תנו לאל על למות - אין סיבה לספק לה חמצן; צריך לחסל ולבנות מחדש; "הציבור לא צריך להציל חברה עם משכורות גבוהות"
הדוחות החלשים של אל על +1.46% אל על 846.5 +1.46% בסיס:834.3 פתיחה:837.8 גבוה:855 נמוך:832 תמורה:43,343,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ברבעון הראשון והרבעון השני הגרוע מחזקים את ההערכה שהמדינה לא צריכה להזרים כספים לחברה וכן את ההערכה שהיא לא צריכה לשמר החזקות (גם אם מיעוט) לבעלי המניות הקיימים - אל על היא פגר ואין שום סיבה בעולם שמישהו יתמוך בה, אלא אם הוא רוכש אותה במסגרת הסדר חוב שבו כולם מוותרים - הבנקים מוותרים, העובדים שרבים מהם מיותרים מוותרים על מקום העבודה שלהם, בעלי המניות הקיימים מוותרים על הכל - אין כבר ערך למניות. רק אז יכול וצריך מישהו - משקיע, גוף פיננסי, מדינה, לקבל את המושכות בחברה הזו. רק אז יש לה עתיד. אחרת - המדינה תשפוך מאות מיליונים ובעצם תתחייב במעשה זה לתמיכה גם בהמשך - הכסף הזה הוא על חשבוננו, והכי מקומם - הוא נובע מהפסדים של שנים רבות, לא רק הקורונה הפילה את החברה. מדובר בגוף לא יעיל, עם אבטלה סמויה, עם טייסים ובכירים רבים שמרוויחים שכר של מנכ"ל ולא מתביישים לדווח על ימי מחלה ככל הנראה מפוברקים רק כדי להילחם עם הנהלת החברה. את הרה ארגון היה צריך לעשות לפני 10 שנים ויותר לא עכשיו.
ומעבר לכך - למה לתמוך בסכום של מאות מיליונים בחברה אחת ולא באלפי עסקים אחרים במקומה. הם יספקו יותר עבודה, יותר צמיחה, יותר צריכה. הם חשובים לכלכלה יותר מחברת תעופה שלה עובדת. הרי מה בעצם המדינה רוצה לתת לאל על - מימון שאין לו שום משמעות לכלכלה שלנו. המימון הזה לא יחזיר את הטיסות, לא יחזיר את העובדים מחל"ת. אז אולי צריך שתהיה חברת תעופה מקומית גדולה, אבל לא תחת התנאים שהמדינה הסכימה - לא ערבות והלוואה ולא קבלת מניות חלקית. אלא רכישה דרך הסדר חוב, שהמדינה תפעל כמו מנהלת עסקים ולא כמו פראיירית. אין סיבה שהבנקים הגדולים לא יקבלו תספרות על החוב שלהם לאל על ואין סיבה שהגופים המממנים לא יקבלו תספורת. זה הסדר חוב וכמו בכל הסדר חוב יש תזפורת. המדינה לא צריכה לתמוך בבנקים ובבעלי המניות - המניות צריכות להיות אוטומטית של המדינה.
"אין סיבה שמשלם המיסים הישראלי יציל חברה פרטית עם משכורות גבוהות לטייסים שלה, שבעלי השליטה שלה זה משפחת בורוביץ" כך אומר בראיון לביזפורטל פרופ' עומר מואב מבית ספר טיומקין לכלכלה המרכז הבינתחומי. "אי אפשר להתייחס לאל-על בלי להתייחס למצב המאקרו - המשק הישראלי במשבר קשה, ועדיין לא ברור כמה עמוק.
"הממשלה התחילה בפזרנות לא אחראית של כסף, במדיניות פופוליסטית וחלשה – דוגמאות בולטות לכך זה השי לחג בסך 500 שקלים (לכל ילד, קשיש ונכה), וההתחייבויות לפיצוי עסקים על החזרת עובדים מחל"ת במדיניות בעייתית, שנחשפה בסאגה מול ויזל. גם אם התוכנית משיגה יעדים היא יקרה ומכניסה אותנו לגרעון עמוק שיקשה על המשק לצאת מהמיתון ויוצר נטל כבד על הדורות הבאים. יש הבדל בין גרעון וחוב למען השקעות לעתיד לבין גרעון למימוןתועלת להווה. ממשלת ישראל צריכה לעזור לבני אדם לעבור את המשבר אבל להיות זהירה בהצלת חברות כושלות"
"אל על היא חברה כושלת. כבר ב-2019 הבנו שזאת חברה שעל סף פשיטת רגל, בלי קשר למשבר הקורונה, חברה ממשלתית ב-DNA, סובלת מניהול לא מוצלח, וועדי עובדים חזקים יותר מידי. חברות כאלה צריכות לפשוט את הרגל, אין סיבה שמשלם המיסים הישראלי יציל חברה פרטית ובכך ימממן משכורות גבוהות לטייסים, ויזרים את כספו לבעלי השליטה"
זה אומר שלא תהיה חברת תעופה לאומית?
"חברה אחרת יכולה לרכוש את הנכסים של החברה ולהפעיל אותה, יש פה חברה כושלת, היא צריכה להתפרק, לא יקראו לה אל-על יקראו לה בשם אחר, אם יתנו לאל-על לפשוט רגל זה לא אומר שהמטוסים ילכו למגרש הגרוטאות וכל העובדים יהיו מובטלים"
פשיטת רגל זה עלול להיות אותם מטוסים ואותם עובדים, מה ישתנה?
"ברגע שחברה אחרת קונה את המטוסים היא לא קונה את ה-DNA של אל על, היא תוכל לקחת את העובדים שהיא רוצה, אני לא מדבר על מה שקרה ברשות השידור והקימו את כאן והמשיכו להעסיק את אותם עובדים, הפעם זה סיפור אחר כי אל-על זאת חברה פרטית"
"הממשלה צריכה לפרוס רשת בטחון של דמי אבטלה בתקופה הזאת שיהיו נדיבים ולאורך זמן, לא לדאוג למשכורות שמנות ולבעלי הון על חשבון הציבור – גם אל על תפשוט אתה הרגל וגם הבית קפה פה בפינה פשט הרגל, זה טבעו של העולם הקפיטליסטי שאנחנו חיים בו, כל הזמן חברות פרטיות פושטות את הרגל, אנשים פרטיים לוקחים סיכון ולא תמיד מצליחים, ומי שלא מצליח מפנה את מקומו, ככה העולם מתקדם והרווחה משתפרת"
מה קורה בעולם במקרים כאלו?
"אם תבדוק מה קורה בשוודיה ומה הגישה של ארגוני העובדים השונים, חברות שלא יכולות להרשות לעצמם את התחרות ברמת השכר השוודית – צריכות להעלם, בשום אופן הממשלה לא צריכה לסבסד ולהחזיק בצורה מלאכותית חברות שאין להם הצדקה כלכלית, כי בסוף ככל שיש יותר חברות כאלה אתה מייצר פחות והרווחה נמוכה יותר- ארגוני העובדים בשוודיה מבינים את זה"
איפה ההתייחסות לפן האנושי - לעובדים המפוטרים?
"תפטר עובדים שלא נותנים תפוקה, צריך להבין איך השוודים חושבים על העולם, עובד שהתפוקה שלו נמוכה מהשכר צריך לפטר אותו, שאתה רוצה לחיות במדינה שנותנת רווחה לציבור, אם אתה מאמין במשפט הזה יש לו משמעות, עובדים צריכים להתפרנס מזה שהם תורמים לרווחה ולא מזה שהם גוזלים רווחה"
מוועד טייסי אל על נמסר: ועד טייסי אל על, בראשות ניר ראובני, נפגש היום עם גונן אוסישקין, מנכל החברה. בפגישה שנפתחה והסתיימה ברוח טובה, הדגיש הוועד, כתמיד, כי טייסי החברה מבקשים לסייע למאמצי ההצלה של החברה, בדיוק כפי שנעשה מאז תחילת משבר הקורונה. עם זאת, הוועד עומד על כיבוד ההסכמים מצד ההנהלה, לרבות הסדרי הביניים שסוכמו ובוטלו חד צדדית, שנועדו לסייע לחברה לצלוח את התקופה הקשה. המנכ"ל הודיע לטייסים, כי אינו מסוגל להיענות לבקשתם.
"לאור כל אלה, ולאחר שהנהלת החברה לא כיבדה גם את ההסכמים שעליהם חתמה עם הוועד לפני פחות מחודש, לוועד לא נותר אלא להגיע למסקנה, כי אין ביכולתה של בעלת החברה לחלץ אותה ממצבה.
"לצערם של הטייסים, בעלת החברה לא מסוגלת לפגוש את מתווה החילוץ הנדיב מצד האוצר, היא אינה מסוגלת להגיע להסכמים עם העובדים, ואינה מסוגלת להנהיג את החברה בשעה זו.
"חברת אל על, המוביל הלאומי של ישראל, זקוקה להזרמת הון אם מהבעלים הקיימים או מבעלים אחרים, שיהיו מסוגלים להנהיג את החברה ולצלוח את משבר הקורונה. טייסי אל על יעמדו לצידם ויסייעו לכל מי שיפגינו את המסוגלות הזאת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
80.יכול להיות שזה הפתרון הקפיטליסטי בזמנים כתיקונםאבי 04/07/2020 17:50הגב לתגובה זו0 0צריך לראות מה עושים בעולםסגור
-
79.סוף כל סוףכתבה מעניינת נכונה וכל הכבוד לעיתונאי,אמת לאמיתה!! 04/07/2020 12:35הגב לתגובה זו0 0כתבה מעניינת נכונה וכל הכבוד לעיתונאי,אמת לאמיתה!!!סגור
-
78.אם האוצר יחיה את בורוביץ זה יהיה גזל מאזרחי ישראל (ל"ת)יעל 03/07/2020 00:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
77.פירוק והקמת החברה מחדש -פתרון אולטימטיבי לאל עלדרור 02/07/2020 15:22הגב לתגובה זו4 0אינטרסים חזקים פועלים בחברה ולא לטובת אל על , אלא לטובת בעלי המניות ,טייסים ועובדי תחזוקה כולם שאבו את מ'אבי החברה ע"ח משלם המסים. הגיע הזמן לבעלים חדשים שיתאימו את פעילות החברה לעולם התעופה של היום. פירוק ללא היסוס זה מה שנדרש לחברה בעלת תפישה של שנות ה 80.סגור
-
76.טייס באירופה משתכר 7500 יורו כמה בישראל? (ל"ת)אנונימי 02/07/2020 14:19הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
75.הטייסים שכחו דבר אחד.....sus 02/07/2020 14:14הגב לתגובה זו2 0מעניין שניר ראובני לא מזכיר את מעללי חבריו הטייסים כגון, טיסות ונסיעות אטיות במכוון, מחלות מסתוריות שגורמות להקפיץ טייס ולהטיס את שכרו, הנטישה ב 2018 של אלפי נוסעים אומללים כי משכורת העתק שלו לא הספיקה לו, תנאי חלום בחוזה שההנהלה שהוא מתלונן עליה נתנה לו ועוד ועוד. לזה קוראים חוצפה וטמטום. נכון שהנהלת אל על היא לא מוצלחת אבל, למגזר הטייסים מגיע מדלית הזהב בכל מה שקשור לריסוק הפיננסי של אל על.סגור
-
74.לפני צריך לסגור את הערוץ הראשון מה שהיום התאגידיצחק 02/07/2020 14:13הגב לתגובה זו0 1לסגור את הערוץ הראשון מה שניקרא התאגיד . לחסוך למשלם המיסים 800 מיליון שח לשנה. אחרי ליעל את אל על.סגור
-
73.חס וחלילה להשאיר החברה ברשות הממשלה, כל המקורבים יטוסו.משה ג. 02/07/2020 13:52הגב לתגובה זו1 0חברה ממשלתית תהיה מקור לגובים למקורבי השלטון ולטיסות חינם לקרוביהם. הממשלה יכולה לעזור לרוכש פרטי או חברה בצורה שתעמיד החברה על הרגליים.סגור
-
72.תגובה לכתבהיובל 02/07/2020 13:26הגב לתגובה זו0 1בבקשה אל תרשום דעה שלמה על נושא שאתה לא מבין, כתב שמנסה להתקדם מאשר להציג טיעונים הגיוניים. לרכב על ירידה של חברה בשביל לנסות לטפס בעצמך זה פתטיסגור
-
71.הקדוש ברוך הוא מעניש את הסדום ועמורה שהלך שלםיוסי 02/07/2020 13:25הגב לתגובה זו0 0מסכנים כל הבוגדים שם מה יעשו עכשיו..סגור
-
70.טיסותחיפאי 02/07/2020 11:57הגב לתגובה זו0 0בזמן הקורונה לא יתחדשו בקרוב...אז מה הבהלה לשפוך כסף באלעלסגור
-
69.צחי , אתה עושה הנחה לנושאי המשרה באלעל ?מעניין למה ? 02/07/2020 10:12הגב לתגובה זו0 0מעניין למה ?סגור
-
68.הרבה חברות פרטיות קיבלו סיוע, Fox למשלתומר 02/07/2020 09:53הגב לתגובה זו0 0כתבה? בדיחהסגור
-
67.היפר שוקאתי 02/07/2020 09:40הגב לתגובה זו0 0שוב חוזר הניגון הבעלים שך היפרשוק השאיר ספקים ללא תשלום ושוב לקוחות ללא החזר כספי על טיסות שבוטלו.סגור
-
66.שילזירו כספיםאתי 02/07/2020 09:38הגב לתגובה זו0 0יש בידיהם מליונים של לקוחות שלא קיבלו החזר על ביטול טיסות. חייבים לי. 40.000 ש״ח ולא עונים לנו.סגור
-
65.הטייסים הם הבעיהשלומי 02/07/2020 09:31הגב לתגובה זו2 0אגו מנופח, עם התנהלות מבישה.סגור
-
64.תחרות חופשיתדין 02/07/2020 09:18הגב לתגובה זו0 0לא יתכן שמכתיבים לחברה פרטית כמו אל על לא לטוס בשבת בזמן שכל החברות הזרות כן טסות,זה תחרות עם יד ורגל קשורות מאחרי הגב. די עם הפוליטיקהסגור
-
63.צודק.לקנות טת החברה ב 1 שקל. להבריאה ולמכור. (ל"ת)ישרא ל י 02/07/2020 08:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
62.נכון מאד!!! צודקליאת 02/07/2020 08:54הגב לתגובה זו2 0הדבר היחידי שהפריע לי בכתבה, שלא עברה הגהה!!! לפני הפרסום שלהסגור
-
61.צחי הכתבדודאברהםandjelכהן 02/07/2020 07:43הגב לתגובה זו0 0עצם הכותרת נראית לי אכזרית עד כדי כך שנמנעתי לקרוא את כתבתך , תשאיר את אל על בחיים ותעשה עם חייך מה שאתה רוצהסגור
-
60.לפרק את אל עלאבי 02/07/2020 03:47הגב לתגובה זו2 0תמיד שבונים משהו חדש זה יותר טוב יותר חזק יותר עמיד .לא לתת לא על שקל. לפרק אותם חברה מגעילה .סגור
-
59.חברה פחיוסי 02/07/2020 01:07הגב לתגובה זו1 0אסור להביא לאל על שקל ! בתור אחד שעובד שם ! החברה כושלת ואין סיבה שהמדינה תעזור ! המדינה. שהמדינה תחוקק חוק שתלאים את החברה ותעשה מישהו מבחוץ שינהל את החברה בלי כאבי ראש !סגור
-
58.כל הטייסים חתומים על ערבויות אישיות לוועד.Hguy 02/07/2020 00:47הגב לתגובה זו0 1בצורה זו כובלים את הטייסים וגם אם תוקם חברה אחרת אף טייס לא ינסה להתקבל לבד. תמיד יהיה הגוש המחוייב ויפעלו תמיד בגוש אחד. כמו גוש הימין. ולכן ללא הסכם עם הגוש לא יהיו טייסים לחברה חדשה שתקום והתוצאה ברורהסגור
-
57.הכתב כנראה כל כך שונא את החברהי 02/07/2020 00:47הגב לתגובה זו1 0מעניין שהיא לא יורדת והראשונה כבר הרבה שעות תתבייש יש הרבה משפחות שמתפרנסות מאל על בשכר מינימום לא יפהסגור
-
56.שמענו עלייך פרופסור סוג....מני 02/07/2020 00:38הגב לתגובה זו1 0היית יועצו של שטייניץ כשר אוצר וראינו לאן הבאת אותנו האזרחים. במקום להציע רה ארגון באל-על ..ישר אתה מציע להרוס ולהחריב. מו שאמרת בתקופת הקורונה בהתחלה שצריך לתת לעסקים חלשים להתרסק ושיישארו רק חזקים. ממש נתת תקווה לאנשים שרוצים לצאת ממעגל העוני. איזו תקווה נתת לזוג צעיר או יזם ? הגישות שלך חשוות ,קיצוניות ולא מתאמיות לבני אנוש אלא למודלים מטמטיים שאין בהם מצפן מוסרי או מצפון. אז לך תרצה לרובוטים .מבחינתי אתה לא פרופסור אלא איזה בורג אפור באוניבריסטה שחוץ מלעבוד בקיבוץ לעולם לא ידע מהי עבודה אמיתית. כל משפט שלך אתה אומר על מישהו שהוא אוויל או בור ורק אתה מבין.. מבחינתי אתה נזק לאזרחים ונזק למי שמקשיב לך. פשוט צא לנו מהווריד. .פרופסור עלכ. מה שטויות שמעתי ממנו. תפסתי את הראש!סגור
-
55.מידה כנגד מידהיצחק 02/07/2020 00:24הגב לתגובה זו0 0מי שגורם לזה זה אחד שלקח לנהג את האוכל של הילדים שלו ומרכיו יש תשלום הנהגים( טיס) הם אלה שיתנו לה להרגיש מה זה לפגוע באחרסגור
-
54.צחי אפרתי אתה גאוןנטלי 01/07/2020 23:50הגב לתגובה זו0 0לא מגיע לחברה כושלת שכזאת שמשלם המיסים יקרע את עצמו בעבודה קשה כדי להציל את הטייסים הגרגרנים האלה צריך לתת להם ליפול הם לא יותר טובים מעסקים אחרים שכבר נפלו בגלל המשברסגור
-
53.ה"פרופסור" הקטןגיל 01/07/2020 23:07הגב לתגובה זו0 0שוב נותן ה"פרופסור" הקטן לעובדה שזרקו אותו מקורס טייס לדבר מתוך גרונו. פטאטי...סגור
-
52.סוס מת, פגר. (ל"ת)דוד 01/07/2020 23:05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
51.לא לתת להם שקל...מני 01/07/2020 23:02הגב לתגובה זו14 2חברה בזבזנית...ניהול כושל...משכורות עתק לטייסים...תנו לה להתפרק....משלם המיסים לא צריך לסבול...סגור
-
ואין חברות בזבזניות שקיבלו סיוע חחח (ל"ת)תומר 02/07/2020 09:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
50.סגירת החברה ואיחטד ארקיע וישראיירשרית 01/07/2020 22:29הגב לתגובה זו7 1כל מילה בסלע. זו חברה מושחתת, שאם היו עושים ועדת חקירה את כל משרדיה היו צריכים להפוך לבתי כלא. יש לאחד את ישראייר וארקיע זהסגור
-
49.כאן ועכשיובן 01/07/2020 21:45הגב לתגובה זו6 0אני תומך בהשראת 225 טייסים לפי מצבת 4 טייסים על כל מטוססגור
-
48.פח אשפהאלעל 01/07/2020 21:38הגב לתגובה זו19 0כתבה נכונה לחלוטין!! חברה כושלת עם טייסים שהם אחד הגורמים העיקריים למפלה שלה!!!!!הטייסים משתלטים עליה בחוצפנותם עם משכורות עתק של מעל 100 אלף בחודש!!!! שיחפשו עבודה בחברות זרות...נראה כמה יקבלו שם!!! שישפטו רגל ושתיסגר הסאגה המושחתת הזו..שהמדינה לא תתן שקל!!!סגור
-
47.לסגור וכמה שיותר מהר.דביר 01/07/2020 20:23הגב לתגובה זו11 2חברה שעלות שכרו של המנכ״ל הכושל היתה 4.6 מליון שקלים בשנתיים שבן החברה הפסידה מאות מליוני שקלים. שיו״ר החברה מקבל סכומי עתק עבור כלום עשיה וסמנכ״ל המסחר מסייע לשניהם עם פתיחת קווים הזויים. את החברה הזו צריכים לסגור וחבל שהמנכ״ל, אושיסקין, לא מסיק מסקנות והולך הביתה ויפה שעה אחת קודם. בושה. פשוט בושה.סגור
-
46."חברה לאומית"... עאלק. מה לאומי בה? המגן דוד על הזנב??הכי בבית בעולם 01/07/2020 19:55הגב לתגובה זו11 1ובכלל, מה רלוונטי בכלל חברה "לאומית" בעידן הנוכחי? מי שישמע...סגור
-
45.5,5 ימים בשבועאלכס א. 01/07/2020 18:50הגב לתגובה זו3 2שכחת לציין את אחת הסיבות העיקריות. חברת תעופה לא יכולה להיות רווחית אם היא טסה רק 5,5 ימים בשבוע.סגור
-
5.5 ימים בשבועחיים 02/07/2020 17:53הגב לתגובה זו0 0כך שהיא לא פתוחה בשאר הימים היא לפחות לא צוברת חובות ולא מפסידה כסל על להיות פתוחסגור
-
44.פירוק אל עלרובל שגיא 01/07/2020 18:48הגב לתגובה זו7 0חייבים לפרק את חברת אל על!! כבר המון שנים החברה והוועדים גוזלים את הקופה הציבורית!!! יש גבול!!!סגור
-
43.מה עם החזרים ללקחות שבוטלו טיסותיהם? שכחתם לשאול. (ל"ת)מליארד ש״ח התעופפו 01/07/2020 18:48הגב לתגובה זו1 0סגור
-
42.מסכים אבל מלא שגיאות כתיב בכתבה (ל"ת)זזז 01/07/2020 18:17הגב לתגובה זו3 1סגור
-
41.בדיוק כך!דגמר יערי 01/07/2020 18:05הגב לתגובה זו3 0אלעל בלי בעליה הכושלים!המדינה תמצא בבוא הרגע קונים טובים....סגור
-
40.עדיין מחכה ל 30000שקל שהם חייבים לי. (ל"ת)פיונה 01/07/2020 17:57הגב לתגובה זו1 0סגור
-
39.כולל הבנקים יהיו מוכרחים לעדות מהפך. (ל"ת)כל המערכות המנופחות 01/07/2020 17:39הגב לתגובה זו1 0סגור
-
38.חמצן, יש לפרקה עד יסוד. (ל"ת)קבלו הרבה שנים 01/07/2020 17:37הגב לתגובה זו4 1סגור
-
37.כל מילה בסלע. חברה מחורבנת לחלוטין.muda 01/07/2020 16:23הגב לתגובה זו17 2כל מילה בסלע. חברה מחורבנת לחלוטין.סגור
-
36.בועים חוצפניםנמאס 01/07/2020 15:43הגב לתגובה זו3 1לא יאומן לאהרוצה שכספי המיסים שלי ילכונלחבורת המושחתים האלה טיסות הצלה ומטען גם ישריאיר יכולים לעשות עם 4 מטוסיםסגור
-
35.השם החדש לאל-על.נוסע מתמיד 01/07/2020 15:35הגב לתגובה זו3 2אל-טוס,ללא טיסים חזירים אגו נפוח . טיסים מרוויחים כמו טייסים באירופה וארה"ב.סגור
-
34.להלאים (ל"ת)שי 01/07/2020 15:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.וגם לאור התחרות הקשה שיתחילו לטוס בשבת (ל"ת)אני 01/07/2020 14:59הגב לתגובה זו5 2סגור
-
חס ושלוםמממ 01/07/2020 15:31הגב לתגובה זו2 0ח"וסגור
-
32.יאלה בוא נפרק את כל המדינה לא צריך לבנות מחדשהגאון 01/07/2020 14:59הגב לתגובה זו9 6תנו את הכל לערבים וזהו.סגור
-
לא, ניתן הכל לטייסים המושחתים (ל"ת)אבי 01/07/2020 15:48הגב לתגובה זו6 1סגור
-
מה קשור ? טמבל! (ל"ת)שי 01/07/2020 15:25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
31.מה לא ברור ? תנו לחברה להיסגר ופתחו מחדש ...ניר ברק 01/07/2020 14:53הגב לתגובה זו12 1תשלחו את הבעלים הביתה ..הוא יודע רק לקבל דיבדנד ..ולא יודע להכניס יד לכיס כשצריך מי שרוצה לעבוד בענף התעופה שימתן את דרישותיו ויבוא לעבוד ככה זה עובד בכל תחוםסגור
-
30.הליכוד סוגר הכל אל על, בזן,המחסלים 01/07/2020 14:53הגב לתגובה זו3 4הברחת משקיעי הגז, הברחת פוטאש. טבע היחידה שסתמה על עצמה את הגולל. ביבי אוהב שהכל נחרב ואז הוא "אדריכל" או מעצב מחדש. ואיכשהו הכל נראה כמו אחרי הפצצה. טוב לא יצא מהליכוד ההרסני תסגרו את אל על אולי בסוף הפלשתינים יקימו שדה תעופה ונשתמש בו . שם לא יהיו משכורת עתקסגור
-
הפלשתינים.... שם לא יהיה משכורת עתקחיים 02/07/2020 17:49הגב לתגובה זו0 0כי כידוע בניו של אבו מאזן ומקורביו חיים על שכר מינימום. דמוגגיה בגרושסגור
-
לפעמיםהחגיגה 01/07/2020 16:53הגב לתגובה זו0 0נגמרת.סגור
-
29.טייסים עם משכורות עתק מוכנים להחריב את אל-עלאא 01/07/2020 14:50הגב לתגובה זו22 1אני מקווה שלא יגיעו להסדר וכל הטייסים עם משכורת עתק שמוכנים להרוס את מקום העבודה שלהם יתחילו לחוש מה זה ללא עבודה.סגור
-
זה הבעל בית . לא הטייסים (ל"ת)מיכה 02/07/2020 09:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
28.יש הרבה חברות שצריך לפרק ולהקים מחדש.אלי 01/07/2020 14:49הגב לתגובה זו8 1בעצם, את כל המדינה הזאת צריך לפרק ולהתחיל מחדש. לתקן טעויות כל כך גדולות שנעשו לפני עשרות שנים, קשה, עד בלתי אפשרי לתקן.סגור
-
טייסים עם ידע ואחריות ענקייםשחף 01/07/2020 19:10הגב לתגובה זו0 0גם עובדים קשה מאד. קוקפיט שמעת על זהסגור
-
27.הצחקתם את הסוציאליסט החזירי נתניהו... (ל"ת)8 01/07/2020 14:46הגב לתגובה זו2 4סגור
-
26.ויזל עשה תרגיל והוא כולה מוכר בגדים , אז אל על יעשו גםבורוביץ בונקר 01/07/2020 14:42הגב לתגובה זו8 0מדינה מושחתת שהכל פרוץ בה היא קרקע פוריה לשחיתות באל על .סגור
-
25.אל על חברה מושחתתאידיוט 01/07/2020 14:27הגב לתגובה זו18 2מי שמושחת באל על הם המנהלים הצבועים והנצלנים. הם הרסו את אל על.סגור
-
הטייסים הם הבעיה (ל"ת)שלומי 02/07/2020 09:35הגב לתגובה זו0 0סגור
-
24.אל עלאביתר 01/07/2020 14:27הגב לתגובה זו3 0ובחורבן ההיסתדרות ננוחם.סגור
-
23.אל על מזה שנים לא יודעים מה זה שובע מרוב חזירותישראלים 01/07/2020 14:18הגב לתגובה זו16 5המשכורות במשך שנים חוגגים ולא שמרו על השמנת , חילקו דיבידנד ובונוסים ומתנות , טיסות לחול בחינה לכל בעלי המשפחות ועוד הנחות בבתי מלונות בחול ומה לו , היום הגיע הפרעות להחזר המתנות והחגיגיות מהשמנת שקיבלו במשכורות כל עובדי החברה . הכתבה מדברת בעד עצמה והכל נכון .סגור
-
גיבור מקלדתא 01/07/2020 14:55הגב לתגובה זו4 1תטוס רק בחברות זרות.סגור
-
22.שב בביתדני 01/07/2020 14:12הגב לתגובה זו2 2נראה אותך יושב בבית בלי פרנסהסגור
-
21.אל על לפירוקמשה זהר 01/07/2020 14:10הגב לתגובה זו8 1אין צורך "במוביל לאומי" על חשבון הציבור.ארצות גדולות יותר ועשירות יותר הבינו זאת.אל על תכריז על פשיטת רגל וגופים אחרים הכנסו במקומה.סגור
-
20.מעניין את מי הכתב מילמן בעזרת הכתבה הזו (ל"ת)אנונימי 01/07/2020 14:05הגב לתגובה זו3 3סגור
-
19.השיקול של קיום חברת תעופה ישראלית חדוב יותרזו דעתי 01/07/2020 14:04הגב לתגובה זו2 6מפחיד להיות תלויים בחברות זרותסגור
-
18.אל על חברה גרועהאביעד 01/07/2020 14:02הגב לתגובה זו5 4מאחרת כרונית עם אוכל מגעיל לסגור היוםסגור
-
17.איזה אנשים רעים (ל"ת)רציו 01/07/2020 14:01הגב לתגובה זו4 2סגור
-
16.אל עלשקיהר 01/07/2020 14:00הגב לתגובה זו4 2שיפשטו את הרגל כבר חברה פחסגור
-
15.מקווה שהמפעיל החדש לא יעסיק טייסים ישראליםאבי 01/07/2020 13:49הגב לתגובה זו13 4הם צריכים לעבוד קצת בחברות רומניות וטורקמניות (אבל הכי טוב אפריקאיות) כדי להבין את גודל הזכות שנפלה בחלקם להיות טייס בישראל, ואז אולי ינחתו מהענן שהם מרחפים עליו אל הקרקע.סגור
-
קבל טייס מלאזי, ערבי או גרמני שכשהחברה עוזבת מטוס שלםיובל 02/07/2020 09:32הגב לתגובה זו0 0הולך לים. אז אולי תעריך את הטייסים הישראלים.סגור
-
מקווה שגם אתה תעזוב לאפריקה בקרוב (ל"ת)אוהד 01/07/2020 15:19הגב לתגובה זו4 5סגור
-
14.משכורות מטורפותאין סיבה שטייס באיזי גט ירוויח 15000 שח לחודש וכאן 01/07/2020 13:42הגב לתגובה זו15 2אין סיבה שטייס באיזי גט ירוויח 15000 שח לחודש וכאן טייס מרוויח 80000 לכן הכותב צודק לתת לחברה למות ולהקים מחדש בתנאים אחריםסגור
-
הטייסים עם אגו מנופח ומשכורות גניבה (ל"ת)שלומי 02/07/2020 09:34הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.תתבייש לך!אלה 01/07/2020 13:38הגב לתגובה זו6 13מר עומר מואב הוא לא אותו אחד שנשר לפניי אי אילו שנים מקורס טיס?? מאז הוא רק זורע ארס על אל על ועל עובדיה תתבייש לך! אתה לא אובייקטיבי ודעותיך ידועות לכל כבר שנים. אלפיי משפחות בסכנה. למה אתה לא מנתח את המשכורות של עשרות השרים המיותרים שיושבים בכנסת ? מקווה שגם אתה תישאר בקרוב ללא פרנסה וללא וודאותסגור
-
עומר מואבמשקיף 01/07/2020 16:03הגב לתגובה זו11 0אני לא מסכים איתו על הרבה דברים ואולי באמת יש משהו אישי כאן, אבל במקרה זה הוא צודק. אין ברירה צריך ללכת לפירוק ולבנות מחדש בצניעות, בלי ועדים ומתוך הכרת תודה שיש איפה לעבוד. הטייסים חיים בסרט ואני מעריך שיהיו מוכנים לעבוד גם בארבעים אחוז מהשכר, במיוחד בעלי הפנסיות מחיל האוירסגור
-
12.לא הקורנה הרגה את אל-עלנוסע מתמיד 01/07/2020 13:25הגב לתגובה זו14 2הטייסים עם האגו הנפוח והשכר החזירי שלהםסגור
-
חד משמעי נכון (ל"ת)שלומי 02/07/2020 09:32הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.אבל הגיע זמן קבורתהאהבתי את אל על 01/07/2020 13:19הגב לתגובה זו6 4תודה לכתבהסגור
-
10.דיי לחמדנות כן להתייעלותיוסי 01/07/2020 13:11הגב לתגובה זו6 1הגיע הזמן לניהול תקין אחראי ויעיל!!!סגור
-
הטייסים מקריסים את החברה (ל"ת)זה לא הניהול - 02/07/2020 07:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.צודק בהחלט !!!- לחברה אין זכות קיום !!! (ל"ת)אריק50 01/07/2020 13:09הגב לתגובה זו15 8סגור
-
לפרק ולהקים חדשג'ק 01/07/2020 13:41הגב לתגובה זו6 1חדש מן היסוד כמו רשות השידור והרבה יותר רזה ומנוהל .סגור
-
8.וואאאהההווו!!!!אבנר 01/07/2020 13:09הגב לתגובה זו6 3איזה מאמר ענק!!!כל חברה וכל שר אוצר/ממשלה חייבים לקרוא ולהפנים!!!סגור
-
7.וואו. שאפו.eliy1117@inter.net.il 01/07/2020 13:08הגב לתגובה זו9 5כל משפט וכל מילה נכונים!!! כולם בממשלה העלובה יודעים זאת. ונדבר נכון לגבי עוד חברות "ממשלתיות". אבל כרגיל במדינתינו, כלום לא ישתנה!סגור
-
6.לפני 17 שנה - הפרטה. היום הלאמהאורי 01/07/2020 13:00הגב לתגובה זו3 4שיתנו את הדין אלה שדרשו בזמנו הפרטה. וישלמו את החוב לעובדי החברה כפי שהובטח בהפרטהסגור
-
מחירים בשמיםצביקה 01/07/2020 13:48הגב לתגובה זו8 2הכרטיסים אצלם יקרים ובכל זאת החחברה מפסידה.או שהמשכורות גבוהות או שהבעלים מושכים.בכל מקרה, עובדי אל על טועים לחשוב שהם מחזיקים אותנו בביצים כמו חברת החשמל, צריך להראות להם ש....לא.סגור
-
מחירים בשמיםצביקה 01/07/2020 13:48הגב לתגובה זו1 2הכרטיסים אצלם יקרים ובכל זאת החחברה מפסידה.או שהמשכורות גבוהות או שהבעלים מושכים.בכל מקרה, עובדי אל על טועים לחשוב שהם מחזיקים אותנו בביצים כמו חברת החשמל, צריך להראות להם ש....לא.סגור
-
מחירים בשמיםצביקה 01/07/2020 13:48הגב לתגובה זו3 2הכרטיסים אצלם יקרים ובכל זאת החחברה מפסידה.או שהמשכורות גבוהות או שהבעלים מושכים.בכל מקרה, עובדי אל על טועים לחשוב שהם מחזיקים אותנו בביצים כמו חברת החשמל, צריך להראות להם ש....לא.סגור
-
5.אל עליורם 01/07/2020 12:53הגב לתגובה זו3 3לדנבר נתנו מיליונים בזמנו לתשובה גם שיזרימו לאלעל לא יקרה כלום חברי כנסת ושרים מרוששים את הרזרבות של המדינה ולא איכפת להם שום דבר מה שקורה בשטחסגור
-
4.אלעליורם 01/07/2020 12:50הגב לתגובה זו6 10שהממשלה תזרים כספים להצלת אלעל כמו שהחזרי מה לפוקס ולשאר החברות הגדולות יש למדינה מיליארדים שתתחיל לשחרר אם לא עכשיו אז מתי וכך תציל אלפי מישפחות שאין להם מלהכין לחזור וגם הרבה אופציות אין להם שר הכלכלה והרווחה צריכים לדאוג שזה יקרה הרי סיביל מה הם ניכנסו לממשלה הרעה הזאתסגור
-
3.כל מילה בסלע וכל המוסיף גורע! (ל"ת)אנונימי 01/07/2020 12:49הגב לתגובה זו4 5סגור
-
2.צודק, הבעיה שהמדינה צריכה למכור אותה למשקיע פרטיפנחס 01/07/2020 12:35הגב לתגובה זו8 2אסור לה להפוך לתאגיד ממשלתיסגור
-
1.להציל אלפי משפחותהכותב צודק חלקית,אלפי משפחות יזרקו למעגל העוני והא 01/07/2020 12:30הגב לתגובה זו12 11הכותב צודק חלקית,אלפי משפחות יזרקו למעגל העוני והאבטלה,להזכיר רק שרוב מוחלט של העובדים עבד עם שכר מינימום,ורק שעות עבודה מטורפות(לילות חגים ושבתות)הקפיצו את השכר.סגור
-
שהמשפחות של אוכלי החינם באלעל ילכו לעבוד! (ל"ת)אנונימי 01/07/2020 12:50הגב לתגובה זו18 4סגור