סנו: הקורונה הזניקה את הרווח הנקי ב-49% שהסתכם ב-47.8 מיליון

הכנסות החברה ברבעון השני צמחו ב-9% ל-405.5 מיליון שקל, שיפור חד ברווחיות הגולמית והתפעולית; מניית החברה זינקה החודש בכ-25% לשיא כל הזמנים
 | 
telegram

קבוצת  סנו -0.82% סנו 32,590 -0.82% סנו בסיס:32,860 פתיחה:32,860 גבוה:32,990 נמוך:30,990 תמורה:167,188 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת על שיפור בשורה העליונה והתחתונה בסיכום הרבעון השני, עם גידול של 9% בהכנסות שהסתכמו ב-405 מיליון שקל וזינוק של 49% ברווח הנקי שהסתכם ב-47.8 מיליון שקל. התפשטות וירוס הקורונה הובילה לעלייה בהיקף הפעילות של החברה. מניית החברה זינקה החודש בכ-25% לשיא כל הזמנים ולשווי שוק של כ-3.5 מיליארד שקל. 

הכנסות החברה ברבעון השני, הסתכמו בכ-405.5, גידול של כ-9% מיליון שקל לעומת כ-371.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זאת על רקע עלייה במחזור המכירות של כל מגזרי הפעילות למעט ירידה במכירות של מגזר מוצרי הנייר ברבעון השני של שנת 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, הירידה נבעה בעיקר כתוצאה מירידה בביקוש כתוצאה מביקוש גבוה ברבעון הראשון 2020 לאור התפשטות נגיף הקורונה.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי של החברה עמד על כ-47.8 מיליון שקל, גידול של כ-49% בהשוואה לכ-32.1 מיליון שקל. עיקר העלייה ברווח הנקי נובעת מעלייה בהיקף הפעילות, שיפור ברווחיות הגולמית וירידה בהוצאות הפרסום.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שיפור חד ברווח הגולמי והתפעולי
הרווח הגולמי עלה בכ-19% ועמד על כ-165 מיליון שקל (40.7% מההכנסות), ביחס לכ-138.5 מיליון שקל (37.2%) ברבעון השני של 2019. העלייה ברווח הגולמי נובעת בעיקרה מעלייה בהיקף הפעילות של הקבוצה. השיפור ברווחיות נובע בעיקר מצעדי התייעלות של החברה שהקטינו את הוצאות הייצור האחרות וממגזר הנייר כתוצאה מהוזלות של מחירי חומרי הגלם.

הרווח התפעולי עמד על כ-60.9 מיליון שקל (15% מההכנסות), קפיצה של 42.9% לעומת כ-42.6 מיליון שקל (11.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. עיקר השיפור מיוחס לשיפור ברווחיות הגולמית וירידה קלה בהוצאות מכירה ושיווק שהתקזזו גידול בהוצאות הנהלה וכלליות והוצאות אחרות.

השפעות חיוביות כתוצאה ממשבר וירוס הקורונה
כך התייחסו בחברה להשלכות המשבר "בשל הביקוש המוגבר למוצרי החברה בתקופה זו, נכרת מגמה של גידול במחזור המכירות של החברה אשר הוביל גם לגידול ברווח הנקי בשיעור גדול יותר מהעלייה במחזור המכירות. לצד הגידול במחזור המכירות, החברה צמצמה את שיעור הוצאות המכירה והשיווק בעיקר על ידי התייעלות בהוצאות הפרסום וכן המשך מגמת ההתייעלות שבה פועלת החברה מזה תקופה."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות