ישראכרט ירדה בהכנסות, אבל גדלה ברווח; נסחרת במכפיל נמוך מ-8

ממש לא "רבעון שחור" - ישראכרט בתוצאות טובות לעומת הצפי בזכות קיצוץ בהוצאות ועלייה בריבית ללווים; ההכנסות ירדו ב-14% ל-477 מיליון שקל, והרווח הנקי קטן ב-18% ל-64 מיליון שקל
 | 
telegram
(4)

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט -0.69% ישראכרט 1,440 -0.69% ישראכרט בסיס:1,450 פתיחה:1,428 גבוה:1,487 נמוך:1,400 תמורה:19,504,030 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מציגה דוחות טובים ביחס להערכות שדיברו על "הרבעון השני השחור". למרות הקורונה החברה מדווחת על הכנסות של כ-477 מיליון שקל ורווח של 64 מיליון שקל. על אף זאת, ההשפעה השלילית קוזזה בחלקה בעלייה בהכנסות הריבית ובקיצוץ הוצאות תפעוליות. בקצב הרווחים הזה, החברה נסחרת במכפיל נמוך מ-8.

הכנסות החברה ברבעון, הסתכמו ב-477 מיליון שקל, ירידה של כ-13.9% לעומת הכנסות של כ-554 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת בעיקרה להשפעת נגיף הקורונה, שהובילה לירידה במחזורי העסקאות במשק. לפי החברה, עם ההסרה ההדרגתית של מגבלות הסגר נרשמה התאוששות מסוימת בחלק מהענפים, שהשפיעה לחיוב על התוצאות.

בשורת הרווח הנקי רשמה החברה רווח נקי של כ-64 מיליון שקל, ירידה של כ-17.9% לעומת רווח נקי של כ- 78 מיליון שקל (בנטרול מענק ההיפרדות לעובדים) ברבעון המקביל אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מחזור העסקאות בכרטיסי האשראי המונפקים על ידי החברה ברבעון השני לשנת 2020 עמד על כ-35.3 מיליארד שקל, ירידה של כ-14.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

לאור ההרעה בתנאים המקרו כלכליים במשק ברבעון השני לשנת 2020 ואי הוודאות בעקבות מגפת הקורונה, הגדילה החברה את הוצאותיה בגין הפסדי אשראי גם ברבעון השני של השנה. ברבעון השני לשנת 2020 עמדו הוצאות אלה על 66 מיליון שקל, לעומת 39 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.

לצד הירידה בהיקפי הפעילות, חלה ירידה משמעותית בהיקף ההוצאות התפעוליות, הוצאות השכר והאחרות, סך ההוצאות (ללא הוצאות בגין הפסדי אשראי) הסתכמו ברבעון השני בכ-323 מיליון שקל לעומת כ-406 מיליון שקל (בנטרול מענק היפרדות לעובדים) ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרות הלקוחות גרוע אין זמינות טלפונית (ל"ת)
    שמילו 12/08/2020 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את כל כך זניחה..
    כלכלן 13/08/2020 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר רוב הרווח של חברות האשראי הם סליקה מעל 80* את זניחה...צרכן לא צריך לשוחח עם חברות האשראי בסופו של דבר...
    סגור
  • 2.
    מה עם החובות המסופקים?
    שולתתתת 12/08/2020 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אנשים יהיו בעתיד חסרי אפשרות להחזיר הלוואה?
    סגור
  • 1.
    מידע פנים
    לרון 12/08/2020 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין ,תמיד לפני דוחות טובים המניה עולה!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות