"הרבעון השלישי הוביל את טלרד למקום אליו ביקשנו להגיע מבחינת התכנית העסקית שלנו"

מניית טלרד נמצאת המומנטום חיובי וזינקה מאז תחילת אפריל בכ-550%; מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד מסביר בראיון לביזפורטל, מה השתנה ומה צפוי לחברה בהמשך
 | 
telegram
(1)

חברת {טלרד נטוורקס} העוסקת בציוד תקשורת, דיווחה הבוקר על גידול של כ-11% בהכנסות לצד מעבר לרווח נקי של 2.5 מיליון דולר, למרות שהתפשטות נגיף הקורונה, הביאה לעיכובים ועצירת תהליכים בחלק מהפרויקטים בהם זכתה החברה. לאחר שנים קשות מאז ההנפקה, המניה זינקה בכ-550% מרמת השפל של תחילת אפריל, אולם קצב הרווחים שהציגה החברה מתחילת השנה עדיין משקף מכפיל 6 על הרווח ביחס לשווי השוק הנוכחי. "אחרי כל מה שעברה החברה מאז ההנפקה, בנינו בחברה אסטרטגית מפנה חדשה שנועדה להצעיד את החברה לעבר צמיחה ורווחיות", מסביר מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד בראיון לביזפורטל. "ביצענו  מהלכי התייעלות ומיקוד המכירות של מוצרי החברה בעולם, ובנוסף, הביקוש למוצרי החברה בעולם עלה כתוצאה ממשבר הקורונה. אפשר לומר שהרבעון השלישי הוביל את טלרד למקום אליו ביקשנו להגיע מבחינת התכנית העסקית שלנו, אבל חשוב להדגיש שמאז ההנפקה אנחנו עובדים קשה ונמשיך לעבוד קשה למען זכייה מחודשת באמון המשקיעים".  

מתחילת השנה נראה שאתם בתקופה טובה, ממה זה נובע?
"ברבעון השלישי של 2019 הכרזנו על תכנית מפנה במסגרה ביצענו צמצום דרמטי בהוצאות. בנוסף, החברה השיגה גידול דרמטי בהכנסות ממוצרים שהינם בעלי רמת רווחיות גולמית גבוהה. אפשר לומר שמעבר לצמצום בהוצאות, שני הגורמים המרכזיים לגידול בהכנסות וברווחיות הינם הגידול שנרשם כתוצאה ממשבר הקורונה בהיקף השימוש באינטרנט בעולם, אשר מעלה את הביקוש למוצרי החברה ואינטגרציה של מערכות IT בקרב חברות".

איך משבר הקורונה משפיע על פעילות החברה?
"היו למשבר השפעות מנוגדות. למשל, מצד אחד, נרשמה פגיעה בפעילות בצ'ילה ובישראל. בצ'ילה אנחנו מקימים תשתיות סלולר והמדינה נכנסה לתקופות ארוכות של סגר, מה שמקשה עלינו להקים אתרים חדשים. אז נאלצנו להעביר שם את כל הפעילות (למרות הסגר) לעבודה מרחוק. בישראל הפעילות נפגעה בצורה קשה מול משרדי הממשלה, שהיו סגורים למשך תקופה ארוכה בגלל המשבר. מצד שני, בארה"ב, לנוכח עליית הביקושים לשימוש באינטרנט בקרב חברות, היתה השפעה חיובית על פעילות החברה בשל עליית הביקוש למוצריה".

<

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בכל זאת, מה היתה ההשפעה של משבר הקורונה על צמיחה הכנסות החברה?
"ההשפעה על פעילות החברה היתה בסך הכל חיובית.להערכתי כשליש מהצמיחה בהכנסות שהצגנו היתה תוצאה של עליית ביקושים לנוכח משבר הקורונה ועליית הביקוש לשימוש באינטרנט ועבודה מרחוק. אבל החלק המרכזי בצמיחת הכנסות החברה (כשני שליש מהצמיחה) הושג בזכות זכייה בפרויקטים גדולים שאינם קשורים למשבר הקורונה".

האם סיימתם כבר את תהליך הטרן-אראונד?
"סיימנו את התהליך כבר בסוף הרבעון הראשון, אבל את הפירות אנחנו קוטפים עכשיו, כמו שאפשר לראות בתוצאות שני הרבעונים האחרונים". 

דיווחתם על צבר ההזמנות של כ-179 מיליון דולר, מה זה אומר מבחינת הצפי לצמיחת ההכנסות ברבעון הבא ובשנת 2021?
"אופי צבר ההזמנות שלנו בנוי בצורה כזאת שלא ניתן באמת להעריך את אופן התפתחותו על פני זמן. המימוש של הצבר הוא גמיש ותלוי בצרכי הלקוח. מעבר לכך, הצמיחה העתידית שלנו תלויה בהמשך התפתחות משבר הקורונה ובהעברת תקציב הממשלה שגם הם לא ממש תלויים בחברה".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלרד זה מלכר (ל"ת)
    דן 26/11/2020 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות