
מג'יק בתוצאות טובות: ההכנסות טיפסו ב-12% ל-86.5 מיליון דולר
חברת התוכנה הדואלית מג'יק 2.18% (סימול: MGIC), מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של 2020, במסגרתם הציגה שיפור הן בשורה העליונה עם גידול 12%, והן בשורה התחתונה עם עלייה של 14%. בתוך כך, החברה הכתה את צפי האנליסטים בהכנסות וברווח הנקי המתואם ומספקת תחזית הכנסות גבוהה מהצפי.
הכנסותיה של החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-86.5 מיליון דולר עליה של 12% לעומת כ-77.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה היו מעל לצפי האנליסטים להכנסות של כ-84 מיליון דולר.
בשורה התחתונה, מג'יק מסכמת את הרבעון עם רווח נקי מתואם (Non-GAAP), של כ-8.1 מיליון דולר או 17 סנט למניה, גידול של כ-14%, בהשוואה לכ-7.1 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל. החברה עברה את תחזית האנליסטים שציפו לרווח של כ-15 סנט למניה.
הטווח התחתון של התחזית בהתאם לצפי האנליסטים מג'יק מאשררת את התחזית הקודמת לשנת 2020 וצופה כי ההכנסות השנתיות יהיו בטווח שבין 350 ל-360 מיליון דולר, המשקף שיעור צמיחה שנתי של 7.5%-10.6%. צפי האנליסטים היה הכנסות של כ-351 מיליון דולר בשנת 2020.
- כדי לממן את שכר העתק של גיא ברנשטיין - למה צריך בכלל את פורמולה?
- מג'יק מעלה תחזית לשנה כולה; ההכנסות ברבעון עלו על הצפי
הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP ברבעון השני של 2020 עלה בכ-14% לכ-12.2 מיליון דולר, לעומת סך של 10.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מג'יק מודיעה על חלוקת דיבידנד חצי שנתי החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד עבור המחצית הראשונה של 2020 בסכום של 17.5 סנט למניה ובסכום כולל של כ-8.6 מיליון דולר, המהווים כ-75% מהרווחים בתקופה. הדיבידנד ישולם ב-10 בספטמבר, 2020 ויום האקס ב-27 לאוגוסט עם סגירת המסחר בנאסד"ק.
גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "על אף התפרצות וירוס הקורונה החל ממרץ 2020, תחזית ההכנסות של מג'יק להמשך שנת 2020 השתפרה הודות לגידול בביקוש לפרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית, הן מלקוחות קיימים והן מלקוחות חדשים. זאת נוכח מציאות החיים וסביבת העבודה החדשות שוירוס הקורונה אילץ את החברות השונות ועובדיהן לאמץ.
- פוטומיין משקיעה מיליונים בפרסום - אבל המשתמשים הפעילים בירידה
- כמה מרוויחים הבכירים בטבע?
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
"אנחנו שבעי רצון לראות כי המיצוב הפיננסי החזק והיציב של מג'יק יחד עם המאמצים הבלתי פוסקים שלנו להפוך לספק המועדף בשוק הטרנספורמציה הדיגיטלית - אכן משתלמים. כמו-כן, אנחנו מתחייבים להמשיך ולהשקיע את מירב המאמצים להעשרת סל המוצרים והשירותים של החברה באמצעות גידול אורגני ופעילות מיזוגים ורכישות, במטרה לאגד תחת קורת גג אחת את כלל המוצרים והשירותים עבור טרנספורמציה דיגיטלית (one-stop-shop)."