רבעון חלש נוסף לקסטרו: הפסד של 87 מיליון שקל
רשת האופנה קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על ירידה 22% בהכנסות הרבעון הראשון של 2020 והפסד נקי של 87 מיליון שקל. במהלך חודש מרץ נאלצה החברה לסגור את כל חנויות הרשת בשל התפשטות נגיף הקורונה.
הכנסות החברה הסתכמו בכ-284.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020, ירידה של כ-22% לעומת הכנסות של כ-363.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה הציגה הקבוצה הפסד של כ-87.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-48.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
השפעות התפשטות נגיף הקורונה
הקבוצה צופה כי בהמשך שנת 2020 ואף בשנת 2021 צפויות השפעות והשלכות נוספות של המשבר, בין היתר בשל ההגבלות הנוכחיות על חיי המסחר, האפשרות להחרפת ההגבלות ככל שממדי התפשטות הנגיף ישובו לצמוח. עם זאת, הנהלת הקבוצה צופה כי תעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות ובאמות המידה הפיננסיות להן היא מחויבת בהתאם להסכמי המימון.
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "על אף השלכות משבר הקורונה על פעילות הקבוצה, אנחנו אופטימיים וצופים כי מהלכי ההתייעלות שביצענו לצד השבחת ערך בכל המותגים, יישאו פרי ויאפשרו לקבוצה להתמודד עם האתגרים בשוק, ויביאו את החברה לצמיחה ורווחיות. בתקופה בה המשק היה מושבת נרשמה עליה משמעותית במכירות אתרי האון ליין של הקבוצה.
מהלכים נוספים שבוצעו לחיזוק איתנותה הפיננסית של החברה ושיפור התזרים הכספי כוללים את מכירת הקרקע בבת ים תמורת כ-140 מיליון שקל וויתור בעלי השליטה על תגמולי שכר ושכ"ד בגין הנכסים המושכרים לחברה בסך של 2.5 מלש"ח עד כה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.החזירותכל השנים עשו עלינו סיבוב ועכשו הגיע יום הדין 30/06/2020 23:38הגב לתגובה זו0 0כל השנים עשו עלינו סיבוב ועכשו הגיע יום הדיןסגור
-
4.מי שהפרוזנטרית שלה היא זווו זה מה שמגיע לה (ל"ת)אנונימי 30/06/2020 22:31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.קורונה? ברבעון ראשון בקושי הייתה השפעת קורונה (שבועים) (ל"ת)יעקב 30/06/2020 22:07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.לפעמים צריך לדעת מתי לצאת (ל"ת)בן 30/06/2020 19:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.עברו את זמנם, המותג שלהם כבר לא נתפס כשווה בעיני הלקוחודוד 30/06/2020 16:14הגב לתגובה זו2 0התחום מלא בחנויות מתחרות במחירים טובים, וזה עוד לפני שהגענו לקניות באינטרנט. אין במותג שלהם שום דבר מיוחד, והוא נחלש ככל שהזמן עובר.סגור