גולף: זינוק של 35% ברווח הנקי ל-22 מיליון שקל
רשת האופנה גולף +1.33% גולף 626.1 +1.33% בסיס:617.9 פתיחה:617.9 גבוה:639.5 נמוך:610 תמורה:72,775 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על ירידה של 25% בהכנסות ל-182 מיליון שקל, לצד עלייה של 35% ברווח הנקי ל-22 מיליון שקל, בעיקר כתוצאה מירידה בהוצאות התפעול. הגידול בהיקף המסחר המקוון כיסה רק בחלקו על הפגיעה בהכנסות כתוצאה מסגירת החנויות בשל התפשטות נגיף הקורונה.
הירידה במכירות מיוחסת בעיקר למכירות בתחומי פעילות אופנת הבית ואופנת ההלבשה בתקופת סגירת החנויות . הירידה קוזזה בחלקה מגידול במכירות בתחום פעילות עדיקה ומעלייה במכירות אתרי גולף.
העלייה ברווח הנקי מיוחסת בעיקר לקיטון חד בהוצאות מכירה ושיווק שנבע מהוצאת העובדים לחל"ת מנגד הירידה ברווחיות הגולמית קיזזה את העליה.
שחיקה בשולי רווחיות הגולמית
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-115.5 מיליון שקל (המהווה כ-63.4% מההכנסות), לעומת כ-156.9 מיליון שקל (המהווה כ-65% מההכנסות) ברבעון המקביל. הירידה בשיעור הרווח הגולמי בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד, נבעה בעיקר מעלייה בשיעור ההנחות ומעלייה בהיקף ההפרשה לירידת ערך מלאי.
הרווח התפעולי לאחר הוצאות אחרות הסתכם בכ-29.2 מיליון שקל (כ-16% מההכנסות), לעומת רווח של כ- 23.2 מיליון שקל (כ-9.6% מההכנסות) ברבעון המקביל. העליה ברווח התפעולי מיוחסת בעיקר לקיטון חד בהוצאות מכירה ושיווק בהשוואה לירידה ברווחיות הגולמית.
מכירות לפי מגזרי פעילות - ירידה בחנויות זינוק באון ליין
מכירות תחום אופנת ההלבשה הסתכמו בכ-50.5 מיליון שקל לעומת כ-91.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מכירות תחום אופנת הבית הסתכמו ברבעון בכ-90.7 מיליון שקל לעומת כ-123.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מכירות תחום עדיקה הסתכמו ברבעון לכ-40.9 מיליון שקל לעומת כ-26.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף: "תוצאות הרבעון משקפות יישום מהיר ואפקטיבי של צעדים בניהול המשבר עד כה. אנחנו מציגים גידול ברווח התפעולי השוטף, הן ברבעון והן בחציון, חרף תקופת הסגר ואובדן מכירות של כ-113 מיליון ש"ח בחנויות בתחומי פעילות אופנת ההלבשה ואופנת הבית. המהלכים שננקטו כללו חיתוך מידי בעלויות בדגש על התאמת כ"א ומבנה ההוצאות למציאות הנוכחית. להערכתנו, לחלק מהמהלכים שנקטנו צפויה להיות השפעה מתמשכת ותרומה לתוצאות החברה גם בעתיד.
"עם החזרה לשגרה יחסית בתחילת חודש מאי, לאחר פתיחת החנויות - חל גידול בהיקפי המכירות בחנויות ובפעילות האון ליין בתחומי אופנת ההלבשה והבית, המתבטא בעליה בנתוני הפדיון הממוצע למ"ר, הן הכללי והן בחנויות זהות. כמו כן, אנו ממשיכים לשמור באופן קפדני על רמת ההוצאות התפעוליות.
"אנו מברכים את הנהלת עדיקה החדשה שהצטרפה בחודש אפריל והצליחה לייצב את מערכי העיצוב, הרכש והמכירות של עדיקה חרף האתגרים איתם התמודדה. מהלכים אלו הובילו, בין היתר, לתוצאות החזקות של עדיקה ברבעון."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אני באופן אישי כמעט ולא נכנס לחנויות של גולף וממה שאניערן 30/08/2020 14:35הגב לתגובה זו0 0וממה שאני רואה הם בדרך כלל ריקות...סגור