פריון מכה את התחזיות - הפסידה רק 8 סנט למניה

החברה דיווחה על ירידה של 5% בהכנסות ל-60.3 מיליון דולר ברבעון השני ומעבר להפסד; עם זאת, צפי האנליסטים היה להכנסות נמוכות הרבה יותר לרבעון ולשנה כולה
 | 
telegram
(1)

חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% פריון נטוורק בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PERI) דיווחה על הכנסות של 60.3 מיליון דולר ברבעון השני ועל הפסד של 8 סנט למניה. צפי האנליסטים היה להכנסות של 53.6 מיליון דולר על הפסד של 9 סנט למניה. ברמה שנתית, צפויה פריון לסיים את 2020 עם הכנסות של 276-286 מיליון דולר - הרבה מעל לצפי האנליסטים.

הכנסות החברה ברבעון השני ירדו ב-5% והסתכמו ב-60.3 מיליון דולר, לעומת 63.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה עקפה את צפי האנליסטים להכנסות של כ-53.6 מיליון דולר. הירידה בהכנסות נובעת בעיקר מירידה של 12% בפעילות הפרסום, שהושפעה לרעה מהפגיעה בהוצאה לפרסום בשל השלכות המגפה. השפעה שלילית זו נוטרלה חלקית באמצעות רכישת ContentIQ ב-14 בינואר. המגפה השפיעה גם על פעילויות החיפוש, שהכנסותיה ירדו ב-1% בשל ירידה במחירי החיפוש הממומן, שקוזזה בחלקה הודות לגידול במספר החיפושים.   

ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון השני הסתכם בכ-2.2 מיליון דולר (8 סנט למניה), לעומת רווח של 2.9 מליון דולר ברבעון המקביל. צפי האנליסטים היה להפסד (GAAP) של 9 סנט למניה. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ירד בכ-11% והסתכם בכ-1.9 מיליון דולר או 7 סנט למניה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני צנח ב-67% לעומת הרבעון המקביל ל-2.5 מיליון דולר. בתוך כך, החברה צופה כי ה-EBITDA המתואם במחצית השנייה של השנה יסתכם ב-11-13 מיליון דולר, לעומת 8.7 מיליון דולר במחצית הראשונה.

בהתאם, ברמה שנתית, צפויה פריון לסיים את 2020 עם הכנסות של 276-286 מיליון דולר - צפי האנליסטים היה להכנסות של כ-262 מיליון דולר לשנת 2020. ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם בטווח של 20-22 מיליון דולר.

תמצית תוצאות כספיות

מקור: פריון נטוורק

מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "יש לבחון את ההשלכות הפיננסיות של מגפת הקורונה בהסתכלות רחבה יותר. אני מרוצה מיכולתנו להתמודד מול התנאים המאתגרים של התקופה הנוכחית. תוצאות המחצית הראשונה של 2020 היו טובות מהציפיות המוקדמות. הודות לגיוון בפעילותנו והתאמת מבנה ההוצאות, הצלחנו במהירות למתן את הירידה בתקציבי הפרסום ועלויות החשיפה, בשל המגפה. זה אפשר לנו לשמור על רווחיות תפעולית ותזרים מזומנים, תוך חיזוק יכולותינו הייחודיות בעולם המדיה הדיגיטלית. הכנסות חטיבת החיפוש של פריון גדלו ב-8% במחצית הראשונה של השנה, למרות ירידה של יותר מ-15% בתעשיית הפרסום מבוסס החיפוש בתקופה זו. למרות הירידה הגלובלית בהיקף החיפוש הממומן, אנו ממשיכים להגדיל את מספר החיפושים הממומנים המסופקים למיקרוסופט-בינג, ומשוכנעים כי התייצבות מחירי החשיפה תביא לשיפור בתוצאות חטיבת החיפוש במחצית השנייה של השנה".

בנוגע לפעילות הפרסום, אמר גרסטל: "למרות הירידה בהוצאה לפרסום בכל המגזרים, במיוחד בשווקי התיירות והרכב, שהשפיעה לרעה על פעילות הפרסום שלנו ברבעון השני, אנו רואים כעת סימנים ראשונים להתאוששות. בנוסף, התאמנו את מבנה ההוצאות ב-2020, תוכנית הצפויה להניב חסכון של כ-10 מיליון דולר בשנה. שילוב זה מאפשר לנו ליהנות מההתאוששות במגוון תחומי הפרסום הדיגיטלי.

"המגפה לא פגעה ביישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו באמצעות רכישות סינרגטיות. שילוב CIQ בפריון הושלם בהצלחה יתרה. אנו מרוצים מאוד מביצועי CIQ וערוכים לשלב הבא - שילובה של PubOcean, שפעילותה סינרגטית לפעילות CIQ וצפויה להניב הכנסות ורווחיות החל מהמחצית השנייה של השנה", סיכם.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישר כח !
    יניבוש 05/08/2020 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי של דוח שמח שאני מחזיק ! עלו והצליחו
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות