פריון: הסכם אסטרטגי עם משרד הפרסום Havas Media
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PERI) מדווחת על הסכם אסטרטגי עם Havas Media מקבוצת הפרסום ויוונדי. לפיו, Havas תיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי שפיתחה חברת הבת של פריון, MMR, בקמפיינים ברשתות חברתיות. לא דווח על סכומים כלשהם בקשר עם העסקה.
על פי הודעת החברה, Havas נמנית בין חמשת משרדי הפרסום הגדולים בעולם ופועלת בכ-140 מדינות. ההסכם, עם פריון נחתם על רקע מגפת הקורונה ומדיניותה של Havas לייעול התכנון, הרכש ומדידת יעילות הקמפיינים ברשתות חברתיות.
פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה, פועלת לייעל ולסנכרן קמפיינים בכל הרשתות החברתיות הגדולות ומנועי החיפוש באמצעות כלי בינה מלאכותית - ובכך למקסם את ההשקעה בפרסום דיגיטלי.
מנהל שיתופי הפעולה של Havas Media, ג'יימס גינגל: "התרשמנו מיכולתה של MMR בניתוח תובנות של קהלי יעד וביצירת קמפיינים רלוונטיים בסביבת המדיה הדיגיטלית הנוכחית. פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של MMR תאפשר לנו להתמודד בצורה טובה יותר בסביבה זו מאשר בעבר. שיתוף הפעולה ההדוק יותר בין שתי החברות מאפשר לנו לנצל בצורה יעילה יותר את תקציבי הפרסום ולעקוב אחר אפקטיביות הקמפיינים בכלים מתקדמים. לקוחותינו יודעים, כי האסטרטגיה הטובה ביותר היום היא יצירת חוויה משמעותית באמצעות שימוש בכלי המידע המדויקים ביותר שקיימים ברשותנו, ו-MMR היא השותפה המתאימה ביותר לספק זאת".
בחודש שעבר, דיווחה החברה על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2020, עם עלייה של כ-23% בהכנסות ורווח נקי של 5 סנט למניה. החברה הכתה את צפי האנליסטים, בשורה העליונה והתחתונה. במקביל, החברה הגישה תשקיף מדף במטרה לבחון הזדמנויות מיזוג ורכישה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.החברה סובלת מפרסום זעום בארהב ולכן העליות עדיין לאמושקע 24/06/2020 09:26הגב לתגובה זו1 0הגיעו. הם יגיעו, במוקדם או במאוחר. איך שאני רואה את זה, כל הקודם זוכה, כיוון שברגע שהיא תתפוצץ בארהב יהיו כאן עשרות אחוזים. בהצלחהסגור
-
נהפוךשאול 24/06/2020 10:46הגב לתגובה זו0 0על כל פיפס רצים לפרסם בתקשורתסגור