טיב טעם: הרווח הוכפל כמעט פי 3 - לרמה של 13.7 מיליון שקל

הרשת הורידה מחירים ודיווחה על גידול של 14% בהכנסות ל-391 מיליון שקל; למרות זינוק של 190% השנה במניה, החברה נסחרת במכפיל 17 - עדיין אחת המניות הזולות ביחס למתחרות
 | 
telegram
(2)

רשת המרכולים טיב טעם -0.09% טיב טעם 659.4 -0.09% טיב טעם בסיס:660 פתיחה:680 גבוה:680 נמוך:653.8 תמורה:439,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על צמיחה של 13.9% בהכנסות הרבעון השלישי לרמה של 391 מיליון שקל, הרווח הנקי הוכפל כמעט פי 3 והסתכם בכ-13.7 מיליון שקל. מניית החברה זינקה בכ-190% מתחילת השנה והחברה נסחרת כעת במכפיל 17 על הרווח של 12 החודשים האחרונים - עדיין אחת המניות הזולות ביותר מבחינת מכפיל הרווח ביחס למתחרות.

סך מכירות הקבוצה ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בכ-390.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-343.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-13.9%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק ב-278% והסתכם בכ-13.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-3.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

עוד מדווחת החברה על גידול ב-EBITDA המתואם (בנטרול השפעת תקן IFRS16) בכ-92.5% לכ-29.2 מילוני שקלים ברבעון השלישי של השנה, בהשוואה לכ-15.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 


מקור: דוחות כספיים של טיב טעם

תוצאות הרבעון השלישי מגיעות לאחר שבתחילת השנה החלה החברה במהלך הורדת מחירים במטרה להביא לקוחות חדשים ולהילחם במיתוג כ"רשת יקרה יותר ממה שהיא באמת", מהלך שבמסגרת תוצאות הרבעון השני של השנה הצהירה החברה כי יורחב ב-1,000 מוצרים נוספים.

שיפור בשולי הרווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם ב-129.4 מיליון שקל (שיעור של כ-33.1%) בהשוואה ל-107.5 מיליון שקל (שיעור של כ-31.3%) ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע מגידול בהכנסות הקבוצה וכן מגידול בשיעור הרווח הגולמי, שנבע משיפור בהסכמי הסחר לאור הגידול במכירות, יחד עם הגידול בשיעורי הרווח במגזר התעשייה, שנבע בעיקרו מהפסקת פעילויות לא רווחיות.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי עלה בכ-112% והסתכם בכ-23.3 מיליון שקל ובשיעור של 6% מסך המכירות בהשוואה ל-11 מיליון שקל ובשיעור של 3.2% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. 

חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה בטיב טעם: "אנו שמחים על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2020, רבעון חזק כקודמיו ועל התוצאות המצטברות לשלושת רבעי השנה, ברבעון זה, נמשכת מגמת הגידול במכירות הקמעונאיות וצמיחה חזקה בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים. מעבר להשפעת הקורונה, נחלת כלל הרשתות, טיב טעם נהנתה מצמיחה גבוהה, נוכח חיזוק והרחבה של תפיסת המחיר החדשה שהושקה בתחילת השנה ואשר עיקריה הם: הורדת מחיר לכ-2,000 מוצרים בסיסיים למחירי שופרסל דיל, הענקת מועדון חברים חינם ושינוי במבנה ההנחות ללקוח".

לדברי שלום: "תפיסת מחיר זו המבוססת על עקומת התמורה המוכרת, קבעה כי הדרך הראויה להגברת המכירות בהינתן האיכויות המבדלות של קבוצת טיב טעם, תתבסס על הוזלת מחירים. יתר על כן, לקוחות חדשים רבים ממשיכים לפקוד את חנויות הרשת, והפכו ללקוחות קבועים ונאמנים ולחברי מועדון, שההצטרפות אליו היא חינם, חלק מתפיסת המחיר החדשה. במהלך הרבעון השלישי המשיכה קבוצת טיב טעם להעמיק את האיכויות של ערוץ האון ליין והוא, ללא ספק, הערוץ המוביל באיכותו".

"כמו כן, המשיכה הקבוצה במסע התרחבות מרשים, חתמה על חוזים חדשים לפתיחת חנויות ברחבי הארץ ואשר 4 מהן תפתחנה בחדשים הקרובים, לצד חוזים ארוכי טווח לפתיחת חנויות חדשות", סיכם שלום.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נקים נתן את המכה!!!!! (ל"ת)
    ליאור 25/11/2020 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    למה המניה יורדת הפקרות תענו (ל"ת)
    YOS 25/11/2020 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות