דורון גרסטל
צילום: יחצ

מיקרוסופט חידשה את ההסכם עם פריון עד 2024

ענקית המחשוב העולמית, תשתמש בשירותי החברה הדואלית לפרסום המקוון ל-4 שנים נוספות. "חידוש הסכם השותפות נועד להבטיח למשתמשים ולמפרסמים במיקרוסופט בינג חוויה מיטבית", אמרה סגנית נשיא לשת"פ גלובלי במיקרוסופט
ארז ליבנה |

חברת פריון נטוורק 0% הדואלית הודיעה על חידוש ההסכם האסטרטגי עם ענקית המחשוב מיקרוסופט MICROSOFT (MSFT) בתחום החיפוש הממומן ברשת, לתקופה של ארבע שנים. ההסכם החדש, שנחתם בין חטיבת טכנולוגיות החיפוש של פריון, קודפיול, לבין חטיבת הפרסום של מיקרוסופט יימשך עד סוף 2024. הצפי בשוק היה כי החוזה עם מיקרוסופט יחודש, כאשר מיקרוסופט הייתה אחראית לכ-60% מהכנסות פריון בשנת 2019.   בחברה מציינים כי "השותפות עם מיקרוסופט תאפשר לפריון להרחיב ולחזק את רשת אתרי התוכן שלה ולספק פתרונות חיפוש רווחיים, בדסקטופ ובסלולר. פתרונות חיפוש אלה כוללים שופינג, השוואת מוצרים ואתרי תוכן, יישומים, הרחבת דפדפנים, מכשירי סלולר, ומנועי חיפוש עצמאיים".   בחברה אומרים עוד כי "מינוף רשת אתרי התוכן של קודפיול מאפשר למיקרוסופט להגדיל את חלקה בשוק הפרסום מבוסס החיפוש ולחבר מפרסמים למיליוני לקוחות פוטנציאליים באמצעות חווית חיפוש ייחודית באתרי תוכן.   "הגידול בביקוש לפתרונות חיפוש ממומנים איכותיים והיכולת לייצר מקורות הכנסה חדשים לאתרי תוכן, סייעה לחטיבת החיפוש של פריון להציג צמיחה עקבית ומשמעותית בשנתיים האחרונות", כתבו בהודעה.   עשור של שיתוף פעולה נמשך "מאז 2010, נהנינו משותפות קרובה עם מיקרוסופט, שהניבה פתרונות חיפוש חדשניים תוך שמירה על תוכן איכותי ומוניטין המותגים", אמר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "ההסכם החדש מהווה עליית שלב במימוש הפוטנציאל הכלכלי של שותפות אסטרטגית רבת שנים זו. אנו משוכנעים, כי מוצרינו החדשים יאפשרו לאתרי תוכן להגדיל את ההכנסות מפרסום מכוון חיפוש, תחום הזוכה לגידול משמעותי לאחרונה״.   סגנית-נשיא לשיתופי פעולה גלובליים בחטיבת הפרסום של מיקרוסופט, קיה סיינסבורי-קארטר, אמרה: "חידוש הסכם השותפות עם פריון וחטיבת החיפוש שלה נועד להבטיח למשתמשים ולמפרסמים במיקרוסופט בינג חוויה מיטבית. השותפות עם פריון סייעה בהשגת מטרותינו לשמירה על מוניטין המותגים והגנה על המשתמשים, ואנו מצפים לגדול יחד בעידן חדש זה".     מנהל חטיבת החיפוש של פריון, טל יעקובסון, הוסיף: "אנו שמחים להמשיך בעבודה הצמודה עם מיקרוסופט בתחום פתרונות החיפוש לאתרי תוכן, בדסקטופ ובסלולר. המשימה שלנו היא להמשיך ולספק לאתרי תוכן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להרחבת פעילותם העסקית. חווית חיפוש מועשרת הוכחה ככלי בעל ערך לניבוי מסלול של צמיחה, הן לאתרי התוכן והן לנו. שותפות זו תאפשר לאתרי תוכן להתרחב לפלטפורמות חיפוש חדשות בתחומי ה-eCommerce, התוכן והחדשות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה