פרשמרקט: הרווח הנקי זינק ב-95% - 29 מיליון שקל

ההכנסות ברבעון השלישי צמחו ב-37% כתוצאה מתחילת הפעילות העסקית בסניפים חדשים והשפעות הקורונה; שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית הביאו לזינוק ברווח הנקי
 | 
telegram

רשת הסופרמרקטים {פרשמרקט} מדווחת על גידול הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה ברבעון השלישי, עם עלייה של 37% בהכנסות, לצד זינוק של 95% ברווח הנקי. הפדיון בחנויות זהות גדל בכ-12.5% במהלך הרבעון ועמד על כ-296 מיליון שקל.

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-409.2 מיליון שקל, עלייה של כ-37% לעומת כ-298 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת לגידול בהיקפי הפעילות של החברה, ובעיקר כתוצאה מתחילת הפעילות העסקית בסניפי סופר דוש ובסניפים שנרכשו מנחום ביתן בדצמבר 2019. וכן כתוצאה מהגידול במכירות בתקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה. 

בשורה התחתונה, הציגה החברה רווח נקי של כ-28.7 מיליון שקל זינוק של כ-95% לעומת רווח נקי של כ-14.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה מיוחסת בעיקר לגידול בהיקפי הפעילות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי, של החברה עמד על כ-143 מיליון שקל, גידול של כ-43%, לעומת כ-100 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי זינק בכ-88% לכ-41 מיליון שקל (10.1% מההכנסות), לעומת כ-22 מיליון שקל (7.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול מיוחס בעיקר לעלייה בהיקפי הפעילות.

הפדיון בחנויות זהות גדל בכ-12.5% במהלך הרבעון, בהשוואה לפדיון במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עלה ל-12.6 אלף שקל למ"ר לעומת פדיון ממוצע של כ-11.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות