שלמה רודב בזק
צילום: דוברות בזק

קרור הציגה קיפאון בהכנסות כנגד זינוק ברווח הנקי ל-35 מיליון שקל

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-282.3 מיליון שקל;  הרווח התפעולי עלה ל-63.5 מיליון הודות לשיפור ברווחיות הגולמית וקיטון בהוצאות הפרסום
צחי אפרתי |

חברת  קרור 1.63%   הפועלת בתחום ייצור ושיווק מוצרי מזון מציגה דוחות טובים לרבעון השלישי - אמנם החברה הציגה קיפאון בהכנסות, אך שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית הוביל לזינוק של 22% ברווח הנקי ל-34.7 מיליון שקל.    ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-282.3 מיליון שקל בדומה לרבעון המקביל שהסתכם ב-281.9 מיליון שקל. הקיפאון בהכנסות מגיע לנוכח פגיעה במכירות למסעדות ומפעלי הסעדה (שוק קר/שוק מוסדי) בעקבות ההנחיות על צמצום היקף פעילות או סגירת מרביתם.   הרווח הנקי הסתכם בכ-34.7 מיליון שקל גידול של 22% בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-28.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

שיפור בשולי הרווח הגולמי וירידה בהוצאות הפרסום הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-136.4 מיליון שקל (48.3% מההכנסות), עליה של כ-2%, ביחס לכ-133.6 מיליון שקל (47.4%) ברבעון המקביל אשתקד.    הרווח התפעולי הסתכם בכ-63.5 מיליון שקל (22.5% מההכנסות) בהשוואה ל-50.6 מיליון שקל (18% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר השינוי מיוחס לשיפור ברווחיות הגולמית וקיטון בהוצאות הפרסום.

מתחילת השנה טיפסה מניית החברה כ-6%. השווי שוק של החברה עומד על 1.22 מיליארד שקל וההון העצמי מסתכם ב-650 מיליון שקל.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה