז הזוכה להצלחה רבה מאז פתיחתו. החברה צפויה לפתוח 2 מרכזים נוספים בפתח תקווה ובבאר שבע במהלך שנת 2020.
הרחבת הפעילות במותג הפרטי – המותג הפרטי הגיע לנתח כ-19% מהמכירות ובכוונת החברה להגדיל את מכירות המותג הפרטי לטווח של 25%-30% ממכירות הרשת. אסטרטגיה החברה בתחום המותג הפרטי היא להביא מוצר באיכות זהה למוצר המוביל בכל קטגוריה ובמחיר הרבה יותר זול לצרכן, כאשר הרווחיות הגולמית בכל מוצר של המותג הפרטי גבוהה מהמוצר המוביל בקטגוריה. גם הצרכן מרוויח וגם הרשת מרוויחה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
20.רמי לוי חדרהאבי 20/06/2020 08:45הגב לתגובה זו0 0שומר ביציאה של החנות יושב ומעשן נון סטופ , ביקשתי עשרות פעמים מהקופה הראשית שהבחור יפסיק לעשן אך ללא הועיל פניתי לשרות הלקוחות 1700 של רמי לוי חוץ מצעקות שאני שקרן העלת את המנהלת של החנות על הקו והיא אף הגדילה לעשות . הדלת היא צפונית והעשן נכנס לתוך החנות אם היה אפשר לצרף תמונה לפוסט הזה הייתי מעלהסגור
-
19.סופר קופיקסרן 02/06/2020 10:58הגב לתגובה זו0 0הפיכת בני סופר קופיקס ליקרים ולאחר מכן הפיכה שלהם רמי לוי בשכונה לא מוסיפה לו כבוד בהורדת מחירים . להפך המחיר לצרכן שם עלה ב50 אחוז לפחות (לרוב 200-300 אחוז) מאז שנקנו על ידי רמי לויסגור
-
18.רמי לוי משקרבתיה 02/06/2020 08:47הגב לתגובה זו0 0הוא העלה מחירים, סיפק חצי מההזמנות וגבה דמי משלוח על חמישה מוצרים שסיפק.סגור
-
17.אבל לא שומר עלינו מקורונהavnersh1 01/06/2020 14:31הגב לתגובה זו0 0בסניף שאני הייתי קונה, עד שחדלתי, סניף קריית שמונה, מזלזלים ב" הנחיות הקורונה". העובדים בחלקם משחקים ב"נדמה לי". איש לא מעיר ללקוחות שהולכים בלי מסכה, ועוד. אני אישית משתדל לבצע הקניות בשופרסל הסמוך. שם יש יותר הקפדה על "נוהלי קורונה".סגור
-
16.(ל"ת)אנונימי 01/06/2020 14:07הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
15.(ל"ת)אנונימי 01/06/2020 14:07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.רמי לויזכור האזרחים לא מטומטמים כמו שאתה חושב! למה להעלות 01/06/2020 14:06הגב לתגובה זו0 0זכור האזרחים לא מטומטמים כמו שאתה חושב! למה להעלות מחירים אם ניתן לשקר הלקוחות מחיר אחד תחת למוצר ומחיר גבוה בקופה. כך. בחשבון שאת הנתונים המלאים שמרנו אצלנו לעתיד לבוא. ואתה תמשיך לספר להגיב שזו טעות נקודתית ומעניין שיש הרבה נקודותסגור
-
13.טועהאלי 01/06/2020 14:01הגב לתגובה זו0 0מר לוי כנראה לא הסתובבת בסניפי הפריפריה בצפון הארץ ( טבריה)סגור
-
12.די לעבוד עלינו.. זבל של סחורה סוג ג במחיר של סוג א.. על מי אתה עובדאנונימי 01/06/2020 13:13הגב לתגובה זו1 1כולם גנבים ואתה עוד צוחק עלינוסגור
-
11.לא מדוייק בלשון המעטה כסף זה כסף ! (ל"ת)אלפא99 01/06/2020 12:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.מחירים ברמי לוילקןח 01/06/2020 09:18הגב לתגובה זו0 0זה ממש לא נכון!!!! המחירים ברמי לוי רחובות עלו בצורה משמעותית מאש תחילת הקורונה!!!!!סגור
-
9.חארטה ברטה, תבדקו בקופה חצי מהמבצעים שבמדף לא קימיםחיים 01/06/2020 09:10הגב לתגובה זו1 0בקופה, בכל סניפי רמי בירושלים שלטון המבצע נמצא ליד מוצר במחיר מלא בכדי להטעות ועמ"נ שניקח המוצר היקר שלא במבצע. שרמי לא יתמם, זאת שיטה!סגור
-
8.המחירים ברמי לוי יקרים יותר מהמכולת בשכונה אז מה יעלהאלי 01/06/2020 09:05הגב לתגובה זו1 0אני לא קונה אצלו כי המחירים שם מאד מאד יקרים רמי לוי עובד על האנשיםסגור
-
7.פשששש איזה שקר , העלה מחיר כשמגיעים לקופהעזר 01/06/2020 08:25הגב לתגובה זו1 0ראו את הכתבה היום ב N12סגור
-
6.חחחחח רשת יקרהדוד 01/06/2020 07:50הגב לתגובה זו1 0מי שמבין במחירים יודע שהוא שוחט במחירים ועושק תציבור שהוא זול. הוא זול רק במוצרים שאנשים מכירים תמחיר לצרכן כמו נס קפה. טונה סטרקיסט. קטרנפחקס תלמה. מחירים שלא מכירים ולא חסר דוגמאות הוא שוחט במחירים. רק תמים מאמין שהוא זולסגור
-
5.לא נכוןדודו 01/06/2020 07:34הגב לתגובה זו1 0אני הייתי קונה קבוע אתה בין הראשונים שהעלו מחירים. תבדוק עם המנהלים שלך בבאר שבעסגור
-
4.רק ביטלת "מבצעים". 10 שנים קונה אצלך ולא היה מצב כזהממי 01/06/2020 07:07הגב לתגובה זו2 0מחלקות שלמות בלי מבצע אחד אפילו כשתמיד יש 2-3 . לפחות היתר לא מדבריםסגור
-
3.קיבלתי קצת יותר משליש של הזמנתי און ליין.אברהם 01/06/2020 05:42הגב לתגובה זו2 0התלוננתי השרות לקוחות, אך לא זכיתי להתייחסות. הכל יחסי הציבור...סגור
-
2.רמי לוי, תחבוש כיפה. זה תואם מעשיךמאוכזב קשות 01/06/2020 01:14הגב לתגובה זו1 0שקר וכזב. אני מאוכזב מרמי לוי קשות. בכל קניה המון "טעויות לרעת הקונה" המשלוחים בתקופת הקורונה שלחו פג תוקף במחיר מופקע. בוז לרמי לויסגור
-
1.רמי התבלבלת אושר עד הורידו (ל"ת)YL 01/06/2020 00:57הגב לתגובה זו1 0סגור